חבילות נופש לאנטליה – חופשה מדהימה במחיר משתלם!



יש שתי טורקיות: זו של החדשות, שמעוררת אצל רובנו כל מיני רגשות עזים - וזו של אנטליה, שכולה חופים יפהפיים, נופים מרהיבים, אירוח מפנק במיוחד ועם כל הלב ומחירים שחבל לא לנצל. כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מהחופשה המושלמת במחיר המשתלם ביותר, הכנו לכם מספר הצעות שיעזרו לכם לבחור את חבילת הנופש האידיאלית עבורכם.

איפה הכי כדאי לנפוש באנטליה?

אנטליה מושכת אליה המון תיירים. בשדה התעופה הבינלאומי של העיר, שנמצאת בחלק הדרום מערבי של טורקיה, עוברים בכל שנה כ-25 מיליון בני אדם - וגם אנחנו הישראלים מתמחים במציאת חבילות נופש זולות לאנטליה. כדי להשוות בין כל האפשרויות מומלץ קודם כל לבחון את המקום שבו תשהו. האמת? אין כמעט ריזורט שהוא לא גן עדן עלי אדמות, אבל בכל זאת כדאי להתרשם מהמלון ומכל האפשרויות שהוא מציע, וחוצמזה כשאנחנו מסתכלים על הבריכה, הלובי, חדר האוכל, חוף הים ושאר האטרקציות הדמיון מתחיל לפעול ואנחנו מרגישים כאילו אנחנו כבר באנטליה.

אנטליה

שני ריזורטים מומלצים במיוחד הם Ramada Resort Side ו- Sultan of Dreams. ברמדה מחכות לכם בריכה מקורה, בריכה חיצונית (כולל מגלשות מים ועוד הפתעות כיפיות), מתקני ספא (כולל סאונה וכמובן חמאם טורקי שחובה לנסות), חדרים מעוצבים, גדולים וממוזגים, חוף פרטי במרחק 7 דקות הליכה, ברים עשירים, מסעדות מוצלחות ומגוונות ואווירה חיובית במיוחד. בסולטן החלומות תגלו שהחלומות הכי ורודים שלכם הופכים למציאות, עם ארוחות מושקעות מול נופים מרהיבים, בריכות גדולות ומרווחות, חמאם טורקי מעולה, מרכז בריאות, מתקני כושר, עיסויים מכל הסוגים, אינטרנט מהיר חינם, טניס שולחן, כדורעף חופים ועוד המון בילויים. רמדה נמצא בסידה (Side) שממזרח לאנטליה עצמה (כשעה נסיעה משדה התעופה) והסולטן נמצא מעט מזרחה יותר, בקיזילוט (Kizilot, כשעה וחצי נסיעה משדה התעופה).

איך להפוך את החופשה לעוד יותר מהנה?

חבילת נופש לאנטליה היא בסיס מצוין לחופשה חלומית, אבל גם אם במלון שלכם יש המון אפשרויות בילוי, כדאי להקדיש חלק מהזמן לכל מה שיש לאזור להציע - ויש לו הרבה מאוד מה להציע.

מפלי דודן

נסיעה קצרה מרצועת החוף תיקח אתכם למפלים מהיפים שראיתם בחייכם - מפלי דודן (Duden). למעשה ישנם שני אתרים של מפלים, ובשניהם כדאי לבקר. מפלי דודן העליונים נמצאים מצפון לאנטליה (רבע שעה נסיעה מהעיר עצמה), בתוך פארק יפהפה ומסודר (שהכניסה אליו כרוכה בתשלום צנוע) והם מקום מושלם לפיקניק רומנטי או משפחתי. עוד המלצה חמה היא לצעוד בשביל שמוביל אל מאחורי המפלים - למערה שמספקת חוויה באמת בלתי נשכחת. מפלי דודן התחתונים הם המקום שבו הנהר נשפך לים, והם נמצאים קרוב לעיר עצמה (ממזרח לה, בדרך לחוף לארה). המפלים הם בגובה של 20 מטר והצניחה שלהם לים היא מראה מרשים מאוד.

השוק של אנטליה

דוכני אוכל, חנויות בגדים (כולל מותגים מוכרים במחירים מצחיקים), רחת לוקום, חנויות זהב, דוכנים עם מוצרים שונים שנעשו בעבודת יד, עוד רחת לוקום, הרבה חיוכים (גם כדי למכור וגם אותנטיים), ריחות של תבלינים, חגיגה של צבעים ועוד קצת רחת לוקום - אתם לא צריכים עוד סיבות כדי להגיע לשוק של אנטליה, נכון?

ועוד כמה אפשרויות

אזור אנטליה הוא אחד המגוונים ביותר בטורקיה, ותוכלו לנצל זאת בעוד כמה דרכים מהנות מאוד: למשל הפלגה לאי קקובה, ראפטינג בנהר קופרולו (שבלב שמורת טבע משמחת), ביקור במקדש אפולו שבסידה (בלילה!), טיול ג'יפים בהרי הטאורוס ויש עוד אופציות שניתן לכלול במסגרת חבילות נופש לאנטליה בדרך לחופשה מדהימה במחיר מדהים אפילו יותר!

למידע נוסף:

https://www.ntours.co.il

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה