תחזית שבועית למזל החודש – קשת - על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט



לשבוע 06/12/19 ועד 12/12/19

.

קשת: שבוע חיובי בפתח. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הוא הצורך בחשיבה חיובית. מחשבותיכם הן מפתח לדימוי העצמי ולרגשות שלכם. התמקדות במחשבות משמחות ומעצימות, תעניק לכם את היכולת לחולל שינוי חיובי במגוון תחומים בחייכם. הבולט מכולם, קשור בעבודה, התפתחות מקצועית וייעוד.

תכניות ומהלכים שהתרחשו לאחרונה אצל רבים מבני מזל קשת גזלו מהם אנרגיה רבה, והעומס והאחריות המוטלים על כתפיכם גורמים לכך שלעיתים אתם חסרי סבלנות לדרישותיהם של הסובבים אתכם. כולי אמונה שהתחברות לחשיבה חיובית תסייע בידכם לראות את הדברים באור שונה, שבעקבותיו תוכלו לבצע את המוטל עליכם ביתר הצלחה.

נושאים הקשורים בבריאות מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת.

בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם וייתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף על עשייתכם. עשו זאת בשמחה - תגמול ראוי לא יאחר לבוא. יחד עם זאת, חשוב לציין שעשייתכם יכולה לגרור מבטי קנאה מהסובבים אתכם. לכן חשוב להקפיד על צניעות, שתיקה וענווה.

בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל. הקפידו על תחזוקה מונעת ובצעו תיקונים כאלה ואחרים.

זוגיות: מאבקי כבוד יצרו בלבכם אפאתיה זוגית, ותחושת ה: "מה שיהיה – יהיה", מובילה את הקשר שבו אתם מצויים למבוי סתום בו שני הצדדים אינם נוהגים בהיגיון. כדי להיחלץ מהמצב הקיים יהיה עליכם לקחת אחריות ולהוביל מהלכים שישפרו את התקשורת המילולית הקיימת.

יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה