תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 18/01/19 ועד 24/01/19



הורוסקופ שבועי

הורוסקופ. צילום: shutterstock

טלה: אתם מקפדים לעטות על הפנים שלכם מסכה של "הכול בסדר", אבל בתוך הלב פנימה יש חוסר. הקלפים מצביעים על כך שלמרות שהכול נראה בסדר, קיימת מתיחות סמויה בתוך הבית. יש לטפל בה בדרך הראויה. התעלמות ממתיחות זו והטמנת הראש בחול רק תחריף את המצב. לכן, היו נבונים ואל תשמרו בליבכם את מה שמפריע לכם.

שור: השבוע מראים הקלפים שמישהו עשוי לרקום מזימות ותחכים מאחורי גבכם. כדי להימנע מפגיעה חלילה, יהיה עליכם לגלות ערנות ולוותר על נאיביות. המון שאלות שקשורות בצמיחה אישית ובהתפתחות רוחנית מעסיקות אתכם. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים יהיה עליכם להתמסר לנושא מנקודת מבט אחרת שבבסיסה הידיעה המתמדת שאתם הם אלו שיוצרים את עתידכם.

תאומים: הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש, התשובה או הפתרון לא יאחרו להגיע. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם.

סרטן: רצון לחיבה, צורך בקרבה ובחום אנושי, יוצרים בלבכם כמהה לאהבה וחום גוף. זהו שבוע טוב להתחבר במעט לפן הרוחני שקיים בכל אחד ואחד מכם. התחברות זו תאפשר לכם לזרום מבחינה רגשית והדבר יאפשר לכם ללבן ולברר עם עצמכם ועם הסובבים אתכם עניינים לא פתורים שעד עתה גרמו לכם לעיכוב. הפתעה או בשורה משמחת מגיעים.

אריה: מפגש עם אדם חיובי אשר משפיע על חייכם לטובה. נתיבים חדשים נפתחים בעבורכם ועכשיו הזמן הנכון ביותר להתחיל וליצור את העתיד. למרות הלחצים שקיימים, רבים מבני מזל אריה נמצאים בתקופה חיובית והתחושה הכללית שמפעמת בלבכם מבשרת לכם שהחלטות/בחירות שהתקבלו לאחרונה, הן הנכונות ביותר בעבורכם והכיוון בו אתם צועדים עקב כך נראה מעודד ומבטיח.

בתולה: התחושה שחייכם או אושרכם או כספכם תלויים ברצונם הטוב של גורמים אחרים, יוצרת תחושה אפרורית. זהו שבוע טוב להרהורים ומחשבות, שבסופם יש להוציא אל הפעול תוכנית או עשייה שבשלב זה אתם קצת חוששים מיישומה. השבוע הקרוב מוצא אתכם בשלב של חיפוש. כדי שתוכלו למצוא את אותו חלק חסר בפאזל, יהיה עליכם להיפתח לעזרה מצד הסובבים אתכם.

מאזניים: עזרה ממקור חיצוני יכולה להראות לכם את הדרך להיחלץ ממבואי סתום. חשדנות, מתח וחוסר שקט נפשי יוצרים שבוע מתוח ורבים מבני מזל מאזניים צרכים לגלות בשבוע זה ערנות ודריכות לכול הנעשה סביבם. חלקכם חשים בהתערערותה של שהקרקע היציבה שמתחת לרגליהם. הקלפים משקפים שאתם אכן צריכים לעמוד על המשמר לבל תאבדו את הישגיכם.

עקרב: רבים מבינכם יאלצו להתמודד עם ההבנה שעליהם להתפכח מאשליה כזו או אחרת שמקננת בלבכם. ההכרה גורמת לכאב רב והתחושה של חלום שמתנפץ. למרות תחושות אלו, הקלפים מצביעים על כך שעדיין לא מיציתם את כל האפשרויות על מנת לנסות ולהחיות את חזונכם. מי מכם שישכיל לומר ולבצע את הדברים הנכונים באומץ ואמונה לא יצטרך לוותר על חלומו.

קשת: אירועים שהתרחשו בחייכם לאחרונה מפיחים בכם תקווה והתלהבות מחודשת ובתוך ליבכם נובטת אט אט תחושת אחריות מלווה באמונה שיש לכם את היכולת לקום ולעשות למען עצמכם. הזדמנות למימוש של רעיון או של עשייה חדשה עולה על הפרק, הקלפים מבטיחים שבמידה ותנצלו את הפוטנציאל הטמון בתקופה זו, ביטחונכם העצמי יתחזק ותוכלו לקדם את עצמכם.

גדי: שבוע חיובי בפתח. הצורך לרפא את עצמכם בעיקר מבחינה נפשית ורגשית צף ועולה. עייפות נפשית וחולשה פיזית מעלים על פניכם קדרות מסוימת, שאינה אופיינת לבני מזל גדי. תהליכים אותם אתם עוברים כעת גוזלים מכם המון כוח ואנרגיה והתחושה שכבר אין לכם חשק. כדי להתגבר על המצב, ממליצים הקלפים להיעזר בשרותיה של הרפואה האלטרנטיבית.

דלי: זמן לנהוג בבגרות, באחריות ובהיגיון. המוטיב המרכזי של שבוע זה יעמוד בסימן של פריצת דרך ומחסומים שעד עתה עיכבו את התקדמותכם. הגורמים לפריצת הדרך החיובית הם תובנה, הארה או עשייה שבעקבותיהם הפכתם את עצמכם לזכאים לכך שאותם המחסומים יוסרו. בעבודה: זהו שבוע טוב לקדם רעיון או עשייה שאתם חפצים בקידומם.

 

דגים: המוטיב המרכזי השבוע יהיה הצורך להתמודד מול התלבטויות ודילמות, הקשורות לעתידכם המקצועי והזוגי כאחד. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה אתם מתקשים להגיע לידי החלטה, אשר יש ביכולתה להכניס לחייכם את השינוי. עליכם לדעת כי רק נטילת אחריות ושינוי בדפוסי החשיבה יביאו לכך שתוכלו לקחת לידיכם את המושכות של עגלת חייכם ולנתבה לעבר נתיב חיובי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה