תחזית שבועית על-פי התרולוגיה וקלפי הטארוט



לילידי מזל החודש: דגים - לשבוע 21/02/20 עד 27/02/20

.

רבים מכם הגיעו לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייהם. וכעת אתם שוקלים את המשך דרככם וניצבים בפתחו של שלב חדש המלווה בחששות מהעתיד לבוא ומהבלתי ידוע. הקלף השבועי מלמד כי במידה ותשתמשו ותיישמו את התובנות, המסקנות וההארות אותן רכשתם בעמל רב עם השנים שחלפו, אין לכם כל סיבה לדאגה. דילמה שמתקיימת בלבכם מציבה אתכם בפרשת דרכים בין מה שאתם רואים לבין מה שאתם מאמינים ויודעים.

הקלפים מצביעים על כך שאתם נמצאים בשלב בו עליכם לבחון את המשך דרככם. פרויקט או התחייבות שלקחתם על עצמכם לפני מספר חודשים ואשר בשעתו נראו לכם כחיוביים ונכונים, נראים היום, ברוח הזמן שחלף - כמיותרים וסתמיים, ורבים מכם חשים כי בסופו של דבר היה כדאי לבחור אחרת. אלא שכעת מאוחר לסגת וכל שינוי צריך להיעשות בתבונה רבה!

ולכן, זה הזמן לעצור לרגע כדי לבדוק את כל האפשרויות שלכם להמשך הדרך. זה הזמן לשאול את עצמכם לאן אתם באמת רוצים להגיע, ולתכנן מחדש את העתיד בהתאם למקומכם כיום.

בעבודה: יש ריח של שינויים באוויר וגם אם זה מלחיץ, כרגע הדברים נראים די חיוביים עבורכם. עם זאת, כדאי לדעת שיש לכם עוד עבודה רבה ויש מי שמצפה מכם לתוצאות.

זוגיות: אפרוריות וחוסר חדוות עשייה מאפיינת השבוע את זוגיותכם. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כלשהי. התוצאה מאי-נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן, קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי-קבלת החלטה כלל. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם נמצאת בתחנת מעבר בזוגיות, בין פרק אחד בחייה לפרק אחר וחדש, שאיכותו תלויה אך ורק באופן בו תבחרו ליישם את התובנות, המסקנות וההארות אותן רכשתם בעמל רב עם השנים שעברו עליכם בזוגיות.

לרווקים: התלבטות האם ללכת או להישאר? תקווה חדשה עולה באופק ויש לכם הזדמנות טובה לקדם מהלכים שיש בכוחם ליצור זוגיות ושיתוף. מעבר דירה, שיפוץ או עיסוקים שקשורים לבית ותחזוקתו, עולים על הפרק. טיול או חופשה גם נראים באופק והדבר יתאפשר ב"ה בעתיד הקרוב.

יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: על-פי היהדות, התורה היא 'תכנית הבריאה'. אם רק תשאלו את השאלות הנכונות, ותחזיקו בידיכם את מערכת הכלים המתאימה - תוכלו למצוא ה כ ל בתורה.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

עוזי הכוהן, 052-3646914.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה