"לשון הרע - לא מדבר אליי!"



הפרלמנט העירוני קיים אתמול (שני) פעילות סביב הנושא "לשון הרע - לא מדבר אליי!" בפעילות חולקו צמידים ופליירים להסבר על הנושא.

הפרלמנט העירוני במסר - "לשון הרע - לא מדבר אליי!"

אתמול (שני) התקיימה במליאת הפרלמנט העירוני פעילות מיוחדת שנשאה את הכותרת "לשון הרע - לא מדבר אליי!"

"לשון הרע - לא מדבר אליי!" הוא פרוייקט ללא מטרות רווח שנולד כחלק משאיפה לעודד מציאות חברתית טובה יותר בין החלקים בעם ישראל. זה לא סוד שבמרוץ הבלתי פוסק של חיי היום יום קל לשכוח שכל מי שעומד מולנו הוא בן-אדם שווה לנו וראוי לכבוד ואהבה, בין אם זה כשאנחנו נוסעים בכבישים, מחכים בתור או כותבים תגובה באינטרנט. כולנו נופלים לעיתים בלשוננו ובעוד לדובר זה מרגיש כאילו סתם נזרקה מילה מיותרת לאוויר, המשמעות עלולה להיות הרסנית למי שנפגע ממנה. המטרה של הפרויקט היא לשמש תזכורת, כי לכולנו יש ערכים משותפים ורצון לחברה מחבקת ומאוחדת יותר.

בפעילות דובר על כך שפרלמנט הנוער, כקבוצת מנהיגות, פועלת למען הנוער בעיר וכגוף מייצג חשוב להעביר מסר ולהיות דמויות לחיקוי מבחינת מעשים ומילים. בפעילות, הועלה העניין שלשם שינוי מכיוון שהפרלמנט תמיד חושב על דברים למען האחר והנוער בעיר בפרט, על כל אחד להביט פנימה ולעסוק במה שהוא לא אוהב ובמה שהוא אוהב בעצמו. לאחר מכן נערך דיון על החשיבות שבמילים ובמעשים ובפרט על המסר שכיחידים וכקבוצת מנהיגות מעבירים הלאה לנוער.

לאחר הפעילות, כל אחד מהנציגים קיבל צמיד ופלייר להסבר לבני נוער אחרים על החשיבות והכוח שיש למילים (ראו תמונה). לפרטים נוספים ניתן לבקר באתר של הפרוייקט. לחצו כאן כדי להגיע אליו


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה