פעילויות הנוער לשנה הקרובה – המדריך המלא



לאחר שהתקיימו בשבוע שעבר ביום חמישי וביום ראשון האחרון ימי החשיפה של מחלקת הנוער בקריית החינוך, זה הזמן לספר לכם על כל מה שהנוער יכול לעשות במהלך השנה

בשבוע שעבר, התקיימו בתאריכים 4.10 ו- 7.10 ימי החשיפה של מחלקת הנוער לשנה זו בה נחשפה כל תכניית פעילויות הנוער לשנה זו. אין ספק שמדובר בפעילות ענפה ביותר אך לפני שנגיע אליה – מהו הגוף הזה שנקרא 'מחלקת הנוער יבנה' ?

מחלקת הנוער העירונית אמונה על תחום הנוער בעיר. במסגרת הפעילות השנתית מפעילה המחלקה קבוצות מנהיגות, תנועות נוער, קבוצות לפי תחומי עניין, מעורבות בקהילה ופעילות פנאי הכוללת בתוכה מועדון נוער, הופעות, אירועים ואטרקציות שמיועדים לכם - בני הנוער של העיר! זה הזמן שלכם לצאת קצת מהמסכים, ליהנות, לחוות, להעשיר את הידע, לתרום לקהילה, לקבל כלים חיוניים וחינוכיים אשר ילוו אתכם לחיים. במהלך ימי החשיפה נחשפו תלמידי קריית החינוך לפעילויות השונות של מחלקת הנוער והנה הן לפניכם :

תחום המנהיגות

פרלמנט הנוער - חושבים שאתם יודעים מה טוב בשביל בני הנוער והייתם רוצים להוביל זאת בעיר? הפרלמנט מחכה לכם! המקום בו מתקבלות ההחלטות החשובות לבני הנוער, קובע את סדרי העדיפויות לנוער בעיר, נפגש עם הגופים המשפיעים בעיר, דואגים בין השאר לזכויות ורווחת התלמיד והנוער וכמובן מארגנים את פעילויות הנוער במהלך השנה. הצטרפו לצוות מנצח! (מותנה בהליך הבחירה בבתי הספר ובתנועות הנוער). כיתות: ז'- יב', ימי שני בשעה 18:00, מתנ"ס גרמנוב | יצירת קשר: נעמה 052-8226018

פרלמנט הנוער

תנועת המד"צים העירונית – בואו להדריך ולהשפיע על דור העתיד. תנועת המדריכים הצעירים מעניקה לכם הכשרה, כלי הדרכה וכלים נוספים אשר יעזרו לכם בהמשך החיים ובגיוס. בסיום ההכשרה המדריך מקבל תעודת מד"צ- תעודה רשמית של משרד החינוך להיותכם מדריכים. ההדרכה משלבת שלל פעילויות, ימי גיבוש חווייתיים, מעורבות בקהילה, סמינרים וטיולים. לפרטים נוספים וליצירת קשר: ספיר 054-7917867

משלחות הנוער

אינטראקט רוטרי יבנה - רוטרי הוא ארגון עולמי אשר מטפח קשרים, פועל למען הקהילה ומקדם פרויקטים הומניטריים. מועדון האינטראקט של רוטרי ביבנה יורכב מצעירים, החל מגיל 15 ועד גיל 18 ,ויפעל תחת חסות מועדון רוטרי יבנה. המועדון יקדם פעילויות קהילתיות ולימודיות, אשר יפתחו כישורי מנהיגות ויושר אישי, נתינה וכבוד לאחר, אחריות אישית, קידום הבנה וקשרים בינלאומיים. השתתפות במועדון מחזקת את החברות והרעות ומייצרת קשרים בינלאומיים משמעותיים. הפרויקט כולל נסיעה משותפת למשלחת בגרמניה, במטרה להתארח אצל מועדון אינטראקט מקביל בגרמניה ולטייל עם חבריו. מיועד לכיתות ט' בלבד, מותנה במיונים מוקדמים. פרטים והרשמה למיונים בדף הפייסבוק של מחלקת הנוער העירונית. ימי רביעי, בשעה 17:00. הפעילות תתקיים במרכז הנוער, נווה אילן, רחוב הנגב 1.

שגרירים צעירים : לונדון - לונדון מחכה לכם! רוצים לצאת למחנה קיץ בינלאומי? רוצים לייצג את העיר ואת המדינה במחנה של שבועיים בלונדון? תוכנית "שגרירים צעירים" – מיועדת לכיתות ז'-ח' במתכונת של פעילויות במשך שנתיים. במהלך הפעילות יתקיימו מפגשים שבועיים העוסקים בשאלה מיהו ישראלי? האם אני מנהיג? זהות יהודית ואני? אבל זה עוד לא הכל!!! בסוף השנה השנייה תצא הקבוצה למחנה קיץ יהודי JLGB בלונדון שם ישמשו כשגרירים צעירים למדינת ישראל ולעיר יבנה. מיועד לכיתות ז'-ח' בלבד. כרוך במיונים מוקדמים. פרטים והרשמה למיונים באתר הפייסבוק של מחלקת הנוער העירונית. הפעילות תתקיים במתנ"ס גרמנוב, גיבורי החיל 1.

תחומי עניין ופנאי

מסיבות כחלק מפנאי הנוער

מחלקת הנוער מפעילה תחומי עניין עניין המשלבים פעילות חברתית, טיולים, ימי שיא וכמובן התמחות בתחום אותו אתם אוהבים, וכל זה במחיר מסובסד !

תיאטרון הנוער הייצוגי בהדרכת ישראל אטיאס - קבוצת התיאטרון הייצוגית בהדרכתו של השחקן ישראל אטיאס (זגורי אימפריה, שבאבניקים) מחפשת את הכישרון הבא של יבנה! במהלך השנה יעבדו חברי הקבוצה על הפקה מקורית ובנוסף יופיעו באירועים רבים בעיר ומחוצה לה. האודישנים התקיימו ביום רביעי האחרון.

מיומיבנה - אחרי ההצלחה המסחררת של קבוצות אשר עוסקות בשילוב קצב, תיפוף משחק ותנועה על הבמה (מיומנה, שקטקט ועוד), לראשונה נפתחת ביבנה קבוצת "מיומיבנה". זה הזמן להצטרף לקבוצה הכי-הכי, אשר משלבת פעילות תיפוף תנועה ומשחק. במהלך השנה הקבוצה "תרים" מופע מקורי איתו יופיעו במקומות רבים בעיר ומחוצה לה. ימי חמישי, מתנ"ס ליפקין שחק, רח' השייטים 5 | יצירת קשר: נעמה 052-8226018.

סטיילינג - אם עיצוב ואופנה זה הכיוון שלך? מקומך איתנו! סדנת סטיילינג בה תינתן לכם ההזדמנות ללמוד איך מעצבים, איך מתלבשים בסטייל ומה הם הטרנדים הכי חמים בתחום האופנה. בסדנת סטיילינג יעברו חברי הקבוצה התנסויות שונות, סדנאות בנושאי איפור, הכנת תכשיטים, אקססוריז אביזרים, עיצוב. ימי שני, בשעה 18:00, מרכז הנוער, נווה אילן, רחוב הנגב 1 | יצירת קשר: נעמה 052-8226018.

אילוף כלבים - כלבים זו האהבה שלכם? בואו ללמוד איך לאלף ולטפל בכלבים במקצועיות רבה. במהלך השנה נחשף לטכניקות אילוף, נצא לפעילות התנדבות, נלמד על סוגי גזעים, נראה סרטי הדרכה, נלמד איך לטפל בכלבים, נקבל הדרכות מווטרינר ועוד. ימי שני בשעה  16:00, מרכז הנוער, נווה אילן, רחוב הנגב 1 | יצירת קשר: נעמה 052-8226018.

אילוף כלבים

יזמות עסקית : upstart - מחלקת הנוער יבנה בשיתוף חברת יוניסטרים ממשיכה את ההצלחה של קבוצת היזמות. במהלך השנה יזכו חברי הקבוצה להכיר את העולם העסקי מקרוב. במהלך הפעילות יקימו "חברה עסקית", יבחרו מוצר אשר יקימו אותו מהשלב הראשוני וכל זאת תוך כדי ליווי של אנשי עסקים מובילים במדינה! ימי חמישי, בשעה 16:00, מרכז הנוער, נווה אילן, רחוב הנגב 1 | יצירת קשר: גילי 054-2118004.

יזמות משנה חיים - קבוצת היזמות

חדר חזרות - בואו לבצע חזרות עם ההרכב שלכם או הלהקה בחדר החזרות שלנו. החדר מיועד להרכבים חדשים והרכבים ותיקים (וגם למי שאין לו עדיין הרכב ומעוניין להקים). הקמנו במיוחד בשבילכם חדר חזרות מאובזר הכולל ליווי מקצועי ואמנותי. אפשרות להקלטת שיר בסוף השנה ועוד. בנוסף במהלך השנה יתקיימו ערבי במה פתוחה בהם תהיה לכם הזדמנות להתחיל להופיע ולצבור קהל. יצירת קשר: 08-9439491.

"המקלט" : המקום המושלם אחרי הלימודים - נמצא מול בית הספר ברחוב האלון 40. במקום בו ניתן לבצע שיעורי בית, לשחק בפלייסטיישן ושולחנות משחק, לראות טלוויזיה, לצייר, ללמוד ועוד. ימי פעילות: 13:30-17:00 – יום ג', 13:30-17:00 יום ה', ערב תרבות - סרטים ערבי שיא ועוד (יום ה') 19:00-21:00. יצירת קשר: 08-9439491.

"בית היוצרים" של תנועת תרבות - בואו להוציא את האמן שבכם, תנועת תרבות מובילה את "בית היוצרים" בו מלמדים מיומנויות בעולם הרחב של היצירה. "בית היוצרים" הינו בית לנוער, המשלב פעילויות חברתיות ואומנות: בית היוצרים לנוער, בית למוזיקה, אמנות, תיאטרון ועוד. לכל מי שאוהב ליצור ולמי שרוצה ללמוד "בית היוצרים" הוא המקום ליצור אמנות מקורית, בועטת וחדשה ולהתפתח. קבוצות יוצרות: בתחומי מוזיקה, צילום, גרפיטי, אומנות ותאטרון ועוד. מחויבות אישית: התנדבות במסגרת הפעלת מרכז אמנויות לילדים או הקמה וניהול חדר חזרות. יצירת קשר: 08-9439491.

תנועות וארגוני נוער

בין תנועות הנוער ניתן למצוא את שבט הצופים העירוני "שבט רעות, תנועת "כנפיים של קרמבו", תנועת " הנוער העובד והלומד", תנועת "אחריי!" – הכנה לצה"ל לכיתות יא' ועד הגיוס, תנועת המד"צים העירונית, "שחקים" – תנועת הנוער של משטרת ישראל לכיתות יוד-יא' במסגרת מעורבות חברתית בביה"ס, תנועת הילדים העירונית, תנועת "בנות בתיה" – תנועת נוער חרדית לבנות, נוער מד"א של תחנת יבנה ותנועת "בני עקיבא".

את כל הפרטים והמידע על כל התכונית העירונית השנתית לנוער ובמהלך השנה ניתן לקבל בעמוד הפייסבוק של מחלקת הנוער – "נוער יבנה" או בעמוד האינסטגרם של מחלקת הנוער – noar_yavne. להרשמה לפעילויות השונות ניתן לסרוק את הברקוד שבחוברת הפעילויות המלאה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה