אשר שטרית: "כל עוד אני במערכת יהיו בסגל כמה שיותר יבנאים"



הבעלים של בית"ר יבנה חוגג עלייה ומספק מספר הצהרות מעניינות על העתיד, ההווה, הבחירה בשי חג'ג', מחמאות לצוות, רמיזות לעירייה וגם: הרצון לשחק באצטדיון העירוני והבטחה אחת חשובה. ראיון עם אלוף

אשר שטרית עם שי חג'ג'

דנה ואשר שטרית עושים עבודת קודש. הם לקחו את פרויקט הדגל שלהם, בית"ר יבנה, למקום אחר לגמרי – מקבוצה שחזרה מהמצולות היא הפכה להיות בית חם להרבה שחקנים יבנאים ומהשנה, גם להרבה אוהדים, שאפשר לומר שמאסו במובן מסוים ב"אחות הגדולה", מכבי יבנה. עם זאת, אם תשאלו אותם, הם לא מחפשים מלחמות, לא רוצים להיות דומים לאף אחת, רק רוצים להמשיך ולעשות את מה שהם עושים הכי טוב: לנהל מועדון שהוא כמו משפחה אחת גדולה. ביחד, אבל עם עזרה.

לרגל העלייה לליגה ב' (השנייה במספר) תפסנו את הבעלים של המועדון, אשר שטרית (47), לראיון על מצב הקבוצה, התכניות לקראת העונה הבאה, העונה החולפת, וגם על השאיפות, האצטדיון העירוני, האוהדים, היבנאים שמשחקים בקבוצה ועוד. פייר? היה מעניין.

עלינו ליגה סוף סוף, השנה הזו הייתה מרגשת מאוד. זה נתן לך דרייב להמשיך ולהשקיע? כי הייתה תחושה שהמנורה כבתה במובן מסוים אחרי העונה הקודמת.

"החזון שלי הוא שהפרויקט בית"ר יבנה יצליח לתת הזדמנות ובמה להרבה צעירים מוכשרים שיש בעיר ולא זוכים לקבל אותה לפעמים. לא כולם מגיעים לקבוצות הבוגרות ולפעמים לוקח לשחקנים זמן להבשיל, אני מאמין גדול בשחקן היבנאי".

מה השאיפה האמיתית של בית״ר יבנה?  האם רוצים להתקדם עוד במעלה הליגות?

"אין ספק שלעלות ליגה ולא משנה באיזו ליגה אתה משחק זו חוויה לשחקנים, למאמן ולהנהלה, במיוחד שיש שחקנים וותיקים ולצידם צעירים שחווים זאת בפעם הראשונה".

מה דעתך על נושא הקהל שהעדיף השנה להגיע למשחקים של בית״ר? יש תחושת זיקה יותר גדולה?

"אין ספק שלאחר שאתה חווה חגיגות עלייה ויש אהדה מהקהל והתגובות שנשמעות הן מעודדות והן דוחפות אותך להמשיך הלאה".

אתה כבר עתיר ניסיון בליגות האלה. מה צריך לקרות כדי שביתר יבנה תתקע יתד לכל הפחות בליגה ב?

"השאיפה האמיתית היא אך ורק לתת במה ולשלב צעירים ומנוסים יחד. אין ספק שאם יהיה לי מקורות כספיים אני רוצה שביתר יבנה תתרומם מעלה מעלה. מה שצריך להיות כדי לתקוע יתד כמובן זה מימון כספי".

אולי הגיע הזמן שהקצבות מהעירייה יעלו?

"אין ספק שיבנה זה עיר של כדורגל, אנשים אוהבים לבוא לראות כדורגל טוב ולא משנה להם איך קוראים לקבוצה , ויותר מזה זו קבוצה שהייתה בצמרת והיה עניין. נכון שמשנה לשנה מקבלים ניסיון ולומדים, אבל יש איתי אנשי מקצוע טובים ו-ותיקים מענף הכדורגל ומגיע לכל ההנהלה שאפו גדול שהיו מעורבים כולם כל השנה. במצב שביתר יבנה נמצאת אחרי 6 שנים מראה שיש זכות קיום ומראה שיש דרך ויש עליות ומורדות ויש הרבה קשיים ובכל זאת עשו הכל כדי שהיא תשרוד, אני חושב שחד משמעית חשוב מאוד להעלות את התקציב לבית"ר יבנה".

מה עם האצטדיון העירוני? שיחקתם שם בסוף העונה, בשנה הבאה נראה אתכם שם לאורך כל העונה?

"אני חושב שכן, מגיע לבית"ר יבנה לשחק באצטדיון".

כמה מילים על שי חג'ג'? הוא עשה עונה גדולה. הוא ימשיך בעונה הבאה?

"שי חג'ג' עשה עונה מצוינת, התחבר מיד להנהלה, לצוות ולשחקנים. שי מאמן מוכשר והעתיד עוד לפניו, הוא ימשיך במועדון גם בעונה הבאה".

מי המצטיין שלך העונה?

"המצטיינים שלי זו כל הקבוצה כולה".

האם אתה יכול להתחייב שביתר יבנה לא תאבד את צביונה היבנאי? עם הרבה יבנאים בסגל.

"כל עוד אני אהיה במערכת של בית"ר יבנה יהיו בסגל כמה שיותר יבנאים".

אתה ודנה מנהלים את ביתר למופת, אבל הקבוצה הזו עולה לכם הרבה כסף. מה למעשה נותן לכם את הדרייב להמשיך?

"נכון שלהחזיק את הקבוצה צריך הרבה משאבים והרבה זמן יקר, זה לא קל, אבל עיריית יבנה עוזרת לנו מאוד ואנחנו עושים מאמצים גדולים שיצטרפו אלינו למיזם הזה עוד הרבה אנשים טובים. מפה אני פונה לתושבי יבנה, שכל מי שירצה לסייע ולתרום מזמנו ומכיסו מוזמן".

מה תרצה לאחל לספורט בעיר בכלל לקראת החג הבא עלינו לטובה?

"אני רוצה לאחל לכל ענפי הספורט ביבנה שנייצג את העיר בכבוד וגאווה לעיר ונביא הרבה הישגים לעיר שלנו וכמובן נאחל גם חג שמח. ולסיום אני רוצה לאחל למר צביקה גוב ארי ולכל תושבי יבנה בשמי ובשם כל משפחת ביתר יבנה חג פסח שמח וכשר".

 


 
$(function(){setImageBanner('b25d41a2-5165-4142-bc72-e1307badbcbf','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('01bccc9c-0ba6-41e4-9f6a-003ddf9bf39c','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה