"עמדנו בציפיות, אם היינו עוברים את רעננה זו לא הייתה סנסציה"



יובל רחמילביץ' הצעיר הצליח להיות בורג משמעותי גם העונה, בקבוצה שהצליחה לעמוד ביעדים שהציבה לעצמה וכמעט יותר מכך. בקבוצה עם הרבה שחקנים ותיקים ומנוסים הצליח הילד בן ה-21 מיבנה להתקרב עוד צעד לעבר החלומות הגדולים שלו: להתקדם לרמות הגבוהות

באחד מהמשחקים הקריטיים של אליצור יבנה בתחילת השנה, משחק אותו הפסידה הקבוצה, הגיע המאמן שי סגלוביץ' וכשהסביר מדוע הקבוצה נראתה כך, אחד השמות בהם בחר לתאר את הסיטואציה היה שמו של יובל רחמילביץ'. לא, זה לא היה בגלל שיובל לא שיחק טוב, הוא פשוט היה חסר – וחסרונו הורגש היטב.

זו אולי אחת המחמאות הכי גדולות לשחקן בספורט מקצועני, שהקבוצה פשוט לא יכולה בלעדיו. נכון, הוא לא מוביל את שורת הקלעים והאסיסטים, אבל הוא כל כך חשוב למרקם של אליצור יבנה, שככל שהעונה התקדמה הוא גם הלך והשתפר, ממש עשה שדרוג של ממש. בראיון מסכם ליבניתון מספר רחמילביץ על העונה שחלפה, על המשחקים הקשים מול רעננה, על חוסר המזל בהתחלה והעמידה ביעדים

איך היית מסכם את העונה שלכם מבחינה קבוצתית?

"מבחינה קבוצתית חושב שעשינו עונה של עמידה בציפיות. כיוונו אותנו למקום 8 וגם אנחנו אמרנו שהמינימום  שלנו הוא לעשות פליאוף וכך היה".

התחלתם לא טוב ולאט לאט נכנסתם לעניינים, איך אתה מסביר את השינוי הזה?

"פתחנו לא טוב בעיקר בגלל חוסר מזל, הופמן פיספס את תחילת העונה בגלל מחלה אחרי שהיה גורם משמעותי בהכנה והחלפנו זר שבוע לפני פתיחת העונה אז בעצם 2 שחקני חמישייה לא פתחו איתנו את העונה. ואז הצטרף אפיק, הופמן חזר, דאליס נכנס לקצב והתחלנו ללמוד אחד את השני והגיעו הניצחונות".

ניצחתם את רעננה במשחק הראשון של הפלייאוף, כמעט עשיתם סנסציה, יש תחושת אכזבה?

"תשמע אני לא חושב שזה אפשר להגיד סנסציה אנחנו באנו לנצח, הליגה לאומית מאוד שוויונית והפלייאוף זה סיפור אחר. והנה חיפה ניצחה 3:0 בחצי את רעננה אחרי שהפסידה לה פעמיים בעונה. יש אכזבה כי זה הרגיש אפשרי אבל רעננה בסוף הייתה יותר טובה".

מה קרה במשחק השני, אולי נבהלתם מהמעמד? משחק ביתי, המון צופים, שידור.

"היה משחק צמוד, נגד קבוצה חזקה,  עם הסגל שלנו אני לא חושב שלקהל ולשידור היה השפעה באמת, אתה יודע כדורסל משחק צמוד 4 ימים לפני זה ניצחנו את המשחק הזה הפסדנו. זה קורה ואין מה לעשות".

באופן אישי, עשית התקדמות אדירה - גם המאמן אומר שאתה מאוד משמעותי. איך אתה מרגיש עם עצמך?

"אני מרגיש שעשיתי התקדמות השנה. למדתי המון גם מאפיק ניסים שעבר ברמות הכי גבוהות וגם היו מכל מיני משברים שעיצבו אותי השנה גם מבחינה מנטלית. חושב שהייתי יכול לתרום השנה יותר אבל בגדול מרגיש שכשהייתי על המגרש רוב הזמן הייתי טוב ותמיד נתתי את המאה אחוז. מרגיש שעשיתי שיפור ענק בקיץ אמשיך לעבוד קשה ומקווה להראות את זה עונה הבאה".

איך אפשר לעשות עוד קפיצת מדרגה? מה צריך לשנות?

"תשמע אני עובד קשה ובצורה הכי מקצועית שאני יכול. והיום אני באמת מרגיש שאני מוכן לקפיצת מדרגה מכל הבחינות. מה שאני צריך זה למצוא את הסיטואציה הכי נכונה מבחינתי לפרוח להיות מוכן ומאמין שזה יקרה".

תספר קצת על מערכת היחסים של השחקנים עם המאמן. בכל זאת, מדובר במאמן צעיר והרבה שחקנים ותיקים, לא פשוט.

"בליגה הלאומית והשנה הליגה הוכיחה את זה בצורה הכי ברורה שיש, לא הקבוצה "החזקה" מנצחת אלא הקבוצה "המגובשת"  תראה את רעננה העונה ומצד שני רחובות. ולכן לא חושב שצריך לחפש "להתחזק" אלא באמת לבנות קבוצה מחוברת".

איפה צריך לחזק את הסגל בשביל שאליצור יבנה תיאבק במקומות גבוהים יותר?

"עוד מוקדם לדעת הליגה הלאומית עוד רצה ויש עוד זמן עד שדברים יזזו. אבל תמיד תהיה לאליצור יבנה איזושהי עדיפות אצלי כמובן".

אתה תהיה כאן בשנה הבאה? אתה חושב אולי להתקדם לליגת העל?

"השנה אני לא חושב להתקדם לליגת העל, מרגיש שעוד לא מיציתי את הליגה הלאומית ולפני הקפיצת מדרגה הזו אני רוצה להגיע יותר מוכן ושלם ומהדלת הראשית".

אם אתה צריך לצייר גרף של 5 שנים קדימה, איך אתה רואה את הקריירה שלך?

"חמש שנים זה עוד רחוק. אני יכול להגיד לך שאני אעבוד הכי קשה ונכון שאני מסוגל כדי שאהיה השחקן הכי טוב שאני יכול להיות".

 

 

 


 
$(function(){setImageBanner('dbcc41b4-b96b-4f33-8101-d482497ccbec','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('bf202906-eac9-4c2e-93d4-22f5b6beb01f','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה