איך בוחרים רכב מהשכרת רכב?



לעיתים, קנייה של רכב פשוט אינה משתלמת עבור אנשים מסוימים. במידה ומעוניינים לשכור רכב בזול, קיימים מספר דברים שכדאי לכם לבדוק לפני שאתם יוצאים מהסוכנות עם רכב מושכר. מכות פח, שריטות, ענייני ביטוחים ועוד, כל הללו הינם אלמנטים שמומלץ לקחת בחשבון כשמחפשים השכרת רכב בזול.

Pixabay

עידן דיגיטלי של מצלמות

מצלמות רכב המסייעות לתיעוד תאונות

למזלנו של כולנו, אנו חיים בעולם המאפשר תיעוד בכל צורה וצורה. על כן, בבואכם לסוכנות רכבים לשם השכרת רכב, יש לבדוק באופן קפדני את הרכב אותו אתם מעוניינים לשכור. יש לוודא כי סקירת הרכב ובדיקתו תתבצע יחד עם עובד מטעם חברת ההשכרה. במידה ואתם נתקלים בשריטות, תיקונים רופפים ולא מוצלחים, מכות פח וכדומה, וודאו כי איש השירות שלכם מעודכן ובמקרה הצורך, צלמו עם הנייד את הנזק – אם קיים.

שימו לב, ברגע שאתם נוטלים את המפתחות לידיכם ומתיישבים מאחורי ההגה, האחריות היא עליכם ובמידה  ולא דיווחתם על ליקויים כאלו ואחרים, תצטרכו אחר כך לנסות להוכיח כי הנזק כבר היה קיים מבעוד מועד ולפניכם.

ביטוחים, אבזור "אקסטרה" והרכב האידיאלי עבור השכרה

אם החלטתם על השכרת רכב, מבין הפרמטרים השווים התמקדות הוא נושא הביטוחים על רכב. במידה ואתם נהגים צעירים, או זקוקים לביטוח מיועד וספציפי כזה או אחר, תצטרכו ליידע ולוודא כי אתם מקבלים רכב שכור הכולל ביטוח מקיף, במיוחד עם מדובר בנסיעות ארוכות. במידה והעסקה אינה כוללת ביטוח, כמובן שיש להוסיפו בהתאם.

באשר לסוג המכונית השכורה, אנחנו כנראה לא צריכים ללמד אתכם מאומה ואתם מבינים את צרכיכם הרבה יותר טוב מאיתנו. יחד עם זאת, קחו בחשבון כי במידה ואתם תרים אחר השכרת רכב יוקרתי או ג'יפ מפואר, תצטרכו לוודא כי חברת ההשכרה אכן מחזיקים דגמים אלו, היות והם פחות נפוצים על הכבישים.

אנשים רבים זקוקים לאבזור נוסף בעת השכרת רכב ובמידה ואתם זקוקים לכיסאות בטיחותיים עבור הילדים שלכם, כמובן ודבר זה מצריך בדיקה והוספה בתשלום, במקרה הצורך.

השכרת רכבים דרך חברת קל אוטו, יתרון חשוב

באזור גוש-דן והדרום, אילת והצפון ואפילו בשדה דב, תוכלו למצוא סניפים של חברת קל אוטו. דבר זה מאפשר לכם לשכור רכב בסניף אחד ולהחזירו באחר, לטייל במוקדים שונים תוך הסרת דאגה לגבי החזרת הרכב למיקומו המקורי (הסניף ממנו יצאתם עם הרכב) ועוד. קל אוטו מציעה מגוון רכבים רחב אשר כולל: רכבי שטח ופנאי, רכבי יוקרה, רכבי מיני ועוד.

בימינו, השכרת רכב בזול היא קלה ומהירה מתמיד ובמיוחד דרך קל אוטו, המציעים מחירים אטרקטיביים ביותר של מגוון רכבים וג'יפים.

השכרת רכב לטווח קצר ותקופות ארוכות

כנראה ומי מאיתנו אשר נדרשים לחצות את עומסי איילון מדי בוקר, בד"כ לא יתעניינו בנושא של השכרת רכב ויחזיקו רכב צמוד ופרטי. במקרים אחרים, אנשים בוחרים לשכור רכב בזול גם עבור תקופות ארוכות. בדרך כלל, חברות ההשכרה מעניקות הנחות\הטבות כאלו ואחרות עבור אלו המבקשים לשכור רכב לתקופה ארוכה.

במידה ואתם זקוקים לטווחים קצרים של השכרת רכב, המחירים בד"כ נוחים, אחידים והרכבים עצמם תמיד נקיים, מוקפדים עד רמת הבורג הכי קטן ומוכנים להנעה חלקה עבורכם. התחזוקה השוטפת של הרכבים בחברת קל אוטו מתבצעת על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחום ובשל זאת, היו סמוכים ובטוחים כי הרכבים בטוחים ומוקפדים עבור נסיעותיכם.

אנו כאן בכדי לייעץ לכם על הרכב האידיאלי עבורכם, להעניק שירות ברמתו הגבוהה ביותר ולוודא כי אתם יוצאים לנתיב בטוח ומשתלם, כשאתם עוזבים את הסניף שלנו עם רכב שכור.


 
$(function(){setImageBanner('9381d259-52ec-48ed-aae7-d48d95c92a48','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('b075eb54-1beb-4c8d-9ce4-c6ade171d95f','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה