איך רושמים פטנט?



רישום פטנט הוא שלב חשוב כאשר רוצים להוציא לפועל פטנט ולקבל עליו בלעדיות. על מנת לרשום פטנט צריך לעמוד בתנאי חשוב שהוא תנאי החידוש. נדרש שיהיה חידוש לפטנט על מנת לרשום אותו אצל רשם הפטנטים. ההמצאה צריכה להיות חדשה ומקורית, שאין פטנט דומה לה בארץ או בעולם.

חשוב לוודא שאין המצאה או פטנט אחר בעולם, אשר דומה להמצאה שלנו, כדי שנוכל להתקדם לשלב של רישום הפטנט ברשויות המתאימות. סוגיה זו חשובה מאוד כדי להתקדם בצורה נכונה ומקצועית בשלבי רישום פטנט.  כמובן שבחיפוש פטנטים לא ניתן למצוא את כל הפטנטים הקיימים בתחום שלנו אבל ניתן למקד את המידע בצורה יעילה, על ידי מידען/ית המתמחים בחיפוש פטנטים או על ידי עורך פטנטים. כמו כן, בקשה של פטנט תתפרסם רק 18 חודשים מרגע הגשת הבקשה ולכן יש פטנטים שעדיין לא פורסמו במאגרי המידע, ולכן היבט זה גם מגביל את היקף החיפוש.

לפני רישום פטנט חשוב לבצע חיפוש פטנטים על מנת לוודא שאין פטנט דומה. אם יימצא פטנט דומה אז אין צורך להתקדם לרישום פטנט כי כבר ישנו פטנט זהה, אז אין טעם לבזבז זמן נוסף והשקעה בהמצאה שלנו. חיפוש פטנטים הוא שלב חשוב כדי לוודא שאין פטנט דומה ובכך לא להפר זכויות יוצרים. סוגיה זו של פטנטים היא מורכבת וייחודית, הדורשת חיפוש פטנטים יסודי ומעמיק כדי לוודא שאין פטנט דומה בארץ או בעולם. בכך נוכל להיות שקטים שההמצאה שלנו היא ייחודית ואין דומה לה בעולם, ורק אז נוכל להתקדם לשלב רישום הפטנט. שלב חיפוש הפטנטים מבוצע על ידי חיפוש במאגרי מידע מקוונים, שפורסמו בארץ ובעולם, ובהם ניתן לחפש פטנטים לפי מילות חיפוש ממוקדות וכן לפי קטגוריות ייעודיות. לאחר חיפוש פטנט, במידה ועבר בהצלחה, עוברים לרישום הפטנט.

מדוע חשוב לבעלי מקצוע מומחים למשימת חיפוש פטנטים?

חיפוש פטנטים היא משימה מאתגרת בפני עצמה, הדורשת היכרות עם מקורות מידע לחיפוש פטנטים. רצוי לא לבצע חיפוש חובבני באופן עצמאי, אלא לפנות לעורך פטנטים או למידען/ית על מנת שיסייעו לכם בצורה מקצועית לחפש פטנטים ברחבי הרשת ובמאגרי המידע. לעובדים מיומנים המתמחים בחיפוש פטנטים, יש את הגישה למאגרי מידע איכותיים, כדי לחפש פטנטים בצורה איכותית ומקצועית. לעורך פטנטים יש ניסיון, מקצועיות וגישה למאגרי מידע מגוונים, שלא לכולם יש גישה אליהם בתשלום.

אצלנו בעלי מקצוע מיומנים תוכלו לקבל שירות איכותי ומקצועי לחיפוש פטנטים ולליווי מקצועי לאורך כל השלבים של חיפוש פטנטים ורישום פטנט. בעלי מקצוע מיומנים מתמחים בפטנטים בכל התחומים, וישמחו לעזור לכם בכל שאלה או בקשה, בכל עת שתבקשו. תקבלו ליווי מקצועי לכתיבת בקשה של פטנט ולאורך כל שלבי אישור הפטנט ורישומו, באופן מקצועי ומיומן אצל בעלי מקצוע מומחים בתחומם.

אצל חברה מקצועית תקבלו חיפוש פטנטים איכותי ומקצועי. תוך כשבועיים בדרך כלל ישלחו אליכם תוצאות של חיפוש פטנטים שבוצעו עבורכם. לאחר מכן ישמחו לעזור לכם וללוות אתכם בשלבים הבאים של רישום פטנט. בעלי מקצוע מיומנים יעזרו וילוו אתכם בכל שלבי רישום פטנט, בכל שלב בו יש לכם שאלה או שתרצו ייעוץ משפטי בסוגיות של פטנטים, אז יסייעו לכם לאורך כל הדרך. חיפוש הפטנטים הוא חשוב כדי למנוע מצב לא נעים בו השקעתם זמן רב בהמצאה שכבר יש עליה פטנט. לכן תנו לצוות המקצועי של בעלי מקצוע מומחים בתחום הפטנטים לחפש עבורכם את המידע הדרוש כדי לוודא שאין פטנט רשום הזהה להמצאה שלכם. 

Pixabay

תנו לצוות העובדים המקצועי של עורכי פטנטים מיומנים לבצע עבורכם חיפוש מקצועי של פטנטים, על מנת שתדעו האם ההמצאה שלכם היא מקורית או לא. זה שלב קריטי וחשוב בתהליך של רישום פטנט. אל תוותרו על המקצועיות והמיומנות של אנשי מקצוע, בתהליך כה חשוב ורגיש של רישום פטנט. אנשי מקצוע מיומנים ואמינים בתחומם, יוכלו לסייע לכם לקבל תוצאות מקצועיות בזמן קצר יחסית, ובאופן מקצועי ואיכותי. אצל בעלי מקצוע מיומנים ומקצועיים תקבלו ליווי מקצועי לאורך כל שלבי תהליך הגשת הפטנט, החל מהשלבים הראשונים של חיפוש פטנטים ועד לשלבים המתקדמים של הגשת בקשה לפטנט וכן רישום פטנט.

 


 
$(function(){setImageBanner('0ba8be50-f863-4bf0-ac4b-3b109e6bcfad','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('0ddc36ab-a9e1-48a4-a354-0915b5ce3e20','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה