טיפים לחידוש הבית בסגנון מודרני



אנשים רבים בוחרים לעצב את ביתם או דירתם מחדש, ולעשות זאת באופן אשר יגרום לשינוי משמעותי באווירה הכללית השוררת בחללי הבית השונים, בהרגשה המתקבלת כאשר נכנסים אל הבית ובמראה הכולל שלו. עיצוב מחודש של הבית ניתן לעשות בסגנונות מגוונים ובדרכים שונות, וכיום רבים מעוניינים לחדש את עיצוב הבית בסגנון מודרני, כזה אשר יתאים לרוח התקופה וישלב בין אלמנטים שונים לחלוטין, כפי שנהוג כיום בלא מעט בתים. להלן כמה טיפים מרכזיים לחידוש הבית בסגנון מודרני, באופן אשר יהיה אפקטיבי ומוצלח באמת וייתן לנו שקט מהרעיון של עיצוב וחידוש חוזר של פנים הבית למשך שנים רבות קדימה –

Shutterstock

בניית תכנית כוללת – כמו בכל שיפוץ או חידוש באשר הם, במידה ואנו מעוניינים לחדש את העיצוב בכל הבית או בחלקים שלמים ממנו, חשוב שנתכנן ונתווה תכנית כללית בטרם אנחנו מתחילים לרכוש פריטים שונים או לבצע שיפוצים במבנה הבית עצמו. נסו להגדיר באילו חלקים בבית אתם מעוניינים לחדש את העיצוב והיכן הכי חשוב ובוער לכם לעשות זאת. לאחר מכן, נסו להעלות רעיונות (כמו גם לבצע מחקר באינטרנט לשאיבת השראה, לפנות למעצבים או חברים בעלי עין לתחום וכו'), לרשום פריטים שונים שראיתם ואתם מעוניינים בהם בביתכם וכד'. כך תתחילו לבנות תכנית כוללת ומסודרת של החידוש המתוכנן, ותוכלו להיערך אליו בצורה טובה.

 

מציאת מעצבת פנים המתמחה בתחום – נקודה זו היא אולי החשובה מכולן בכל הנוגע לחידוש הבית בסגנון מודרני, או בכל סגנון מוגדר אחר. הדרך הטובה והבטוחה ביותר לעשות זאת כמו שצריך ובצורה אסתטית ונכונה באמת מבחינה עיצובית, היא על ידי עבודה עם אנשי המקצוע הנכונים. במקרה זה, מעצבת פנים טובה ומנוסה המחזיקה גם בניסיון עשיר בחידוש בתים ובעיצוב מודרני היא כנראה האדם שיאפשר לכם להגשים חזון זה בצורה הטובה ביותר. לכן, מעבר ולפני שאתם מחפשים אחר פריטים מסוימים או אנשי מקצוע מתחום השיפוצים ולפני שאתם בכלל מוציאים את השקל הראשון, הקדישו את זמנכם ומרצכם למציאת מעצבת פנים המתמחה בתחום זה, ואשר עבודותיה הקודמות הן לרוחכם. זה יהפוך את חידוש הבית כולו לאפקטיבי, מוצלח ומהיר הרבה יותר.

 

עיצוב מודרני חם או קר – בעוד רבים מקשרים בין עיצוב מודרני דווקא לסגנון קר יחסית (כזה העושה שימוש באלמנטים ממתכת חשופה, ניקל ונירוסטה, בקירות לבנים בוהקים וכד'), בפועל ניתן למצוא לא מעט בתים המעוצבים בסגנון מודרני ביותר, אך בסגנון חם ובשימוש בגוונים חמימים ונעימים. כלומר, גם אם מעוניינים בבית בעיצוב מודרני, לא חייבים לוותר על ההרגשה הנעימה והחמימה של עיצוב "חם" מבחינת הצבעים הדומיננטיים, חומרי הגלם בהם עושים שימוש וכד'. גם כאן, התייעצות עם מעצבת פנים טובה תוכל להבהיר עבורכם את האפשרויות העומדות בפניכם בצורה טובה יותר.

 

השפעה עצומה לריצוף – אחד האלמנטים בעלי ההשפעה הדומיננטית ביותר על העיצוב הכולל של החלל, הוא הריצוף באותו אזור של הבית. כדאי לקחת זאת בחשבון בבואכם לעצב מחדש חלל מסוים בבית בסגנון מודרני. ריצופים מודרניים ניתן למצוא מסוגים רבים ושונים, וזה תלוי כמובן בשאר האלמנטים ובסגנון הכללי שבחרתם עבור אותו חדר או אזור של הבית.

 

מטבחים כפריים מודרניים – אחד מסגנונות העיצוב המודרניים הפופולאריים ביותר כיום בתחום המטבח הוא מטבחם כפריים – מודרניים. בעוד כולם רוצים מטבח מודרני, מאובזר ונוח לבישול ועבודה, לא מעט מעוניינים גם בסגנון הכפרי והנעים, זה שעושה שימוש בעץ חמים בכל מקום ותאורה הולמת המעניקה הרגשה של כפר פסטוראלי בטוסקנה. כיום ניתן למצוא מבחר עשיר של מטבחים כפריים ומודרניים גם יחד, המשלבים את שני האלמנטים הללו ומגיעים כיחידה אחת כוללת.

 

בתים חכמים – אי אפשר לדבר על עיצוב בסגנון מודרני בלי להתייחס בכלל לטכנולוגיה, במיוחד בעידן בו הטכנולוגיה מתפתחת במהירות, משנה את חיינו חדשות לבקרים וכך גם את האופן בו נראים הבתים ואזורי המחייה שלנו. כיום, כבר מדברים במקומות רבים בארץ ובחו"ל על "בתים חכמים" – כאלו בהם יותר ויותר פריטים ומכשירים שונים מחוברים אל הרשת וניתנים לשליטה נוחה בצורות שונות. בעוד הפיכת הבית לבית חכם אינה קשורה בהכרח לעיצובו בסגנון מודרני, בפועל אין מניעה לשלב בין השניים. על מנת לעשות זאת בצורה נכונה יש לתכנן מבעוד מועד את התשתית הטכנולוגית של הבית, לפני שמתחילים לעצב הכל מחדש.


 
$(function(){setImageBanner('1a2b2681-ca93-474c-b730-772e474452f6','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('9bb6fc6f-fbf2-4fed-abec-8f3b1179c611','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה