מסורבי משכנתא- השגת משכנתא בשיטת המאזניים מרטין בוקסדורף



שיטת המאזניים היא לדעתי הדרך הטובה ביותר להסביר איך ניתן לקבל משכנתא לאחר סירוב בבנק, כאשר הכוונה היא למצבים של סירוב משכנתא שניתן בגלל בעיות פיננסיות כל שהן שהיו בחשבון, כאמור הכוונה היא לבעיות BDI.

צילום: יח"צ

לפני שאנחנו מתחילים להיכנס לעובי הקורה, רק להציג את עצמי, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות לאנשים שמוגדרים מסורבי משכנתא, כלומר אנשים שעברו סירוב בבנק משכנתאות או שני בנקים למשכנתאות.

אני חייב לציין כאן נקודה חשובה אחת ברשותכם, לא משנה איזה משכנתא אתם מבקשים, אם זה משכנתא לרכישת דירה או משכנתא לסגירת הלוואות, המצב הוא כזה שאם אתם יודעים שהבנקים הולכים לסרב לכם, אני מציע בכלל לא לגשת לבנקים, כי חבל לשרוף אפשרויות.

אם כבר הלכתם לבנק אחד וסורבתם, אני מציע בחום גדול שלא להמשיך ללכת לעוד בנקים, כי למעשה הדברים האלו רק יוצרים נזק ומונעים מכם להגיש בקשות בעוד בנקים. המצב הוא כזה שבנק שבו הוגשה בקשת משכנתא וסורבה, כמעט ולא ניתן לשנות את החלטת הבנק. הרבה יותר קל להגיש את הדברים בבנקים שבהם עדיין אין בקשות. לכן אנא מכם, תשרפו כמה שפחות בנקים. אני מבין את הצורך ללכת לבנק שלכם ולהגיש בקשת משכנתא, אבל תסתפקו בזה, אין סיבה לשרוף בנקים נוספים.

אז קדימה בואו נדבר על המאזניים:

שיטת המאזניים אצל מסורבי משכנתא היא הדרך הטובה ביותר שיש להסביר את המצב הזה שבו הבנק מסרב לתת משכנתא ואנחנו רוצים בכל זאת לבנות את האפשרות שהוא יאשר בכל זאת. אז בואו נתעמק בכוונה:

תחשבו על מאזניים של השוק עם שתי כפות גדולות שעל אחת שמים משהו שאתם קונים ועל הכף השנייה מציבים משקולת שאמורה לאזן ולתת ערך במשקל לדבר שאתם קונים. בדיוק באותו המודל אנחנו שמים על כף אחת את הבעיות שהיו, דבר שאשר מושך את הכף הזו למטה מאוד, מצד שני אנחנו צריכים לשים הרבה מאוד דברים חיוביים שיכולים לאזן את המשקל ולהוות משקל נגד לדברים השליליים שהם הבעיות שהיו.

אז בואו ננסה להבין מה הם הדברים הטובים שניתן לשים על הצד השני של המאזניים: הדבר הראשון הוא הסברים. אני מתעכב עליו במיוחד כי הוא הכי חשוב. ההסברים הם דברים שהמטרה שלהם היא להסביר למה בכלל היו בעיות ולמה זה לא יחזור על עצמו לעולם. נניח: אם היו לי בעיות בהחזרת הלוואות לפני שנה.

אז נכון, יש עובדות יבשות על כך שההלוואות לא כובדו, אבל המטרה שלנו היא להלביש על זה עובדות נוספות שלכאורה מפחיתות את רמת החומרה של הדבר. לדוגמה: הייתי מושבת במשך חצי שנה בגלל תאונת עבודה ולא יכולתי לעבוד. לקח זמן עד שנכנסו כספי הביטוח והפיצויים, לכם חזרו כמה הלוואות, אבל אחרי פחות מחודש נכנסו הכספים לחשבון והכול הסתדר. זה נכון, העובדות הן אותו דבר בדיוק- אבל ההסברים הם אלו שמעניקים לזה נפח אנושי הגיוני נוסף.

דברים חיוביים נוספים הם: משכורת שהיא גבוהה מן הממוצע, שכירים ולא עצמאיים, תוכניות חיסכון ופקדונות בחשבון, ללא הלוואות, התנהלות תקינה של חשבון הבנק, כל דבר חיובי נוסף כמו הורים שיכולים להיות ערבים, אחוז מימון נמוך של המשכנתא וכל דבר אחר.

נחזור לשנייה להסברים:

ההסברים יש להם תפקיד נוסף, הם משמשים בתור הטיעונים שלי כאשר אני פונה לבנקים על מנת לשכנע אותם שצריך לאשר משכנתא. הרי בסופו של דבר, זה מסתכם בכך שאני צריך לשכנע את המנהלים שכדאי לאשר משכנתא. אני לא יכול לפנות אליהם בידיים ריקות, אני צריך להביא איתי טיעונים שיכולים לעזור לי. כאן בדיוק נכנסים לתמונה ההסברים שיכולים לעזור לי לשכנע את הדרגים הגבוהים.


 
$(function(){setImageBanner('7a8981cb-8948-4b6c-be0b-af66bbcc936f','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('d0cd0b61-0da0-4f69-9d05-9e87c8c05087','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה