ספות פינתיות – בוחרים נכון



רוב הבתים כיום נבנים בצורה מלבנית ומסיבה זו ועוד אין זה מפתיע שהספות הפינתיות הפכו לרהיטים מבוקשים כל כך. את הספות הפינתיות ניתן למקם בפינת כל חדר מלבני והן ובצורה כזו לנצל את שטח החלל בו הן ממקומות בצורה המקסימלית ביותר. בבתים רבים ממוקמות הספות הפינתיות אל מול הטלוויזיה ממש כמו ספות רגילות רק שבזכות הניצול המרבי של שטח הסלון הן מאפשרות לכל היושבים על הספה זווית צפייה נוחה במסכים. בנוסף, מכיוון שהספות הפינתיות יכולות להגיע עם אלמנטים של כל ספה רגילה כמו ספה הנפתחת למיטת שינה, ספה המאפשרת אכסון תחתיה, הספות הפינתיות כובשות בתים רבים בהן יש צורך בספות פינתיות.

צילום ארנה ריהוטים

לא רק בפינת החללים

בעלי בתים רבים מעוניינים בעיצוב סלון פינתי גם כאשר שטח הסלון גדול במיוחד. כך למשל יהיו בתים שבהם לסלון אין קווי סיום מוגדרים אך בעזרת שימוש בספות פינתיות הם בוחרים להגדיר את שטח הסלון. הדבר מתאים במיוחד כאשר מעוניינים לבצע הפרדה מסוימת בין הסלון אל בין המטבח, חלל הכניסה ועוד. כמו כן הספות הפינתיות משמשות גם לעיצוב חדרי שינה מעוצבים בהם לעיתים ירצו ההורים בבית שתהיה להם פינת אירוח אינטימית בבית או כמו כן כאשר גר אדם בדירה משותפת, פעמים רבות ירצה האדם להחזיק בחדר השינה שלו ספה פינתית מכמה סיבות, ראשית ירצה את האפשרות לנצל את שטח חדר השינה בצורה המרבית ביותר ולקבל את היכולת לארח כמה שיותר אורחים מבלי שאלו ירגישו בצפיפות ושנית, הדבר מאפשר לו לאפשר לאורחיו ללון בחדר השינה במידה ויבחר בספה פינתית שנפתחת למיטה.

עיצוב ספות פינתיות

כאשר הנכם מעוניינים בעיצוב ספות פינתיות, עומדת לפניכם בחירה בין מגוון רחב מאוד של ספות פינתיות מחומרים שונים ובעיצובים שנים כמו שניתן לראות גם בתצוגה של ארנה רהיטים. כאשר הנכם מעוניינים לבחור בחומרי הגלם מהם יורכבו הספות הפינתיות, הרי ששלב זה אינו שונה משל ספות אחרות כך שבמידה והנכם מעוניינים בספה שתהיה עמידה בפני נוזלים, מומלץ שתבחרו בספת עור או דמוי עור אך במידה ואתם מעוניינים בספה שיהיה יותר קל לתחזק ולנקות אותה במידה ותצבור כתמים, הרי שספה פינתית מבד אימפלה הינה הבחירה המועדפת עליכם. בד אימפלה הינו ריפוד בד אשר מצופה בחומרי איטום מיוחדים לצורך מניעת חדירת נוזלים אל בד הספה.

כאשר הנכם מעוניינים בעיצוב סלון פינתי, הרי שיש הבדלים בעיצוב הסלון בין אם מדובר בסלון שהינו פינתי הממוקם באמצעו של חלל גדול או שמדובר בסלון פינתי אשר צמוד לקירות המבנה. כאשר הנכם בוחרים לעצב את הסלון בסגנון פינתי כאשר זה ממוקם באמצעו של חלל גדול, מומלץ שתבחרו בספה פינתית אשר תאפשר נוחות מרבית כאשר זה כולל ספה שמאפשרת הלבשת כריות גב בעבור המתרווחים על הספה או לכל הפחות שתאפשר הישענות אחורה בצורה נעימה. כאשר מדובר בסלון אשר ממוקם בצמוד לקירות המבנה, מומלץ ראשית להחליט על מיקום הטלוויזיה אם תהיה או על המוקד של הסלון ולאחר מכן לבחור את מידות הספות הפינתיות שתזמינו. ישנו מגוון רחב של מידות לספות פינתיות כאשר חלקן מקבלות את הזווית המלבנית במרכזן וחלקן בקצה, מסיבה זו מומלץ לתכנן את הכל בהתאמה אישית.

נוחות הספה הפינתית

אחד מהאלמנטים החשובים בעת בחירתה של כל ספה וכמו כן גם פינתית הינה הנוחות של הספה. מומלץ שתשכבו על הספה, תשבו עלייה ותבדקו כמה אנשים יכולים לשבת על הספה באותו הזמן. חשוב שלא תוותרו על שום בדיקה ותבדקו האם נוח להישען על הספה לאחור וכמו כן במידה וזו נפתחת, מומלץ שתפתחו אותה ותבדקו את נוחות המיטה הנפתחת. אחרי הכל, מדובר במוצר שמיועד לשרת אתכם נאמנה לאורך מספר שנים לפחות.

עיצוב סגנון הספות

למרבה השמחה ניתן להשיג ספות פינתיות בעיצובים רבים ומגוונים. הספות יכולות להגיע בכל הגדלים וכמו כן עם כל הריפודים השונים וצבעיהם. מכיוון שספות הינם רהיטים שלא נהוג לצבוע אלא רק לחדש, מומלץ לחשוב ולתכנן האם הנכם עומדים בפני שינוי החלל בו יהיו ממוקמות הספות בעתיד ולהתאימן לעיצוב החדש כמו גם לרהיטים, תמונות והעיצוב הכללי סל הסלון או חדר השינה.


 
$(function(){setImageBanner('0c63430c-f2e2-4b25-b5b4-815c91f05dce','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('a665d2a3-0747-4533-bf29-e7d9c261d1dc','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה