מזל טוב! הילד שלכם גדל בעוד שנה, והשנה החלטתם לערוך מסיבת יום הולדת לו ולכל החברים שלו. הנה 10 אביזרים שכדאי שתכירו כשאתם מארגנים יום הולדת לילדים.



הפקת יום הולדת אינה דבר קל. מתנת יום ההולדת, העוגה, האוכל והכיבוד, יש לדאוג לאביזרי יום הולדת שיתנו אווירה מיוחדת, כיפית ושמחה לילדים. את האביזרים הרגילים כולנו מכירים, אך בחירה באביזרים קצת יותר מקוריים תהפוך את היום הולדת למיוחדת.

הנה כמה אביזרים לימי הולדת שירימו את היום הולדת של הילד/ה שלכם ויהפכו אותה לאירוע שהוא יזכור למשך זמן רב:

  1. צלחות וכוסות מעוצבות – בין אם אנחנו אוהבים את זה או לא, הילדים שלנו אוהבים דמויות מפורסמות ומותגים מובילים של עולם הילדים. לכן, הם בוודאי יתלהבו כאשר הם יראו שחלק מאביזרי היום הולדת שלהם באים עם אחת הדמויות או המותגים האהובים עליהם. כיום ניתן למצוא מגוון אביזרים כמו כוסות וצלחות חד פעמיות ליום הולדת עם עיצובים של ספיידרמן, סמי הכבאי, אלזה, ומה שרק תרצו.

אתר "THE PARTY PLACE" + מאגר shutterstock

  1. כובעים למסיבה – כובעי ליצן ואחרים הם אביזרים כיפיים שיוצרים אווירה מיוחדת ביום ההולדת. גם כאן, ניתן למצוא כובעים ממותגים עם דמויות של ספיידרמן, בוב ספוג ועוד.

 אתר "THE PARTY PLACE" + מאגר shutterstock

  1. ערכת בצק סוכר – אין ספק שאחד מרגעי השיא של יום ההולדת של הקטנטנים היא הרגע בו כולם מתאספים סביב ילד/ת יום ההולדת וההורים המאושרים מביאים את העוגה למרכז. ערכת בצק סוכר תאפשר לכם לקשט את העוגה של בעל/ת השמחה ללא בעיה.


אתר "THE PARTY PLACE" + מאגר shutterstock

 

  1. אותיות מוארות – אחד הטרנדים החדשים והמגניבים בעולם יום ההולדת. ניתן לכתוב את שמו/ה של הילד/ה ולהוסיף ברכה קצרה, כך שאלו יזהרו ויבלטו לאורך כל המסיבה.

אתר "THE PARTY PLACE" + מאגר shutterstock

  1. מבחנות או פחיות מפלסטיק למילוי ממתקים – את שקיות ההפתעה שהיו מנת חלקם של ימי ההולדת כשאנחנו היינו ילדים מחליפות היום מבחנות או פחיות מפלסטיק. את המבחנות או הפחיות ניתן למלא

בממתקים כך שכל אחד מהילדים מקבל כמות מוקצבת של ממתקים משלו והם לא רבים על הממתקים.

 אתר "THE PARTY PLACE" + מאגר shutterstock

  1. קופסה לייט בוקס מוארת – עוד אביזר טרנדי במיוחד. מדובר על קופסה מוארת על גבי ניתן להוסיף אותיות בשחור, בדומה לשלטי הקולנוע שאנחנו רואים בסרטים בארה"ב.


אתר "THE PARTY PLACE" + מאגר shutterstock

  1. צמידים זוהרים – ילדים פשוט מתים על האביזר הזה. צמידים מוארים, או סטיקלייטים, באים בצבעים שונים ויכולים לשמש כצמידים עבור הילדים אך גם כמשחק אתו הם יכולים לבנות שרשראות וצורות שונות.

אתר "THE PARTY PLACE" + מאגר shutterstock

  1. מתקן בועות סבון- מכירים את הקופסאות האישיות הקטנות המשמשות להפרחת בועות? אז כיום ניתן לקנות או להשכיר מתקן אוטומטי שמפריח בועות בקצב קבוע כך שלאורך כל יום ההולדת יופרחו בועות סבון באוויר שייצרו אווירה קסומה ומיוחדת.

אתר "THE PARTY PLACE" + מאגר shutterstock

  1. סט מניפות צבעוני – אם יום ההולדת מתקיימת בימי הקיץ, סט מניפות צבעוני וממותג הוא אביזר חיוני ביותר.. החום של הקיץ הישראלי יחד עם הלחות הבלתי נסבלת יכולים להפוך את השהות בחוץ לקשה, וסט מניפות יעזור לא רק לילדים לצנן את עצמם מעט, אלא גם למבוגרים.


אתר "THE PARTY PLACE" + מאגר shutterstock

  1. פיניאטה – להיט ימי הולדת המקסיקני תופס אט אט פופולאריות גם בישראל, וכיום ניתן למצוא אותו בחנויות רבות. מדובר בחבילת ממתקים בה הילדים מכים כשכיסוי לעיניהם, עד אשר זו מתפוצצת והממתקים מתפזרים להנאתם המרובה של הילדים.

 

הכתבה בחסות "THE PARTY PLACE" המספקים אביזרים לימי הולדת ומסיבות !

לאתר החברה : http://www.thepartyplace.co.il/

 

קרדיט לתמונות   : אתר "THE PARTY PLACE" + מאגר shutterstock


 
$(function(){setImageBanner('a50b0c63-9768-4e60-9aa2-0fedc8af7bd5','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('fc260abc-5f6c-4ea0-b46f-336a8b5b1a7c','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה