מה הפך את יבנה למוקד עלייה לרגל לחובבי פרקטים?



באזור התעשייה של יבנה נמצא אולם התצוגה של ארודור פרקטים ושעם, אליו עולים לרגל מעצבים, קבלנים וכל מי שמחפש פרקטים בזול אבל לא מוכן להתפשר על איכות. החברה שנוסדה לפני למעלה מ-20 שנה, בנתה לה מוניטין בקרב מביני דבר, בזכות מחירי הפרקטים המשתלמים שלה, אותם היא מציעה בהיותה יבואנית, ולא פחות חשוב בזכות השירות המקצועי שהיא מעניקה ללקוחותיה החל משלב הביקור בחנות, לאורך ההתקנה וכלה בעמידה בתנאי האחריות אותן היא מעניקה לאורך השנים.

בפרוייקטים חדשים רבים שנבנים ביבנה, ובערים אחרות במרכז, המעצבים בוחרים פרקט. הסיבה לכך היא שפרקט הוא בחירה עיצובית על-זמנית. הוא משתלב היטב בכל סגנון עיצוב – קלאסי, מודרני או כפרי – והדוגמאות המגוונות שלו משמשות רקע מרשים לכל אחד מהם.

מכיוון שקיימים הבדלים בין סוגי פרקטים שונים ואחד השיקולים המשמעותיים הוא מחירם של הפרקטים, חשוב לדעת דבר או שניים על פרקט לפני שמרצפים אתו את הבית. אז שאלנו את המומחים של ארודור פרקטים ושעם, שהסכימו לתת כמה טיפים חשובים.

התקנת פרקט עץ אלון בדירה ביבנה - ארודור פרקטים ושעם

מה עדיף - פרקט עץ או למינציה?

לכל סוג עץ יש את האיכויות שלו – החל בעמידות ובמראה טבעי וכלה בזמינות ובמחיר. לכל פרקט יש יתרונות וחסרונות משלו. בעוד שפרקט עץ יקר יותר, רגיש יותר, מחייב התקנה מקצועית, והתנהלות זהירה יותר עם הריהוט בבית, הוא מאפשר חידוש לאחר שימוש ממושך.

מצד שני, פרקט למינציה מאפשר התקנה מהירה, זולה, מגוון רחב של סגנונות וצבעים ואת האפשרות לפרק את הרצפה ולהתקין אותה מחדש בעת הצורך.

פרקט למינציה, הוא ריצוף דמוי פרקט המעניק תחושה של עץ אמיתי לכל דבר ועולה הרבה פחות מפרקט עץ. מכל סוגי הפרקטים פרקט למינציה הוא הנמכר ביותר בישראל בזכות מגוון דגמים גדול, מראה אטרקטיבי, עמידות גבוהה ומחיר שקשה להתחרות בו בהשוואה למוצרים המתחרים.

פרקט למינציה הוא בעל איזון מושלם בין יופי ונוחות ובין עמידות ומחיר. איכויות אלו מתאפשרות בזכות טכנולוגיה מתקדמת. חשוב לדעת שהפער באיכות בין פרקט למינציה סיני ופרקט למינציה גרמני משמעותי, ולכן דווקא כאן לא שווה להתפתות למחיר זול מדי, כי פירושו ירידה באיכות ובעמידות.

באמצע נמצאים הפרקטים התלת שכבתיים והרב שכבתיים המאפשרים למי שחולם על פרקט עץ במחיר שפוי יותר, להגשים את החלום. כל הפרקטים הללו ועוד, מחכים לכם באולם התצוגה של ארודור פרקטים ושעם ביבנה

פרקט אלון מעושן בפינת האוכל כחלק מעיצוב מחדש של בית ביבנה - ארודור פרקטים ושעם

מה ההבדל באיכות בין סוגי פרקטים שונים?

פרקט עץ מלא כשמו כן הוא – מדובר במוצר טבעי לחלוטין שיתרחב ויתכווץ בהתאם לשינויים בלחות ובטמפרטורה. פרקט עץ מלא לא רק מעלה את ערך הבית, אלא גם נותן לו תחושת חמימות מיוחדת. יותר מזה – עם השנים הוא רק נראה יותר טוב ומקבל יותר חן.

פרקט רב שכבתי מושפע הרבה פחות מתנודות בלחות ובטמפרטורה, בשל האופן שבו הוא מורכב.  הוא קל יותר להתקנה (זה משתקף במחיר הסופי), הוא יכול להגיע במידות גדולות יותר מאשר פרקט עץ מלא ואפשר להתקין אותו מעל חימום רצפתי (בשונה מרוב הסוגים של פרקט עץ מלא).

גם פרקט למינציה מושפע פחות מתנודות במזג האוויר ובלחות, כיוון שהוא מוצר סינטטי ברובו. יש לו מקדם שחיקה גבוה במיוחד ואפשר להתקין אותו גם בחדרים שבהם יש לחות גבוהה יחסית, כמו מטבח ואמבטיה.

יחד עם זאת מבחינת עמידות לאורך שנים – פרקט עץ מלא הוא כנראה העמיד ביותר. ניתן ללטש אותו אחת לכמה שנים כדי לרענן אותו, אך פרקט רב שכבתי או פרקט לא ניתנים לליטוש על פי רוב.

מגוון האפשרויות יכולות לבלבל – איכות, יופי, מחיר – מה בראש סדר העדיפויות? איך משקללים את הרצוי מול המצוי? איך להבטיח שהבחירה שאתם עושים עכשיו תשמח אתכם גם בעוד עשר שנים? המומחים של ארודור, יקשיבו לכל הצרכים שלכם ויעזרו לכם להגיע להחלטה הכי נכונה עבורכם – ויציעו לכם את מה שעונה עבורכם על כל הקריטריונים: מעוצב, איכותי ועונה להגדרה של פרקטים בזול. והכל קרוב לבית, כאן ביבנה.

גם במטבח הותקנו פרקטים מעץ אלון מעושן של ארודור פרקטים ושעם - ארודור פרקטים ושעם

מהן דוגמאות הפרקט הנפוצות?


אפשר להניח את קורות או אריחי הפרקט בדוגמאות מגוונות ובזוויות שונות שיוצרות עניין בחלל, אך הקלאסית והפופולריות שבהן כבר מאות שנים היא פרקט פישבון. מדובר בדוגמה אלכסונית היוצרת מראה אלגנטי בכל חלל שתבחרו. יחד עם זאת קיימות דוגמאות פרקט רבות ומגוונות שתוכלו לבחור לבית שלכם.

דוגמאות בעיצוב הפרקט דורשות מתקין מקצועי ומנוסה, כדי שהן יתקבלו היטב ויעניקו לחלל שלכם מראה מושלם. המתקינים המקצועיים של ארודור בעלי וותק וניסיון ויוכלו להתקין את הפרקט שלכם בכל דוגמה שרק תבחרו. גם אותם תוכלו לפגוש באולם התצוגה שלנו.

פנלים עשיתם?

ועוד טיפ קטן לסיום, בחירת הפרקט הנכון היא רק ההתחלה של תכנון חדר מושלם. לאחר שבחרתם את הפרקט הנכון לחדר שלכם, עליכם לבחור פנלים שישלימו את מראה החלל. באולם התצוגה של ארודור יחכו לכם עשרות דוגמאות של פנלים לפרקט מסוגים שונים שיאפשרו לכם להעניק את הגימור הנכון. המומחים של ארודור ילוו אתכם גם בתהליך בחירה זה כדי להבטיח שהחדר אותו אתם מרצפים יראה מושלם מרצפה ועד תקרה.  

 


 
$(function(){setImageBanner('ed0ab8db-5c62-46d7-91f6-0e6f15d8533e','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('3c6ad0ad-914a-4a46-b315-57cbd1a9a7f4','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה