"צמאה לך נפשי" ביבנה



היסטוריה תרבותית - תזמורת 'ירושלים מזרח ומערב' מגיעה ביום רביעי, ה-4 בדצמבר, להיכל התרבות ביבנה - במסגרת עונת הקונצרטים החדשה, למופע הבלתי נשכח: 'צמאה לך נפשי', ביחד עם עמיר בניון בניגוני חב"ד | בניון: "אני מרחף"

תזמורת ירושלים - מזרח מערב. צילום: אורית.פניני

התזמורת הנחשבת לטובה בארץ – 'תזמורת ירושלים מזרח ומערב' - ממשיכה את סדרת המופעים המצליחה 'צמאה לך נפשי' בניצוחו של המאסטרו תום כהן אשר כתב את כל העיבודים לשירי המופע, וכן עם הזמר והפייטן עמיר בניון ומקהלת 'קהילות שרות' - מקהלת נשים וגברים של ארגון 'קהילות שרות פיוט'.

המופע הקרוב - ביום רביעי, 4 בדצמבר, בהיכל התרבות ביבנה.

הקונצרט יתקיים במסגרת 'רוח מזרח ומערב' וישלב ניגוני חב"ד עם פיוטים ברוח אשכנז, מזרח אירופה, וימלא את האולם ברגשות של תפילה, קבוצה, וקהילה.

העיבודים לוקחים את המוזיקה למקום ים-תיכוני, ערבי, מזרחי - עם ביצועים משותפים ביחד עם אורחת מיוחדת: נגנית הצ'לו התורכי מאיו שבירו, שהגיעה מרקע של מוזיקה מערבית קלאסית, והמשיכה את מסעה המוזיקלי למוזיקה המזרחית המסורתית, ומשתפת פעולה עם טובי האמנים וההרכבים בארץ ובחו"ל.

מאסטרו כהן, בעל שם עולמי המנגן ומקים תזמורות בכל רחבי העולם, הוזמן בעבר בין השאר על-ידי מלך מרוקו להקים תזמורת בקזבלנקה, והוא נחשב לאחד מגדולי נגני המנדולינה בעולם.

כהן הפיק אלבומים, סינגלים והופעות למיטב אמני ישראל, וגם הלחין את הפסקול של סידרת הטלוויזיה המצליחה 'זגורי אימפריה'.

"אחרי כל מופע עם התזמורת אני מרגיש שאני מרחף", אומר עמיר בניון, וכהן מוסיף: "אין כמו לעלות על הבמה עם סדרה כל-כך מיוחדת ומרגשת ושיתוף פעולה עם הקהל ביבנה ועם זמר כל-כך נפלא כמו עמיר, אותו הערצתי כל הילדות מרחוק. אני מחכה בקוצר רוח להציג את היצירה שלנו לקהל".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה