יבנה הקלאסית



עיריית יבנה קיימה ביום ראשון בקונסרבטוריון העירוני קונצרט חגיגי לחברי יוצאי חבר העמים ביוזמת מוקד הקליטה העירוני ובשיתוף משרד העלייה והקליטה. האירוע נערך במעמד ראש העיר, צבי גוב-ארי, מ"מ וסגן ראש העיר ומחזיק תיק העלייה והקליטה, ד"ר אהוד ויצמן, מנהל המוקד העירוני, יעקב אנגדאו, מנהלת מחלקת אזרחים ותיקים, אורית מזרחי, אחראית קבוצת העולים, טאטיאנה רונזין, מנהל הקונסרבטוריון, ראובן גוטמן ואורחים נוספים.

הקונצרט כלל מופע של זמר האופרה הגרמני בעל שם עולמי, קונסטנטין ריטל-קובילנסקי שהגיע לישראל במסגרת בסבב הופעות בינלאומי, סולנית האופרה הישראלית הזמרת אפרת אשכנזי והפסנתרנית אלה פסיק. השלושה זכו לתשואות רמות על ביצועיהם המרשימים והמרגשים שכללו את הקלאסיקות הגדולות והמוכרות של המוסיקה הקלאסית.

 

מוקד הקליטה מקיים עיריית יבנהבמהלך השנה מגוון אירועים ופעילויות תרבות לרווחת קהילת העולים בעיר, מופעים, סדנאות, טקסים, טיולים ועוד.

 עיריית יבנה

ראש העיר, צבי גוב-ארי בירך את העולים, איחל להם חג חנוכה שמח ובריאות טובה ואמר כי "בשבעים שנות קיומה של העיר נתברכנו בעולים מכל קצוות תבל. העירייה עוסקת בפיתוח תחומי התרבות תוך שימור המסורת של העדות השונות וערב זה הוא נדבך נוסף לפעילות זו". ראש העיר הודה לשותפים בקיום האירוע והבטיח כי העירייה תמשיך לקיים מופעים דומים לרווחתם של קהילת העולים.  

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה