״איך הגלגל מסתובב״ - מופע מחווה לשירי שמוליק קראוס



המופע המצליח, בהשתתפותו וניהולו המוסיקלי של אילן וירצברג שהיה שותפו העיקרי של שמוליק קראוס בהפקה, עיבודים וכתיבת השירים  - יתקיים בהיכל התרבות במוצ"ש ה-28.7

צילום: יח"צ

שמוליק קראוס מחלוצי הרוק והזמר העברי, ששיריו מלווים את פסקול המדינה משנות ה60 ועד היום. המופע כולל שירים מתקופת ״החלונות הגבוהים״ ועד אלבומו האחרון משנת :2003 אינך יכולה, כל השבוע לך, זמר נוגה, ימים של קולנוע, מה איתי, לוח וגיר, רואים רחוק רואים שקוף, איך הגלגל מסתובב, גיטרה, אחרי 20 שנה, אם, מכת שמש, נתפייסה, שוב, סוס עץ, זה קורה ועוד רבים אחרים.

את המופע מנהל מוסיקלית אילן וירצברג, שהפיק וניגן עם שמוליק קראוס. אילן הלחין והפיק מוזיקלית לאורך השנים עשרות שירים ואלבומים מצליחים למיטב האמנים בארץ: נורית גלרון, גלי עטרי, חווה אלברשטיין ועוד.

 אילן הוציא 13 אלבומים אישיים והיה שותף ליצירת האלבום האלמותי ״בציר טוב״.  המופע מופק ברמה גבוהה בדגש על האותנטיות של השירים ולחלקם עיבודים חדשים. הלהקה מונה זמרים ונגנים המשתתפים בהפקות של האמנים המובילים בארץ והחיבור ביניהם נוצר בזכות האהבה הגדולה והחיבור ליצירה של שמוליק קראוס:

אילן וירצברג - ניהול מוסיקלי, גיטרות ושירה.  ארז זינגר - שירה וגיטרות. (זמר ויוצר הוציא 2 אלבומי סולו, עבד עם אריאל זילבר, משה לוי ועוד). אליה סממה - שירה, גיטרות וכלי הקשה. (בוגרת רימון, זמרת ויוצרת).  אסף פרישמן - קלידים וקולות. (בוגר רימון, עובד עם דני רובס, המחווה לסיימון וגרפונקל ועוד). גיל אימר - בס וקולות. (מנהל ההפקה). אבי ברק - תופים. (בוגר רימון וברקלי(.

 

המופע יתקיים במוצאי השבת הקרובה 28.7 בהיכל התרבות יבנה – נותרו כרטיסים אחרונים!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה