סוליקא מגיעה לפסטיבל בציר חדש ביבנה



המחזמר "סוליקא" מגיע לפסטיבל 'בציר חדש' שיתקיים בחוה"מ סוכות ביבנה. מחזמר ישראלי מקורי של תאטרון באר שבע בכיכובם
של נסרין קדרי/עדי כהן והשחקנים רעות אלוש, עלאא דקה/גיל כהן

מעיין קאופמן

סוליקא הינו  מחזמר ישראלי מקורי בהשראת סיפורה האמיתי של סול חגו'אל, הנערה היהודייה מטנג'ר, שנקרעה בין אהבתה לבין אמונתה ונאלצה להיאבק על עקרונותיה, על אמונתה ועל כבודה דווקא בימיו המפוארים של הדו קיום היהודי ערבי במרוקו. הפקה רבת משתתפים בליווי תזמורת גדולה. ההפקה נולדה בחג המחזמר בבת ים (2016), והוא פרי יצירתם של התמלילן תאיר סיבוני והמלחין מאור סבג (שזכה גם בפרס התיאטרון השנה)ביים רפי ניב מנהלו האומנותי של התאטרון, דרמטורגיה ודיאלוגים- שחר פינקס.

נסרין קדרי ועדי כהן מגלמות את דמותה  של השכנה - חורה –אם המשפחה המוסלמית המסייעת לסוליקא ברגעיה הקשים. את סוליקא מגלמת השחקנית הצעירה רעות אלוש (תאג"ד) והשחקנים עלאא דקה (תאג"ד, המדרשה, "הבן דוד" ) וגיל כהןהמשחקים לסרוגין בתפקיד אמיר בן מלך מרוקו.

על עדי כהן: לפני כ- 14 שנה השתתפה וזכתה במקום השלישי בגמר של "כוכב נולד" ומאז היא כובשת את הבמות מעבר לים ומופיעה ברחבי ארה"ב ומכסיקו. הופיעה השנה בפלורידה בפברואר החליפה את זמרת האופרה – ג'קי אובנקובדצמבר הקרוב, תופיע בכרסימס במכסיקו  לצד כוכב ריאליטי – מרק דווין  עם 80 נגנים , באודיטוריום של קהל   15,000 איש ובקרוב תופיע ביעדים נוספים.

24/9 21:00 – היכל התרבות יבנה

26-27/9 – 20:30 – פסטיבל בציר חדש- היכל התרבות יבנה

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה