לנצנץ בלי ליצור מהומה אופנתית



לקראת הערב האחרון של השנה האזרחית מתמלאים השווקים בפרטי אופנה מנצנצים במיוחד. מצד אחד אין כמו לזהור למרחקים, מצד שני עם מינון או שילוב לא נכון את עלולה בקלות ליפול למלכודת "לא כל הנוצץ זהב" ולהיראות במקרה הטוב, כמו אחת שהתחפשה לעץ ובמקרה הרע כמו נערה זולה עובדת: ירין שחף, מנהל ספר הספר לאיפור, סטיילינג ותסרוקות מצייד אותך בטיפים שיעזרו לך לנצנץ בטעם"

אאוטפיט פיאטים:

טרנד הפאייטים מככב כאן כבר מעל לשנתיים ומוכיח שלא מדובר במגמה חולפת, אלא בסגנון שכבר הפך מזמן לנחלת הכלל. למרות אלה, הפאייטים מקבלים מקום של כבוד בלילה האחרון של השנה. כשהשיח האופנתי הופך להיות נוצץ- האאוטיפיט הכי קל שאת יכולה לחשוב עליו הוא שמלה, ז'קט, טופ או חצאית פאייטים. אלה ישתלבו מצויין עם בדים יומיימים בצבע שחור או ג'ינס. מילת המפתח היא : "איזון" בחרת בפריט לבוש נועז ומנצנץ במיוחד? מתני את כל השאר. וותרי על "גלאם" במקומות אחרים. הכלל הבא: קחי "רווח" .שמלת פאייטים צמודה והדוקה מידי יכולה בקלות להפוך אותך לבת הים הקטנה במקרה הטוב.

איפור ירין שחף. צילום הילה אלקיים
מראה שיער : גלאם – לא מתאמץ

שחף: הלוק נלקח משנות ה-50 וה-60 אך עם קריצה עכשווית. כל מה שצריך זה מסרק צפוף, ספריי וכמה סיכות . מחלקים את השיער מלפנים לאחור. את החלק האחורי מנפחים על ידי ציפוף (סירוק הפוך). בעזרת הידיים מברישים את השיער שנשאר מקדימה על השיער המנופח יוצרים מעין "גל מרושל" (בעזרת ספוג גלגול ) באזור הפוני ומרססים מעט בספריי. את השיער שנשאר מאחור מלפפים בעדינות ומצמידים לראש. זה הכל כמובן שניתן גם לשמור כמה חתיכות קטנטנות בחוץ, כאילו ברחו להן. וזה למטרת הלוק "המרושל ".

איפור ירין שחף. צילום הילה אלקיים
איפור: מראה של כוכבת"'

ירין שחף: כשמתהדרים בפיאטים יש להתאפר במראה קלאסי זוהר: שפתיים אדומות וסגנון איפור עיניים מעושן ישלימו את המראה. לפני מריחת הצלליות על העפעף, כדאי להשתמש בקונסילר ובמעט פודרה כדי להחליק וכדי להעניק אחידות. הדבר מגביר את עמידות הצללית. מניחים צלליות בגווני "עור" נטרליים . לקבלת מראה עיניים מעושן ניתן להשתמש במברשת איפור עיניים ובעזרתה לטשטש את הצללית או באמצעות כרית האצבע. לאחר טשטוש הצללית הראשונה, יש למרוח צללית בגוון שחור צמוד לקו הריסים העליונים והתחתונים. התיחום הופך להיות מתוחכם ועמוק יותר.
איפור ירין שחף. צילום הילה אלקיים
כדי לעצב את הריסים כדאי להשתמש במעגל ריסים. המעגל יכין את הריסים לקראת המסקרה, יעצים ויבליט את מראה . שימוש כפול במסקרה שחורה יצור גבששושים על הריסים, יאריך ויעבה אותם. יש למשוח את המסקרה על פני הריסים העליונים מהחיצונים ועד הפנימיים ביותר.

שחף: הסילבסטר הוא בהחלט סיבה לשלוף את השפתון האדום מהמגירה. הנועזות יותר מוזמנות להכהות אותו לצבע דובדבן עמוק וגווני יין כהים. ו…אם את מתכננת נשיקת חצות עסיסית מבלי להיפרד מהשפתון ולהעביר אותו לבן הזוג – מומלץ לקבע את השפתון בדרך המסורתית של הספגת השפתון בשכבת פודרה ולאחריה הנחה נוספת של השפתון או פשוט להשתמש בעיפרון שפתיים עמיד.

הפי ניו ייר!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה