"הנואם הצעיר" ביבנה - דור העתיד של מנהיגי המדינה



תחרות הגמר העירונית של "הנואם הצעיר" התקיימה ביום שלישי במתנ"ס נאות שז"ר במעמד ראש העיר צבי גוב-ארי

צילום: עמרם כהן

התחרות העירונית מתקיימת בארגון מועדון רוטרי ובשיתוף עיריית יבנה וצוות מינהל החינוך זו השנה השנייה ברציפות. התחרות היא סיכום התחרויות המוקדמות שנערכו בבתי הספר בעיר ביבנה במהלך החודש האחרון. 

 

ראש העיר צבי גוב-ארי ציין בנאומו כי פרויקט "הנואם הצעיר" הופך למסורת בעיר ומאפשר לתלמידים הצעירים לבטא את כישרונם. גוב-ארי ציין לשבח את פעולותיו של מועדון רוטרי בעיר ותרומתו לרווחת התושבים. 

 

עוזי ערן, נשיא מועדון רוטרי, הודה לראש העיר, צבי גוב-ארי על תמיכתו הרבה בפרויקט למנהלת אגף החינוך, רות שרעבי ולהנהלות בתי הספר על שיתוף הפעולה עם המועדון ובמיוחד עם טל מימרן שריכז השנה את הפרויקט באופן יוצא מהכלל. ערן הזמין את כלל הציבור להצטרף לפעילות מועדון רוטרי המקומי אשר תומך ומקדם את הקהילה  ביבנה.

 

באולם מלא מפה לפה של תלמידים, הורים, מורים ומנהלי בתי הספר התקיימה התחרות ברמה גבוהה, הקהל הקשיב קשב רב לנאומי המתחרים, עודד והתלהב. המתחרים הפגינו יכולות נאום מרשימות והציגו את הנושא אותו בחרו בצורה משכנעת ורהוטה.

 

חבר השופטים הורכב מעוזי ערן נשיא רוטרי, רינת אלמוג מרכזת השכבה העליונה בבית הספר התיכון האורן, דיתה ברוניצקי מייסדת ומנכ"לית לשעבר של מפעל אורמת ביבנה, גיא יארניצקי יו"ר הנהגת ההורים העירונית  וליאור הרוש, בנו של אלי הרוש ז"ל.

 

הזוכים בתחרות היו למעשה כל המתמודדים בכל בתי הספר שבמהלך התחרויות המוקדמות התנסו בחוויה של לימוד ונאום מול קהל. בתום הנאומים יצא צוות השופטים להתייעצות ובזמן זה הופיעה בפני הקהל שישיית כלי הנשיפה של הקונסרבטוריון העירוני בחמישה קטעים.

 

רמת הנואמים הייתה גבוהה ולאחר התייעצות ממושכת הוכרזו הזוכים במקומות הראשונים: 

במקום הראשון זכתה התלמידה המוכשרת שני קייקוב מבית הספר ביאליק שהפגינה כישורים מיוחדים בהתאם לכל כללי הנאום. סבה הנרגש של שני, הרצל יחזקאל, בירך את נכדתו בחום והעניק לה חיבןק של מנצחים.

 

במקום שני זכה אביר בן-יוסף מבית הספר רבין ובמקום השלישי זכתה אליסה מושקוביץ' מבית הספר פרדס צפוני. 

 

את הפרסים העניקו ראש העיר, צבי גוב-ארי ורות שרעבי בתרומת משפחת הרוש ומועדון רוטרי. שלושת המנצחים ישתתפו בתחרות הגמר האזורית שתתקיים בחודש הבא ברחובות. בחודש מרץ תארח העיר יבנה בהיכל התרבות את תחרות הגמר הארצית של "הנואם הצעיר" כחלק מאירועי השבעים שנים לעיר. נאחל לתלמידים הצלחה וייצוג עירנו בכבוד.

 

צילומים:  עמרם כהן

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה