אייליינר-טעויות נפוצות



כוהנת האיפור שלנו אר-אל גורן שפרצה לאחרונה בערוץ יוטיוב משלה ומעבירה סדנאות 'לייב' בפייסבוק בטור חדש שיעשה לכן סדר אחת ולתמיד עם האייליינר

אז בואו רגע נדבר על נושא כאוב ומתסכל- איילינר. כשאת פותחת מגזין ורואה דוגמנית מעלפת עם פס איילינר מושלם ומתוח, בא לך ממש לרוץ לעיפרון האיילינר שלך ולקשקש לעצמך על העפעף.

אייליינר יכול ליצור מגוון רחב של סגנונות, פס עדין וקלאסי, פס רחב חתולי וסקסי או להוות בסיס לעין מעושנת.
אר-אל גורן. כוהנת האיפור שלנו

אז ממוש לפני שאת רצה לזגזג קו אייליינר, חכי רגע תעצרי!

כי נכון, אכן איילניר יכול להיראות נפלא, סקסי ומדגיש אבל, ויש כאן אבל גדול, אם צורת העפעף שלך לא מתאימה לאיילינר, את בבעיה.

סוגי עפעפיים שלא מתאימים לאיילינר:

  1. עפעף סגור
  2. עפעף נפול
  3. עפעף ממש קטן

אם העפעף שלך נמנה בין השלושה הנ"ל הייתי ממליצה לך לוותר על התענוג. גם ככה לשרטט את הקו האלוהי הזה, לא פשוט. תוסיפי לזה עפעף שכשאת פותחת את העין לא רואים כלל את השרטוט או שהקו יוצר מראה נפול עוד יותר מצורת העפעף הטבעית שלך, וכל מה שרצית להשיג הולך לפח.
צילום ואיפור: אר-אל גורן

תביני, האיפור נועד להדגיש את היופי שלך, את התווים הטבעיים שלך.

אל לך ללכת נגד אותם תווים ולא כל מה שמתאים לדוגמנית על השער או לשכנה שלך, מתאים גם לך.

הכי חשוב שתרגישי טוב עם עצמך, ואם הקו איילנר ששרטטת עקום או מרוח, את שוב מאבדת את המטרה ואם החלטת בכל זאת לנסות להשיג את הקו הסקסי הזה, את תתקלי באינספור סוגים של איילינר, טושים, עפרונות, ג'ל או אבקות.

כל מוצר והיתרונות שלו, ממליצה תמיד לבחון את המוצר בחנות עצמה ואת היכולת שלך להשתלט על העין בעזרתו. כל אחת וההרגלים שלה והמוצר שמרגיש לה נוח ונכון.

דעי לבחור את המוצר שמרגיש לך הכי נוח ולא ללכת עם הטרנד שקיים בשוק ובעיקר מה שחשוב במריחת אייליינר, מעבר להתאמת מבנה העי, הוא יכולת הדיוק, ולכן חשוב להתאמן על המריחה.

איילנייר מזוגזג ולא מתוח או אייליינר משורטט על עפעף סגור, כך או כך לא יוביל למטרה העיקרית שהיא להיראות מטופחת ומאופרת נכון.
צילום ואיפור: אר-אל גורן

אז אהובות, שימו רגע את המגזין ויחד איתו את טוש האייליינר, גשו למראה והביטו על עצמכן, עכשיו כשאתן יודעות מהן הטעויות נפוצות אתן יכולות לבחור האם אתן צריכות להימנע מאייליינר כי העפעף לא מתאים או לחילופין האם אתן צריכות להתאמן.

וזיכרו תמיד: האיפור הוא כלי אשר נועד לעזור לכן להדגיש את יופייכן הטבעי ולהרגיש טוב יותר עם עצמכן. מוזמנות לצפות בסרטון הלייב בקבוצה הסגורה שלי שעוסקת באיפור טיפוח והעצמה אישית.

"סודות האיפור והטיפוח- אראל גורן"- למעבר לעמוד לחצי כאן

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה