למה כדאי לכם לפחות פעם בחיים לנסות טיסה על כדור פורח?



טיסה על כדור פורח הינה חוויה ייחודית וחלומית אשר עד לפני כמה שנים היה קשה למצוא בארץ. מזג האוויר הלא צפוי בישראל, לצד חוסר במיקומים אטרקטיביים יצרו מיעוט בתחום, אך בשנים האחרונות ניתן למצוא מגוון רחב יותר של מקומות המציעים טיסה בכדור פורח ומציעים לכם אפשרות ליהנות מהחוויה הזו כאן בארץ ללא כל בעיה.

כדור פורח

אם פעם חשבתם כי תצטרכו לחכות לפעם הבאה בה תבקרו בחו"ל בכדי לחוות טיסה בכדור פורח, היום אתם כבר לא צריכים לחכות ובכל רחבי הארץ תוכלו למצוא כמה מרכזים מובילים המציעים טיסה חוויתית מאוד בשמי הארץ באמצעות כדור פורח.

מתאים למגוון רחב של מטרות

טיסה על כדור פורח יכולה להתאים למגוון רחב מאוד של מטרות, ולמגוון רחב מאוד של אנשים. ניתן לראות רבים אשר בוחרים בחוויה הזו, כמו בני זוג הבוחרים בטיסה זו להצעת נישואין או חגיגת אירוע רומנטי, טיולי משפחות מהנים או חוויה עם חברים ואפילו שילוב של האטרקציה במהלך יום גיבוש לעובדים בחברות השונות.

כמעט כל אחד יכול ליהנות מחווית טיסה בכדור פורח, ובשל העובדה שמדובר בחוויה שלא ניתן למצוא בכל מקום, לא רבים חוו זאת, ולכן בחירה בטיסה מהסוג הזה יכולה ליצור חוויה מיוחדת מאוד וזכרונות בלתי נשכחים אצל כל מי שהשתתף בטיסה הזו.

נופים עוצרי נשימה

רוצים לראות את הארץ מלמעלה, אבל ממרחק מספיק שיאפשר לכם ליהנות מהנופים המיוחדים, ולא ממרחק של מטוס בו קשה להבחין בפרטים הקטנים? זו הדרך הטובה ביותר עבורכם!

הנופים שתוכלו לראות דרך טיסה על כדור פורח הינם נופים עוצרי נשימה (כמובן, בהתאם למקום בו בחרתם לבצע את הטיסה). תוכלו ליהנות מסיור שלם בו תרחפו מעל הרים וגבעות, יערות או מדבר, נהרות ועוד.

במיוחד למשפחות אשר רוצות להעניק לילדים נקודת מבט נוספת על העולם, לאפשר להם להכיר טוב יותר את הטבע ולהעריך אותו ולחוות חוויה שהם ירוצו לספר עליה לחברים ולא ישכחו לעולם – טיסה בכדור פורח היא התשובה.

גיבוש איכותי

רוצים ליצור גיבוש איכותי בין עובדי החברה שלכם, תלמידי הכיתה או החוג שלכם, או כל קבוצה אחרת? טיסה על כדור פורח יכולה לסייע לכם להגיע בדיוק למטרה אליה אתם שואפים. בכדור הפורח כל הקבוצה נמצאת יחד, לא מדובר בטיול שטח בו כל אחד יכול למצוא את הפינה שלו, אלא מקום אינטימי יותר בו כולם חולקים חוויה משותפת, דבר שישפיע מאוד עליהם ביצירת תקשורת בין חברי הקבוצה השונים, היכרות טובה יותר בין כולם ואפילו יצירת חברויות אשר ישפיעו עליהם לאחר מכן, במקום העבודה, בבית הספר או בכל מקום אחר בו אותם חברי קבוצה מתאגדים יחד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה