למה להשתמש בשירותיו של עורך דין תעבורה?



רבים מאתנו מנהלים חיי שגרה ולא חושבים שיום אחד אולי נזדקק לשירותיו של עורך דין. אולם לא חסרים מקרים בהם המציאות נוקשת על הדלת ורגע של היסח דעת, או טעות אנוש יכולים להוביל אותנו לבית המשפט, שם נזדקק לייעוץ וייצוג משפטי. נשמע מופרך? לא כאשר מדובר בתחום התעבורה.

גם אם אתם הנהגים הטובים ביותר, לעיתים ישנם דברים אשר לא תלויים בכם ואתם יכולים למצוא את עצמכם מעורבים בדבר עבירה. זה קורה לטובים ביותר ואם רשויות החוק והאכיפה קבעו כי עברתם על החוק הרי שאין זה בלתי נמנע ואתם זקוקים לשירותיו של עורך דין תעבורה מקצועי אשר יספק לכם מעטפת שירותים רחבה ומקיפה, החל בייעוץ וכלה בייצוג בבית המשפט.

באילו מקרים עורך דין מקצועי יכול לסייע לכם?

עורך דין מקצועי ובקיא ברזי החוק והפסיקה יכול לספק לכם מטריית שירותים רחבה הן במהלך חקירה משטרית או מעצר, והן לפני המשפט או במהלכו. בין שירותיו של עורך דין תוכלו למצוא:

מתן ייעוץ והכנה טרם חקירה משטרתית, ייצוג משפטי במקרה של תאונת דרכים ועבירות תעבורה שונות כגון פגע וברח, נהיגה תחת השפעה של סמים או אלכוהול, עבירות נהג חדש, עבירות מהירות, אי ציות לשוטר ועוד. כמו כן עורך הדין מציע גם ייצוג במקרה של פסילה או השבתה מנהלית. והוא ייצג אתכם נאמנה גם מול משרד הרישוי. תרומתו של עורך דין מקצועי הנה משמעותית והיא באה לידי ביטוי בהיבטים רבים לרבות איסוף ראיות, תחקור עדים, מתן ייעוץ וביצוע עבודת הכנה, ניהול משא ומתן אל מול הפרקליטות ו/או בית המשפט ועוד.

מדוע חשוב לפנות לעורך דין?

בין אם בשל מעורבות בתאונת דרכים ובין אם בשל שימוש בנייד בשעת הנהיגה, תחום התעבורה הוא אחד מהתחומים המשפטיים בהם קיימת הדרישה הגדולה ביותר לשירותיו של עורך דין. גם כאשר מדובר בעבירות "קטנות" או לכאורה עבירת התנועה בה אתם מואשמים או חשודים נדמית לכם שולית, אל תוותרו על ייעוץ וייצוג של עורך דין מקצועי. מקרים כמו אלו עלולים להסתיים בכי רע ואף לגרום שתקבלו את העונש המקסימלי עבור העבירה. עורך דין מקצועי יכול להמתיק את הגלולה ולהילחם עבור עונש מופחת. בתרחיש אופטימלי הוא אף יכול להוביל לכך שלא תקבלו עונש כלל. אומנם משפט תעבורה אינו דרמטי בהשוואה לאחרים, אולם עבור אלו הנמצאים בהליך זו עשויה להיות חוויה מאוד לא נעימה, במיוחד כאשר מעל הראש מרחף הסיכון לעונש מעצר בפועל.

פנייה לעורך דין תעבורה מקצועי עשויה להטות את הכף, להקל עליכם נפשית ולגרום לכם להרגיש שאינכם לבד. עורך דין תעבורה יחקור את הנושא לעומקו, ייבחן את התיק, ידאג להשיג ראיות, ילקט עדויות ויציג את כל זאת ועוד בבית המשפט במטרה להילחם עבור הלקוח ולהוציא אותו זכאי. רבים המקרים בהם עורך הדין יפעל כדי להסדיר את הנושא מחוץ לכותלי בית המשפט.

יחס אישי וליווי צמוד לכל אורך הדרך

מלבד הפן המשפטי והייצוג והייעוץ המקצועי שעורך דין מספק, יכולה זו להיות הקלה לפנות לאדם מנוסה בתחום אשר יטפל בבלגן אליו נקלעתם, תוך שמשתמש בידע ובניסיון שרכש. עורך דין תעבורה אינו רק איש מקצוע, עליו להיות גם בן אדם ולספק יחס אישי וליווי לכל אורך ההליך. כאשר מדובר בעורך דין מומחה, הוא יפעל לספק לכם מעטפת שלמה של שירותים במטרה לענות על כל הצרכים שלכם. זאת כדי שתוכלו לעבור את התקופה המאתגרת על הצד הטוב ביותר, כשאתם זוכים למצות את כל הזכויות שלכם.

במשרד עו"ד עופר חורש מומחים לדיני תעבורה, מגלים בקיאות רבה בחוק ובפסיקה ופועלים למיצוי מלא של כל הזכויות המגיעות לכם. לקבלת ייעוץ משפטי צרו עמנו קשר ונשמח לסייע לכם!

 עופר חורש


 
$(function(){setImageBanner('d859dbce-be91-4f44-92d8-eb179ec9ba0a','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('6ca5b060-d2dd-4b00-a160-88fcbb853d47','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה