דוברות רכבת ישראל

רכבת ישראל בתנופת פיתוח ומתקדמת לדור הבא, גם בשיפור השירות הדיגיטלי. כחלק משיפור חווית הנסיעה והשירות לנוסעי רכבת ישראל, השיק אגף השיווק של רכבת ישראל בימים האחרונים אתר אינטרנט ואפליקציה משודרגים ללקוחותיה, הכולל מגוון שירותים חדשים ומתקדמים ומידע רב.

האתר והאפליקציה המשודרגים כוללים מדד עומס אשר מושתת על נתונים סטטיסטיים שבועיים, ומנתח את המידע על עומסים לכל רכבת ורכבת ובהתאם לשעות, מוצא הנסיעה ויעדה. בעזרתו, יכולים כעת הנוסעים לבחור בצורה מושכלת באיזו רכבת יעדיפו לנסוע.

לצד מדד עומס, נוספה האפשרות לראות את מיקום הרכבת בזמן אמת, מרגע יציאתה, על גבי מסלול הנסיעה ,כך שהנוסעים יכולים לראות היכן ממוקמת הרכבת שלהם במהלך הנסיעה ומה הן התחנות הבאות.  נוסעים הממתינים בתחנה וברציפים יכולים כעת להתעדכן ולראות בזמן אמת את מיקומה של הרכבת  שאליה ממתינים לעלות.

שירות חדש נוסף יאפשר רכישה מקוונת של כרטיסים לקרון מקומות שמורים, המוגדר כ"קרון שקט". הרכישה מתאפשרת גם מבעוד מועד, לפני העלייה לרכבת, וגם בזמן הנסיעה עצמה, במידה והנוסע החליט לשדרג את נסיעתו. רכישה זו אינה מחייבת כרטיס רב קו.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו