נוסטלגיה - קרגולה כובש נגד יבנה  



הטור של רם שרון

.

המאמן החדש של מכבי יבנה, אורי קרגולה, כמעט הוריד אותה ליגה לפני 16 שנים. עונת 2001/02 הייתה רעה מאוד לקבוצה, ששיחקה אז בליגה הארצית. פעמיים היא הובסה בתוצאה 6-0, פעם אחת הושפלה 5-0. גם רביעיות היא ספגה. זה היה הימור די בטוח שהיא תרד לליגה א'.

חמישה מחזורים לסיום העונה אירחה יבנה את הפועל טייבה שגם היא הסתבכה בתחתית. ליבנה זו הייתה הזדמנות אחרונה בהחלט להינצל, או לפחות להציל במעט את הכבוד הספורטיבי שנרמס פעם ועוד פעם.

בהרכב של הפועל טייבה פתח חלוץ צעיר ומהיר בשם אורי קרגולה, שמהרגע הראשון הטריד את הגנת יבנה וסחט קרנות לקבוצתו. טייבה ניצלה אחת כזו בדקה ה-16 כדי לכבוש שער יתרון.

בדקה ה-30 ניצלה טייבה טעות נוספת בהגנת יבנה, וקרגולה דחק פנימה והעלה את קבוצתו ליתרון מבטיח של 2-0. האם קרגולה באמת הוריד את יבנה ליגה? לשמחתנו, לא. כלומר לא הוא חתום על הירידה. דקה למחצית ויבנה צמצמה משער אדיר של הראל כחלון מ-25 מטרים. בדקה ה-61 כבר שוויון. ארז ביאלה הגביה לרחבה ויוסי אייזנברג נגח פנימה, 2-2.

בדקה ה-82 פסק השופט על פנדל לטובת יבנה ואוהדי טייבה החלו להשתולל. בקבוקי פלסטיק עפו מהיציע שלהם לעבר יציע אוהדי יבנה, ובינתיים השופט ביטל את החלטתו לאחר שהתייעץ עם הקוונית, שספגה גם היא מטח בקבוקים אבל מאוהדי יבנה.  

המשחק התחמם, דקה אחת חלפה ושוער טייבה ראה אדום אחרי שנגח בפניו של אייזנברג. הגענו לדקה ה-95. השופט כבר מת לשרוק, ושנייה לפני ציון עזרא הגביה לרחבה ואסי לוי נגח פנימה, 2-3 אדיר למכבי יבנה בסיום.

סוף העונה היה עגום לשתי הקבוצות. יבנה וטייבה ירדו יחד לליגה א'.

 

חידת נוסטלגיה:

1.פתרון החידה הקודמת: הכובש המצטיין של מכבי יבנה כששיחקה בליגה הלאומית

בשנים 1982-1987 הוא דוד ועקנין עם 32 שערים. רוב הפותרים הימרו דווקא על אבי אייזנברג שכבש 13 שערים.

2.והחידה השבוע: במדי איזו קבוצה שיחק אורי קרגולה במוקדמות הליגה האירופית?

3.יודעים את התשובה? מוזמנים לשלוח מסרון לטלפון 052-6052120. הפותרים יזכו לפרגון. בהצלחה!

 

מעשיות ותמונות יתקבלו בשמחה: [email protected]


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה