קיץ כזה עוד לא היה!



ביולי אוגוסט הולך להיות חם ביבנה, אפילו לוהט... עיריית יבנה והרשת למרכזים קהילתיים יוזמות שפע של אירועים לכל המשפחה עם מיטב האומנים,  קבלו את המדריך המלא כדי לעבור את הקיץ בשלום....ו...שתהיה לכולנו חופשה נעימה... 

צילום: יח"צ

הקיץ אין מה לחפש במקום אחר, עיריית יבנה דאגה לכם לקיץ מענג במיוחד בכל רחבי העיר.

סנהדרין שמח

בכל יום חמישי יוכלו הילדים לחגוג בפארק הסנהדרין החל מהשעה 17:30 עם מיטב האומנים, מתקני מתנפחים, דוכני מזון ושלל פעילויות. בין האומנים שיגיעו : יובל המבולבל, גילי בא לבקר, ענבלרינה, עודד פז, אודי ואביעד, לירון האווירון, מטוסי על ושי ורועי.

הפנינג לכל המשפחה ברחבי העיר

בכל יום שני החל מ17:30 יתקיים הפנינג עם פעילויות לכל המשפחה, מתנפחים, סדנאות יצירה והפעלה,  מופעי רחוב ועוד בפארק הנחל (ליד הסדנה לאומנות, שדרות דואני 25)  ובפארק שכונת נאות רבין (מאחורי מרכז קהילתי ע"ש ליפקין שחק, רחוב השייטים) בתוכנית קיץ מהאגדות, זהירות בדרכים, פעילות מתוקה, קיץ קסום, פעילות מדע והפנינג חוגים.

חגיה של מוסיקה באמפי

באמפי יבנה יופיעו מיטב האומנים המוכרים. כבר ב-28.6 הפרויקט של רביבו יעשו שמח ויארחו את נסרין ומוטי טקה במסגרת יום העלייה ושבוע הוקרה לחיילי צה"ל. הזמר רותם כהן יופיע ב-12.7 במסגרת בימות פיס, שרית חדד תארח את איתי לוי ב-26.7, מירי מסיקה תארח את קובי אפללו ב-16.8. את הקיץ ינעלו אביב גפן ואביתר בנאי במופע משותף ב30.8. כרטיסים למופעים ניתן לרכוש באמצעות אתר האינטרנט והפייסבוק של עיריית יבנה ובטלפון 08-9320000.

נוער חוגג קיץ

גם לנוער של יבנה מחכה קיץ בלתי נשכח שיפתח ב5.7 בפארק הסנהדרין ביחד עם אנה זק, מור ואלדד, קייט ואור, דיג'יי עדן זגרון, דוכנים ועוד (20:00, כניסה חופשית), בימי שני יתקיימו כיתות אומן עם אומנים, שחקנים, מפיקים- שגיא ביטבוקס, נועה פילטר, ג'ורדי , דין מירושניקוב. מפגש אהבת חינם ביחד עם כוכבי הסדרה שבאבניקים יץקיים ביום ב' ה-13.8 באשכול הפיס.  יום התנדבות עירוני ב"לקט ישראל" יתקיים ב19.7 והמוצרים ימסרו למשפחות נזקקות. בחודשי הקיץ יתקיימו ימי כיף מאורגנים לימית 2000, הסופרלנד, המימדיון והלונה פארק. משחק חצי הגמר של המונדיאל ישודר מתחם G ב-10.7 עם המון הפתעות ופינוקים לנוער.  חדר בריחה מטורף יגיע ליבנה למתנ"ס גרמנוב ב16.8 החל מהשעה 15:00. הסטנדאפיסט דניאל אסייג יופיע ב2.8 באשכול הפיס (האלון 39), מסיבת בריכה מטורפת בשילוב מתקן וויפאווט ענקי ב-9.8 בפארק המים יבנה. מסיבת סגירת הקיץ של הנוער תתקיים באמפי יבנה ב-23.8 עם סטפן ויהונתן מרגי, במהלך הערב תתקיים תחרות כשרונות צעירים מקומיים.

כל הפרטים נמצאים באתר האינטרנט והפייסבוק העירוני בכתובת www.yavne.muni.il

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה