יולי-אוגוסט: איך לצאת לחופשה זוגית ולא להיפרד



שמיכה נוספת או בילוי בנפרד הם רק חלק מהפתרונות שיצילו את הזוגיות שלכם בזמן חופשה זוגית. ככה זה, זוגות נוטים להיפרד בזמן שהייה בחו"ל. אז לפני שאתם אורזים מזוודות, הפנימו את הטיפים הבאים והכל יהיה בסדר

חום יולי-אוגוסט כבר כאן וזה הזמן לברוח מהלחות, לוודא את תוקף הדרכון, להשאיר את הילדים אצל סבא וסבתא, לטוס לחופשה זוגית רומנטית אי-שם ברחבי הגלובוס, להתפנק במלון, להבין שאתם לא סובלים אחד את השני ולחזור הביתה בנפרד.

חופשה זוגית עלולה להקצין בעיות בקשר הזוגי ולספק עומס של מטענים רגשיים ומתחים. ואכן יש קשר בלתי נמנע בין פרידות לבין חופשות. לעיתים, בני-זוג שחווים קשיים מגיעים לחופשה מלאי ציפייה שהחופשה תפתור את בעיותיהם כשבסופו של דבר הם מתאכזבים, אבל גם זוגות שהקשר ביניהם בריא עלולים למצוא את עצמם חסרי סבלנות ועצבניים בזמן החופשה.

אך אין זה אומר שעליכם לוותר על חופשה משותפת, חלילה. החדשות הטובות הן שיש מה לעשות בשביל לצאת לחופשה זוגית ולהישאר בזוגיות. אם תיישמו את הטיפים הבאים כיאות, הזוגיות שלכם תישמר במהלך החופשה ואף תתחזק.

depositephoto

תכנון מוקדם

על יעד הסכמתם? יופי.

לפני הטיול, חשוב שכל אחד יעשה מחקר קטן ויגיד מה בא לו לעשות. אספו את הנתונים, סכמו ותכננו את הטיול בהתאם. זה אולי נשמע טרחני ומשעמם, אבל זה יכול להיות כיף.

 

יותר חשוב – תכננו מי אחראי על מציאת מסעדות, מי דואג לכרטיסים ליעדים שונים, מי סוגר מלון. אל תתנו למישהו אחד לעשות את הכל ואל תתערבו בכל צעד קטן שהשני עושה, שזה נכון גם לא רק לחופשה, אלא גם לחיי היומיום.

 

עוד יותר חשוב – תכננו את ההוצאות שלכם. כסף הוא מוקד לריבים ועל כן עדיף שתקבעו מראש מהו התקציב ותחליטו כמה כל אחד יוציא על קניות, בילויים, אוכל או כל אטרקציה אחרת.

 

במידה והחיים קורים ואתם נתקלים בשינויים לא מתוכננים, אל תתנצחו ותגידו "אבל הבטחת", "אבל ככה סיכמנו"... תתמודדו עם זה כמו אנשים בוגרים – תוותרו כשצריך ואל תלחמו כשלא צריך.

 

זמן לבד

כל הקטע בחופשה זה לבלות זמן ביחד, נכון? לא נכון. אחרי שבוע של שהייה אינסופית אחד עמוק בתוך ישבנו של השני, אתם עלולים למצוא את עצמכם מתלבטים האם:

  • להיפרד מבן הזוג
  • ללכת לאיבוד במוזיאון בלי כסף, טלפון או מפה
  • למסור את שאהבה נפשכם למאפיה הארמנית

 

גם זוגות דביקים והרמוניים עלולים להגיע למצב מביש שכזה אם הם כל הזמן אחד עם השנייה ועושים דברים שרק צד אחד רוצה. אם מישהו אחד אוהב קניות והשני מעדיף לשבת בבית קפה – תתפצלו. אם בן זוג אחד עוד לא התעורר ולשני בא כבר לצאת ולקרוע את העיר? שיצא.

 

אף-אחד לא יתעצבן שגוררים אותו לעשות משהו שהוא לא רוצה או שמונעים ממנו לעשות מה שהוא כן רוצה. שכל אחד יעשה מה שנפשו חשקה ובנפרד. אחרי הקניות והקפה תוכלו להתאחד ולצאת לפעילות משותפת ששניכם אוהבים.

 

יחסים

חופשה היא זמן מושלם להעז ולנסות דברים חדשים שטרם ניסיתם, אם זה אוכל אקזוטי ולא מוכר או סיבוב ברכבת הרים. אותו דבר תקף גם ליחסים בין בני זוג.

 

אבל אם חזרתם למלון תשושים מיום ארוך בסמטאות אירופה הקלאסית ואין לכם כח לקיים יחסים, הכל בסדר. אתם לא חייבים. כשאתם כן ניגשים למלאכת תינוי האהבים – עשו את זה ארוך, מושקע ונוטף תשוקה.

 

ארזו במזוודה אביזרי מין (לא תמצאו בדיוטי פרי) ושחקו איתם בשובבות. אם בא לכם למתוח גבולות חדשים במיטה, חופשה זה הטיימינג המושלם לשם כך. קפצו לאחת החנויות ליד המלון והצטיידו בצעצועים משוכללים שיספקו את כל מאווייכם בהנאה מתמשכת עם בן הזוג שלכם.

יחסים מספקים מובילים לשינה טובה יותר שמובילה אותנו לסעיף הבא:

 

עוד שמיכה

אחת הפריבילגיות של חופשה היא שנ"צ ואחרי בוקר ארוך של סיורים במוזיאון והתרוצצות בשוק, כל מה שבא לכם זה לשים את הראש לשעה לפני שממשיכים. מה גם, שבחופשה אין שום בעיה להישאר במלון איזה יום-יומיים, ממש לא חייבים לראות כל אתר תיירותי או לנסות כל מסעדה.

 

הדבר הראשון שתעשו כשאתם מגיעים למלון, זה לבקש שמיכה נוספת. זה אולי נשמע שולי, אבל זה טיפ זוגי שתקף גם לחיי השגרה בארץ ובהכרח בחופשה, כשהכל הרבה יותר נפיץ וכשעם כל משיכת שמיכה גוברים המתחים.

 

לא משנה כמה מקסים בן-זוגכם ומאיזו משפחה טובה הוא הגיע, זה לא מה שימנע ממנו להפגין כישורים אקרובטיים הכוללים גלגולים בתוך השמיכה, כשבסופם אחד מכם מתעורר רועד מקור ואחד אחר נראה כמו רוגלעך פריך וחמים.

 

לסיכום: עוד שמיכה = שינה טובה נטולת מתחים = בוקר טוב = חופשה נעימה = זוג מאושר.

 

פאן

בסופו של דבר, אם החופשה מתנהלת כהלכה, היא רק יכולה לתרום לקשר שלכם ולקרב ביניכם. שבירת שגרה היא נפלאה לזוגיות ואם תלמדו להתמודד עם המתחים ביניכם בצורה בריאה, החופשה תהיה לא פחות ממדהימה ובסופה תחזרו עם זיכרונות מלאי חוויות חיוביות.

 

תנו לעצמכם ליהנות. תספגו רגעים רומנטיים, בקרו בכל חנות  מיוחדת,  העריכו כל צחוק, תאכלו לשובע, תתענגו אחד על השני ותנצלו כל רגע. זה הזמן להתאהב מחדש.

 

חופשה נעימה.

 


 
$(function(){setImageBanner('d5f4d057-ba4b-43e1-a5b7-7d84a8bf0370','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('0425f584-ea44-4d3c-a291-0538c3a20275','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה