אמא בצהרון טללים: "פוגרום, אין מזגן, צרכים ואוכל מפוזרים בכל פינה"

$(function(){setImageBanner('bf7a3bba-a1c7-4081-a036-9bfc2621f119','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31010,'Image','');})

אחת האמהות שילדה בצהרון טללים הגיעה השבוע לצהרון וחשכו עיניה: "לא האמנתי למה שראיתי, הסייעות לא משתלטות על מה שקורה שם, לא ייתכן". בנוסף לכך, לטענתה המזגן גם לא עובד: "הסייעות מזיעות בטירוף, אי אפשר לתאר מה שקרה שם". העירייה: "המזגן תוקן לאחר הדיווח"

המזגן בצהרון טללים

בצהרון טללים /סנונית שמתאחד יש טענות קשות שעולות מההורים בצהרון לגבי ההתנהלות בו וגם לגבי התנאים הקשים שבהם נמצאים הילדים.

אחת האמהות פנתה ליבניתון וסיפרה: "35 ילד בצהרון טללים על 3 סייעות שלא משתלטות עליהם. חצי מכמות הילדים הן ילדים מתחת לגיל 3 חלקם לא גמולים חלקם רק עכשיו עברו גמילה אני נכנסת בשעה 3 וחצי לצהרון וחשכו עייני, הגן פשוט פוגרום אחד גדול".

"הכל מפוזר, הכל זרוק, אוכל על הריצפה, חם בטירוף כי המזגן לא עובד! הסייעות נלחמות על המצב מזיעות בטירוף ופשוט כל מה שהן עושות הן לא מצליחות להשתלט חצי מהילדים לא אכלו בכלל, לחלקם ברח קקי ופיפי, אי אפשר לתאר את מה שקרה. אני קוראת לראש העיר דחוף לעזור לנו לא ייתכן שאנחנו משלמים 1000 שקל על כל ילד וזו התמורה שאנחנו מקבלים".

"מאז שהם מגיעים לצהרון עד שיוצאים זה פשוט סיוט אחד גדול", מוסיפה אותה אמא, "יש מזגן בגן אבל הוא לא עובד, כבר שנה שלישית ששולחים טכנאי הוא בא ואומר 'אין מה לתקן' ואומר שהוא מתנצל כי אין לו דרך להסביר את זה. בעירייה, כשהוא חוזר מהתיקון, הם טוענים שההורים צריכים לשלם ולקנות מזגן חדש אם אנחנו רוצים".

מעיריית יבנה נמסר בתגובה כי: "מסגרות הצהרונים מעניקות מענה לאלפי הורים עובדים. המסגרות פועלות לאחר שעות הלימודים בגנים ובבתי ספר עד כיתות ג'. עיריית יבנה באמצעות הרשת למרכזים קהילתיים סיפקה מענה לביקוש הרב לצהרונים ועשתה כל מאמץ להיענות בחיוב לבקשותיהם של ההורים, לרבות כאלה אשר רשמו את ילדיהם זמן רב לאחר תום מועד הרישום. צוות צהרון 'טללים' כולל מובילת צהרון ושתי סייעות. מספר הילדים בצהרון עומד בסטנדרטים של הצהרונים וביחס לכוח האדם הקיים. מדובר בימי הסתגלות ראשונים של הילדים במסגרות החדשות והצוותים עושים את הדרוש על-מנת להעניק לילדים את השירות והתנאים הטובים ביותר. התקלה במזגן טופלה זמן קצר לאחר קבלת הדיווח. מנהלת תחום הגיל הרך מלווה את הצוות ומוודא כי הפעילות מתקיימת בהתאם לתכניות  ולרווחת הילדים".


 
$(function(){setImageBanner('6f4edf98-307d-475f-b670-d5abc91cc5c5','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31012,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('0c988c62-91bb-4bef-9d51-990d8fbbae3d','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,31013,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה