עיצוב חדר שינה בעיצוב כפרי



חדרי שינה הם עולם שלם של חוויות, תכנונים ופעילויות שונות שאנו אוהבים לבצע. חדר השינה הוא מוקד להתרחשויות רבות, שכן בנוסף למקום השינה אנו עוסקים בו בחוויות שונות כמו קריאה או צפייה בטלוויזיה. על כן נרצה להפוך את חדר השינה שלנו למקום הנוח והאינטימי ביותר ואת זאת ניתן לבצע על ידי עיצוב איכותי שיתאים לאופי הייחודי שלנו. בעבר שימש חדר השינה בעיקר כחלל שבו אנשים היו ישנים בשעות הלילה. אך כיום נכנסו לחדר זה אמצעי בידור שונים שמאפשרים לנו לשכב במיטה ולצפות הסרטים, לגלוש באינטרנט או פשוט לקרוא ספר במיטה.

עיצוב חדר שינה

תאורה בחדר שינה היא אחד הגורמים בעלי המשמעות הגבוהה ביותר בפן העיצובי והפרקטי. כל חדר שינה ניחן באופי שונה ותלוי בעיקר באנשים אשר עושים בו שימוש יומיומי. הוא יכול להיות מרווח מאוד ולהכיל גם חדר מקלחת צמוד, או להיות צפוף ולא נוח להתנהלות. בכל מקרה התאורה תגלם תפקיד חשוב ותמלא את הפונקציה התפעולית של חדר זה.

איך לבחור גופי תאורה לחדר השינה

חדרי השינה של ימינו מכילים כאמור רבדים חדשים שלא היו קיימים בעבר, והתאורה צריכה להתאים וללכת בד בבד עם השינויים שמתרחשים בנושא זה. בניגוד לחדרים אחרים בבית כמו חדר המטבח או הסלון, בחדר השינה לא נחוץ אור חזק במיוחד. למעשה מומלץ להשתמש בגופי תאורה חמימים בגוון צהבהב או לבנבן על פי בחירתכם. גופי תאורה אלה יתאימו לעיצוב הכפרי הדוגל בשימוש באלמנטים המשדרים ביתיות וחמימות.

ניתן לשלב את גופי התאורה ולבחור בגופי קטנים שיתאימו לנסיבות מסוימות כגון שעות בוקר מוקדמות, התעוררות במהלך הלילה או כל דבר אחר. חשוב שהתאורה תהיה נעימה לעיניים ולא מסנוורת, שכן לא מדובר על חדר ניתוח ואין כל צורך להאיר את החלל הזה באופן מופרז. אפשר לעשות שימוש גם בעמעם שיסנן את כמות האור הנדרשת, יש להביא בחשבון שמתקן כזה כרוך בשימוש מנורות מתאימות ולא כל נורה תתאים לשימוש בעמעם.

מעצבים את שנת החלומות שלכם

אמנם בסופו של דבר מדובר על חדר שבו אתם רב הזמן ישנים, אך כל שינה טובה מסתיימת בהתעוררות ואין דבר נפלא ומרגיע יותר מאשר להתעורר בחלל מרשים ומעוצב. כדאי להשקיע בעיצוב חלל חדר השינה ולנסות לאתר גופי תאורה שישלימו את הרהיטים, הצבעים והאביזרים שנמצאים בו. לא תמעד ניתן לדעת שמדובר על גוף תאורה מתאים.

נוסף על כך, אל תתרשמו רק מתצלומים שניתן לראות במגזינים או בפרסומות שכן הם לא מייצגים ואף עשויים להטעות. הדרך הנכונה היא להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום. כדאי מאוד לשלב כמה סוגים של גופים שמתאימים אחד לשני מבחינה עיצובית. כמו כן, היות שבמסגרת העיצוב הכפרי משלבים אלמנטים רבים מן הטבע, דוגמת רהיטי עץ או עציצים ירוקים, כדאי להתייעץ עם מעצב פנים על מנת לשלב גופי תאורה מתאימים כך שהם לא יפגעו בהרמוניה בין הבית לטבע.

אילו גופי תאורה ניתן לשלב בחדר?

ככל שמדובר על גופי תאורה, הפרקטיקה היא חשובה מאוד. אם אתם אנשים שנהנים לקרוא ספר במיטה או משלימים עבודה משרדית ניתן להתקין מנורות קריאה במקום נגיש ליד המיטה. מומלץ להשיג גוף תאורה שמפיץ אור ממוקד ונוח לקריאה אך מבלי שהוא יפריע למי שמעוניין לישון באותו רגע בצד השני של המיטה.

גופי תאורה עומדים יכולים להשלים את העיצוב של חדר השינה אך לשם כך צריך מספיק מקום כך שהוא לא יהפוך למכשול. בחדרי שינה גדולים יש בדרך כלל גם גישה לחדר הארונות ולשירותים צמודים, ומומלץ להתקין בהם גופי תאורה שיאירו את הדרך בתנאי חשכה באופן כזה שלא תמעדו בדרך ותצליחו לחזור למיטה בבטחה. גם את המתגים רצוי לתכנן כך שהם יהיו במיקומים נוחים להדלקה וכיבוי של התאורה.

 


 
$(function(){setImageBanner('d63b9b89-64b6-4829-8514-a55dbac83540','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('d5828c02-ae1f-43da-b689-57eec7c35df9','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה