מכבי יבנה אלופת הליגה!!!



יוסי זוזוט המאמן ששבר שיא ובשנה השנייה שלו כמאמן זכה באליפות הליגה.

"נגד קרית מלאכי במצב של 3-3 הסתכלתי למעלה ואמרתי אבא שבשמיים, תראה את האוהדים, תשמח אותם לקראת כניסת השבת. עוד לא סיימתי את המשפט וגובזה כבש את השער. באותו רגע ידעתי שלא משנה מה יהיה, אנחנו נסיים ראשונים"

כתב- ארז זנו
צילום: דוד מטודי, חסדאי כהן

חגיגות האליפות ביבנה

הרבה מאוד אנשים היו שותפים להצלחה הזאת של מכבי יבנה העונה. אי אפשר לחלק ציונים לכולם ולשבח את כולם באותה מידה אבל אין ספק שלמאמן יוסי זוזוט יש חלק גדול מאוד בהצלחה ובטירוף שהעיר עברה בחודשים האחרונים. זוזוט, בסך הכל בעונה השנייה שלו כמאמן בוגרים עשה בית ספר לכדורגל ללא מעט מאמנים בליגה הזאת וגם כשהתמודדו לא פחות מ 5 קבוצות על העלייה הוא זה שסיים כשידו על העליונה ועל כך מגיעות לו מירב המחמאות. במשך עונה שלמה הוא משך אליו לא מעט אש וביקורות מאנשים, אוהדים, אנשי כדורגל וכל מיני אנשים שהיום צריכים לאכול את הכובע שלהם. רגע לפני אסי גלבוע מעניין לדעת איך העונה עברה מנקודת מבטו של המאמן.

יוסי, עברה עליך עונה מטורפת. איך אתה מגיע מבחינת כוחות למאני טיים של העונה?

"אתה צודק, העונה הזאת באמת הייתה מטורפת מכל הבחינות ובטח שמבחינת התוצאות אבל למדתי בעיקר העונה שהכל יכול להיות בכדורגל ויש לי הרבה כוחות שאני שואב מהקדוש ברוך הוא, השחקנים שלי והאוהדים היקרים"

5 קבוצות התמודדו על העלייה ובסוף אתם סיימתם ראשונים. מה הסיבה לכך?

"אני יודע בדיוק מה הסיבה. הסיבה העיקרית היא החיבור המדהים בין השחקנים למאמן, להנהלה, ליעקב זוזוט. צריך להסתכל על המשבר שכלל חמישה הפסדים רצופים ולראות שלא נשברנו והיינו יד אחת ושמרנו אחד על השני וזה הסוד שלנו לעונה הזאת. הביחד והאמונה"

איפה היה הרגע שבו אמרת ששום דבר לא יעזור "אנחנו מסיימים ראשונים"?

"בזמן הפציעות נגד קריית מלאכי במצב של 3-3 הורחקתי על ידי השופט ובדרך ליציאה מתחום המגרש עברתי ליד המאמן של מלאכי ושאלתי אותו למה הוא מבזבז זמן בכעס. אחר כך התחרטתי על זה ואמרתי שהרי אני מאמין שהכל משמיים והסתכלתי למעלה ואמרתי אבא שבשמיים, תראה את האוהדים האלה, תשמח אותם לקראת כניסת השבת. עוד לא סיימתי את המשפט וגובזה כבש את השער. באותו רגע ידעתי שלא משנה מה יהיה, אנחנו נסיים ראשונים"

אני מניח שיש בך כעס על כך שהקבוצה עוד לא עלתה ליגה?

"כמובן. אני לא מאמין שקבוצה שעובדת כל כך קשה כל השנה מסיימת ראשונה ולא עולה ליגה. כנראה שבהתאחדות חושבים אחרת שזה משחק ילדים. אבל בעזרת ה' אנחנו נעשה הכל כדי להשלים את המשימה וננצח גם את המפגש מול הגלבוע"

עכשיו, אחרי שהכל נגמר, ספר קצת על פרשת לייבה מנקודת מבטך?

"כמו שכבר אמרת בזמנו. אחרי המשחק מול קרית מלאכי נכנסתי לאתר של ההתאחדות והבנתי שבר לייבה, שחקן צעיר של מרמורק לא אמור לשחק נגדנו בגלל צהובים. אני אין לי מושג מי זה הלייבה הזה וגם עכשיו אם הוא יעבור לידי אני לא אדע שזה הוא. אמרתי את זה גם בהתאחדות שאני מכיר במרמורק רק את אלרן בן ברק, חיים כנפו ואופיר חיים חוץ מזה אני לא המזכירה של חנן עדני ולא עוזר המאמן של צחי טייר ואין לי מושג מה רוצים ממני. אכפת לי רק ממכבי יבנה ונראה כאילו שרצו להפיל אותי מלכתחילה ועובדה שהגיעו למסקנה כל כך הזויה ולא הביאו לנו את הנקודות. סיימנו ראשונים בזכות עצמנו אבל זה עדיין מוזר כל מה שהלך שם"

צילום- חסדאי כהן

היה עליכם הרבה לחץ בחודשים האחרונים. איך זה אמור להשפיע על צמד המשחקים?

"נכון, היה הרבה לחץ על השחקנים, ההנהלה, ועלי אבל זה כי אנחנו רוצים בטובת העיר שלנו. ראש העיר תומך מאוד גדול בספורט ועזר לנו ואנחנו רצינו רק בטובת מכבי יבנה. מקווה שנעלה בשיא יכולתנו על המגרש ושניתן את הכל על מנת לנצח ולשמח את בני העיר"

זהו. נגמרת העונה אוטוטו. הקבוצה תעלה ללאומית?

"אני לא יודע אם נעלה בסוף ללאומית אבל אני יודע שעשינו את כל המאמצים לכך ואני חייב להודות על כך קודם כל לאשתי היקרה שתמכה בי לכל אורך השנה ונתנה לי את השקט הנפשי שהייתי זקוק לו. אני רוצה להודות גם לשחקנים שלי על עונה גדולה ולאוהדים המסורים על התמיכה בלי הפסקה. להנהלה על התרומה בלי שום גבולות, לכם יבניתון על התמיכה ברגעים הקשים במיוחד, לראש העיר שלנו שכמו שהוא עושה לנו את העיר יפה ומטופחת ככה גם הוא עושה עם מכבי יבנה וכמובן לבורא עולם על כל הטוב שהוא מביא לנו ולא משנה מה קורה, הכל לטובה"


 
$(function(){setImageBanner('b46e2e49-f653-4fb9-802f-109d84f73721','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('9b21bba9-c503-41ec-81e0-eb8d30adaafc','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה