רוח המועדון



אוהד מכבי יבנה, עו"ד מייקי כהן, האיש מאחורי הסמל החדש של המועדון, מספר השבוע בראיון מיוחד איך נולד הרעיון ועל שיתוף הפעולה הפורה עם הנהלת הקבוצה.

ארז זנו

אחרי הרבה מאוד שנים זה שוב קורה. למכבי יבנה יש סמל חדש. בשבוע שעבר חשפנו כאן (ובאינטרנט) את סמל הקבוצה מודל 2013, שיצר אוהד הקבוצה עו"ד מייקי כהן בשיתוף פעולה עם הנהלת הקבוצה.

הסמל אמור לייצג את הקבוצה בכל המוסדות הרשמיים כגון ההתאחדות לכדורגל והמוסדות המשפטיים שלה, בכל מה שקשור למועדון בכלי התקשורת השונים וכן גם על המסמכים הרשמיים של המועדון, ובבוא העת גם על חולצות השחקנים. אין ספק שמדובר במהלך חשוב מאוד והכרחי. אפילו בוויקיפדיה כבר עדכנו את הסמל. 

בימים האחרונים התעוררו אוהדי הקבוצה וגילו שלקבוצה שהם אוהבים יש סמל חדש. הם שמחו מאוד על היוזמה. הרי ממש לפני תום העונה דיברו ביבנה על כך שיש צורך לשפר את עניין השיווק והקירוב לקהילה, ומדובר בסממן מאוד חשוב עבור מועדון שמתיימר להיות מקצועני.

עו"ד כהן עניין את ראשי הקבוצה עוד בקיץ שעבר, אבל כבר היה מאוחר מדי לרשום את הסמל בהתאחדות ולכן ההתעסקות עברה לתחילת הקיץ הנוכחי.

כהן, אוהד שרוף של הקבוצה, עשה זאת כמובן בהתנדבות והשבוע סיפר על השתלשלות האירועים: "בשנה שעברה, כשעלינו ללאומית, הייתה התרגשות אדירה עם התחייה מחדש של הקבוצה, וחשבתי שהגיע הזמן להיות טיפה יותר מקצוענים ומודרניים עם סמל ייחודי למועדון. פניתי ליו"ר הקבוצה חיים אזולאי והצעתי לו את עזרתי בתהליך יצירת סמל חדש למועדון שישקף את רוח המועדון. חיים נענה להצעתי ונתן לי אור ירוק לחפש מישהו שיוכל לסייע לנו ברמה המקצוענית תוך שהוא נותן לי קווים מנחים. לחיים היה חשוב שיהיה שילוב בין הסמל הישן לבין החדש ושהוא יהיה צנוע ולא צעקני".

מייקי, אתה עורך דין במקצועך. מה לך וליצירת סמל חדש?

"אתה צודק, אין לי שום קשר ולכן ביקשתי עזרה חיצונית ממכרים שלי, או יותר נכון ממכרות דרך הפייסבוק. פנתה אליי מישהי שעוסקת בגרפיקה ומיד נענתה לבקשתי. היא העבירה לי כמה סקיצות עוד בשנה שעברה, אבל מסתבר שבהתאחדות יש דד ליין להגשת סמל רשמי ולכן חיכינו עד עכשיו.

"ידידה קרובה שלי שמעה על העניין והחליטה לעזור לי בכל מה שאצטרך וללא כל תמורה, בניגוד לאותה אחת שפנתה אליי דרך הפייסבוק, והעדפתי שהיא תעזור לי. אותה ידידה, שאני חייב לנצל את הבמה ולהודות לה, לימור זלינגר, ביחד עם עובד נוסף, ישראל מור חיים, עמלו על בניית הסמל ויצירת סקיצות על פי הקווים המנחים ועשו עבודה מעולה. חשוב לציין שזלינגר עמלה קשות על הסמל, שכן כל שינוי הצריך את עיצובו מחדש, ואני מאוד מודה לה על הסבלנות הזאת ושעשתה זאת על חשבון זמנה הפנוי". 

כאוהד מן השורה, איך נוצר הקשר בינך לבין הנהלת הקבוצה?

"אני אוהד את הקבוצה מגיל תשע והעלייה הציתה בי רגשות שלא היו לי מאז הייתי ילד קטן. הייתי מגיע לאימוני טרום העונה שעברה, ובאחד ממשחקי האימון שמעתי את מנכ"ל הקבוצה פליקס אלימלך  מספר לנוכחים סביבו על שחקן זר שהוא רוצה להביא לארץ ועל הפרוצדורות הכרוכות בכך. מכיוון שבדיוק באותה העת עסקתי בתחום זה, פניתי לאלימלך, הצגתי את עצמי בתור אוהד הקבוצה והצעתי את עזרתי בכל מה שיידרש בהבאת שחקנים זרים לארץ והבירוקרטיות שנוגעות בדבר. מאז הם מכירים אותי".

איזה תגובות קיבלת?

"מדהימות. מאוד הופתעתי משלל התגובות של השחקנים, המאמן וכמובן האוהדים. זה הסב לי גאווה גדולה לראות את אוהדי הקבוצה מאושרים מהעניין. התמיכה, העזרה וכמובן הרצון של ההנהלה גרמו לכך שזה נוצר. שאלת על תגובות? אז אני יכול לספר לך שחברה שלי, שבכלל אוהדת הפועל תל אביב, ראתה את התגובות בפייסבוק ומאוד התלהבה מהעניין שאנחנו עושים סביב הסמל החדש, ואמרה שכנראה עדיין יש רומנטיקה בכדורגל".


 
$(function(){setImageBanner('5c851551-b11a-4cb4-a2d3-b2d2eacdf938','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('9df14966-0f8d-445b-aae7-918781085579','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה