שבעת המופלאים



שיאן הבישולים, קפטן האולימפית, יקיר האוהדים, השכן הקרוב, האינסטלטור, הגרוש של הדוגמנית וזה שנרכש ב-15 מיליון שקלים. הצצה ראשונה לשבעת שחקני הרכש של מכבי יבנה

ארז זנו
צילומים: חסדאי כהן

בניגוד לשנתיים הקודמות, נראה שבמכבי יבנה הלכו השנה צעד אחד קדימה בכל מה שקשור לשחקני הרכש. לא מעט עזבו אבל אלה שהצטרפו הביאו איתם הרבה ניסיון ואיתו גם ים של ציפיות. רגע לפני פתיחת העונה נעשה היכרות עם השחקנים החדשים שאם הם יעמדו בציפיות שיש מהם, צפויה לקבוצה ולאוהדים לא מעט רגעי שמחה.

ליאור ז'אן- בן 28. בלם/ קשר אחורי


ליאור זאן. הטוב בליגה

בכוונה התחלתי איתו. לטעמי השחקן הטוב ביותר בליגה. התחיל את הקריירת הבוגרים במכבי ת"א והיה חביבו של טון קאנן. יחד עם שירן ייני נחשב לדור העתיד המבטיח של הצהובים. ז'אן נחשב למנהיג עוד בצעירותו ותפקד כקפטן הנבחרת האולימפית, בה שיחק לא פחות מ 26 משחקים. בהמשך עשה טעויות ניהוליות קריטיות בסופן עזב לבאקו באזרבייג'אן. כשחזר עבר לנתניה. בשנתיים האחרונות החליט הבלם (שמתפקד גם כקשר אחורי אבל מעדיף להיות בלם) לרדת לליגה הלאומית. שנה אחת עם הפועל פ"ת ושנה שעברה עם מכבי נתניה. היום שתי הקבוצות בליגת העל. מה זה אומר על מכבי יבנה?

דוד רביבו- בן 36- קשר

דוד רביבו. ים של ציפיות

אולי השם הגדול ביותר שנחת בקבוצה בשנים האחרונות. אין יותר מדי מה לפרט עליו שלא ידוע. ממזמן כבר לא רק האח של חיים. הגיע לקבוצה בעיקר בזכותו של הקבלן שמעון צרפתי שמשלם את רוב שכרו. מחזיק בשיא הבישולים בכל הזמנים בליגת העל עם 107 אסיסטים, שיא מרשים ביותר ובעל 3 הופעות במדים הלאומיים. נכון שרביבו מעבר לשיא אבל אם הוא יביא רק חלק מהיכולות שלו, חלוצי יבנה יכולים להרוויח ובענק.

 

יוסי אסייג- בן 26. חלוץ

יוסי אסייג. השחקן המהיר בקבוצה

לחלוץ יוסי אסייג היו לא מעט הצעות בליגה הלאומית אבל מוסר התשלומים היבנאי ועצם הקרבה לבית שלו בנס ציונה, עשו את ההבדל. מכיר כל פיסת דשא באצטדיון העירוני של נס ציונה והרשית שם עשרות פעמים לזכות הכתומים. יבנה ניהלה עמו מו"מ מתחת לרדאר וזכתה בשירותיו. השחקן המהיר בקבוצה. התחיל את הקריירה בור האח של ניסים אבל היום נחשב לחלוץ בכיר בלאומית. בעונה שעברה ניסה מזלו בעכו אבל לא זכה ליותר מדי הזדמנויות. יכול לשחק גם בכנף.  מסוגל להגיע למספר דו ספרתי של שערים בעונה. בדיוק היום, בפתיחת העונה, הוא חוגג יום הולדת 26.

 

ניבאלדו- בן 34- בלם

 ניבאלדו. מחכים לשובו

אמנם כבר נפצע ובספק למשחקה הראשון של יבנה מול הפועל ירושלים אבל בדיוק כמו רביבו, אם הוא יביא קמצוץ מהיכולות שלו מכבי יבנה תרוויח ובענק. סימן שאלה ענק.

עשוי להיות הגניבה הגדולה של השנה אבל גם נתון להיות פלופ לא קטן. ייאמר לזכותו של מאמן הכושר יוסי קקון ששמר על קשר עם הבלם הברזילאי והצליח להביא אותו במחיר עלות נמוך במיוחד. שיחק בבלננשש הפורטוגלית ועבר לסנט אטיין הצרפתית תמורת 3 מיליון אירו (15 מיליון שקלים). משם עבר לקבוצה בקטאר ואז לויאדוליד בספרד. לאחר שגמר חוזה הגיע למכבי ת"א תמורת חוזה של 450 אלף דולר. ביבנה הוא צפוי להרוויח עשירית מזה. בחור חייכן שמאוד אוהב את ישראל.

 

 

סרג' איילי- בן 33. חלוץ

 סרג איילי. ישראלי לכל דבר

אחד הזרים ששיחק הכי הרבה שנים בארץ. נחשב כבר לישראלי לכל דבר. שיחק בלא מעט קבוצות, כולל בית"ר ירושלים. שיחק בעונה האחרונה באחי נצרת וכבש בה 6 שערים. יהיה מאוד מעניין לראות את שיתוף הפעולה שלו עם יוסי אסייג ומה יעשה עם הכדורים שיקבל מהקישור. אמור להיות הפיבוט של הקבוצה. ספק רב לגבי יציבות ביכולות הכיבוש שלו אבל מי יודע, הלוואי ואני טועה. בשנת 2010 התחתן השחקן מחוף השנהב עם ניראל קראנתג'י, זוכת הריאליטי "הדוגמניות". מאז השניים כבר הפרידו כוחות.

 

אורי אברהם- בן 26. מגן שמאלי

אורי אברהם. סותם חור

האינסטלטור. מגיע ליבנה על תקן תפקיד שלא אויש באופן קבוע בעונה שעברה. מגן שמאלי. בישראל (ולמען האמת גם בעולם) אין יותר מדי  מגנים שמאליים טבעיים. טאלב טאווטחה, דוד אמסלם, משה אזולאי. אברהם נחשב לכזה. שיחק אשתקד בהפועל ירושלים ולפי מה שהקהל האדום  אומר היה די טוב. הגיע ליבנה לסתום חור גדול (משם הכינוי אינסטלטור). אולי לא הכוכב הכי גדול שיש אבל צפוי לעשות עבודה נאמנה. נחשב למגן יותר הגנתי מאשר התקפי. אמור להיות בשיא כושרו והגיע בגיל המתאים.

 

עידן חג'ג'- בן 24. קשר

 חג'ג'. עשוי להיות יקיר האוהדים

הקשר האשדודי ניסה את מזלו במהלך הקיץ במכבי פ"ת אבל למרות ששרד את המבחנים, הקבוצה מהמלאבס לא רצו לשלם שכר סביר. הגיע ליבנה והצליח להרשים את המאמן יוסי זוזוט. נחשב לקשר פעלתן מאוד, יותר בא לידי ביטוי כקשר על הקו מאשר באמצע. מכניס הרבה התלהבות. אשתקד כבש 6 שערים במדי הפועל מרמורק ונחשב ליקיר האוהדים שהמציאו לכבודו שיר (תן את הכדור לחג'ג', על בסיס שיר הפתיחה של גבעת חלפון אינה עונה). יכול להיות ג'וקר מהספסל.

חוץ מהשבעה הנ"ל צריך גם לציין את אלי הרוש החלוץ בן ה19 שהגיע מנתניה ואת אביחי טרבלסי בן ה18 שהגיע מאשדוד שהרשימו באימוני הקבוצה והצטרפו אליה. השניים אף שותפו בגביע הטוטו ואמורים למלא את הסגל במהלך העונה. 


 
$(function(){setImageBanner('c0c9a783-6f43-443f-b95c-fe6a41dc22fc','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('54b76757-8fc8-4258-9c74-15296ef963c9','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה