יאללה מתחילים



בית"ר יבנה פותחת עונה עם משחק ביתי מול מ.ס באר שבע החזקה בשעה 14:00. יבנה הודחה מהגביע על ידי גבעת זאב. קהל רב צפוי להגיע ולעודד בקצלה ארנה. הקפטן בנישו "חשוב לקחת נקודות בבית". בהצלחה

ארז זנו
צילום: חסדאי כהן

קיץ לא קל בכלל עבר על אנשי בית"ר יבנה אבל בשישי הקרוב כל התירוצים נגמרים והליגה מתחילה. בית"ר יבנה תנסה להוכיח העונה כי אין מדובר באפיזודה חולפת אלא בקבוצה ראויה לעיר לכל דבר ועניין. קובי גורדני. הגרזן במרכז השדה הקבוצה שהוקמה אשתקד עשתה את הבלתי יאומן ועלתה ליגה, למרות שכלל לא כיוונה לשם. מאות הצופים שהגיעו למשחקים נתנו את הגושפנקא כי מדובר בקבוצה שמעניקה הרבה כבוד לעיר ומעל הכל נותנת במה וחשיפה לחבר'ה יבנאים שלא מצאו עצמם במקומות אחרים. 

אממה, אליה וקוץ בה. לא מעט מאותם שחקנים עשו עונה גדולה והשנה העדיפו לנדוד לקבוצות אחרות, לפעמים פחות טובות ובליגה ג', אבל עם כמה שקלים בכיס. מעבר לכך, יש לא מעט שחקנים שהעדיפו להישאר בחממה היבנאית בתקווה כי ראשי הקבוצה יצליחו להשיג מעט מזומנים על מנת לקבל שכר מינימלי על העבודה, ההשקעה והזמן. מעל הכל, למאמן רונן איטח יש עבודה לא קלה בכלל בעונה הקרובה. היריבות הרבה יותר חזקות והסגל שלו השתנה, בעיקר בחלק האחורי.

אלירן כהן, השחקן המצטיין אשתקד ומלך השערים הלך לשחק בהפועל גדרה מליגה ג', שרון זוזוט עבר לשחק בשיכון המזרח מליגה א', מושיקו גורדני העדיף להתקדם, יאיר אבוחצירא חזר למכבי רחובות ועומרי זראי פרש מכדורגל. כולם בשביל אחד צרותיו של איטח לא נעלמו כליל ועם סגל יבנאי הצליח להרים קבוצה חביבה. שחר בן שושן חזר מפרישה בגיל 28, דוראל איטח צפוי לחזור לשחק בקבוצה, רון כהן סיים שירות בהנדסה קרבית והצטרף, כנ"ל גם לגבי ערן כהן המגן השמאלי, בר חליפה הושאל ממכבי יבנה ומאייש את החודש ועידן כהן העדיף לוותר על כסף בנתיבות הישר לקישור היבנאי. יחד עם החדשים ימשיכו השלד של שנה שעברה שכלל בין היתר את אדיב שרעבי, שינסה לתמרן בין עבודתו החדשה בקפלן לבין המשחקים והאימונים, נועם מזרחי שהוריד כמה קילוגרמים טובים, קובי גורדני הגרזן, אודי מגול שמחזיק את האמצע, אוראל בנאי שפתח בגביע ולצידו מנור חיים הצעיר והמוכשר, הקשר שון כהן וכמובן הקפטן יוגב בנישו שעבורו מדובר בהרבה יותר מאשר קבוצת כדורגל. גבי עזרא. תרים אחר תורם

למאמן רונן איטח צפויות בעיות לא פשוטות בכל מה שנוגע לסגל השחקנים אבל איטח כבר הוכיח אשתקד כי הוא מסוגל להוציא מים מן הסלע. רגע לפני שמתחילים עונה, סיימה הקבוצה את דרכה בגביע המדינה לאחר שהודחה בביתה על ידי גבעת זאב כשהפסידה בתוצאה 2-0. שחקני בית"ר החזיקו מעמד עד הדקה ה77 ואף היו טובים בהרבה מיריבתם אבל החמצות של בנישו וחליפה תורגמו לשערים מהצד השני ושני שערים מאוחרים העלו את הירושלמים לשלב הבא. כ- 150 אוהדים מקומיים היו עירניים ביותר ועודדו את שחקני בית"ר. בקבוצה מקווים שהעונה יהיו לא פחות אוהדים מאשתקד. "למימד הבית יש ערך חשוב עבורנו ואנחנו מצפים לראות את תושבי העיר מגיעים ומעודדים את השחקנים היבנאים על המגרש", אמרו ביבנה לאחר המשחק. אם יש משהו מעודד מהקיץ האחרון זהו הרצון של מספר רב של יבנאים מקומיים לראות את הקבוצה בפעילות. הקבוצה אינה מקבלת שום תקציב חיצוני ורק רצון טוב של הנהלת הקבוצה שגם תרמה מכספה וגם חיפשה תורמים לקבוצה, הציל את המועדון הסימפטי והאותנטי הזה שנותן במה וחשיפה גדולה ליבנאים. בר חליפה. הגיע בהשאלה ממכבי מספר ספונסרים ונותני חסות העניקו את הכספים שנדרשו לפתוח את העונה ובקבוצה מקווים כי יצליחו לגייס עוד כמה שקלים על מנת להעניק גם לשחקנים סכום מסוים.

ביום שישי בשעה 14:00 תארח יבנה בקצלה ארנה (במגרש שביציאה לרחובות) את מ.ס באר שבע במשחק הפתיחה של העונה. לבאר שבע יש מספר שחקנים טובים מאוד כשבראשם כמובן נמצא ערן זגר, לשעבר שחקן ליגה לאומית ובכיר בליגה א' שהולך ומתחזק עם הדת. אגב, במשחק הגביע של באר שבע כבש זגר 4 שערים מול חולון. יוגב בנישו. זקוקים לקהל שלנו ליבנה, ואת זה כנראה נכתוב בכל שבוע עקב מצבה, צפוי להיות משחק קשה במיוחד. קפטן הקבוצה יוגב בנישו דיבר על העתיד בליגה וגם על הקהל המקומי

"אחרי חודשיים לא פשוטים של עבודה קשה סוף סוף הגענו לליגה ויש לנו משחק נגד באר שבע שהם קבוצה מצוינת שבשישי האחרון הם ניצחו 7-2 בגביע ומצד שני אנחנו הפסדנו 2-0 אבל בכל זאת אני חושב ששיחקנו טוב בסה״כ בשביל קבוצה יחסית חדשה בחומר השחקנים וגם חדשה בליגה ב' ואנחנו לא הולכים לעשות לבאר שבע את החיים קלים בטח ובטח שאנחנו משחקים בבית. הכי חשוב לנו לקחת נקודות בבית ועל הדרך גם לגרום לקהל הגדול שהיה שנה שעברה לחזור ולעודד אותנו".


 
$(function(){setImageBanner('58b6b2c8-7c12-4642-bea3-d11e4294d72f','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('82235f29-b885-456c-9c14-9a41a797d11a','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה