איזה יוסי? יוסי שלנו?



אחרי בצורת זמנית ופציעה טורדנית חזר יוסי אסייג ליכולתו הטובה ועם שער נפלא עמוק בתוך תוספת הזמן, העניק ליבנה נקודה ביתית מול רמת השרון. אביטן כבש את הראשון, רביבו החמיץ פנדל. בקבוצה תרים אחר קשר אחורי. היעד הבא- יום שני (18:00) בחוץ מול הפועל עפולה. בהצלחה

 כתב- ארז זנו 

צילום- חסדאי כהן

 

אחרי ניצחון החוץ הנאה בסופרלנד, חזרה יבנה לביתה במטרה ליצור המשכיות אבל כנראה שלרמת השרון היו תכניות אחרות וחוץ מזה, ממתי מכבי הייתה כל כך מסודרת ומאורגנת. המשחק מול רמת השרון היה כנראה מראה לאיך שהקבוצה נראית. חוסר סדר, לא מעט טעויות שטותיות אבל גם התקפה לא רעה בכלל ואיתנות על המגרש. זה נכון שיבנה "סחטה" תיקו בזמן הפציעות, משהו שלא היה הרבה זמן לקבוצה, אבל סביר להניח שמאמן הקבוצה יוסי זוזוט יודע שהוא יכול גם היה לנצח את המשחק הזה אלמלא החטאות שלומיאליות של וראן וטעות קריטית (אבל אופיינית) של ניבאלדו. ליאור ז'אן במשחקו האחרון בקבוצה, הראה כמה שהוא הולך להיות חסר בהמשך הדרך. אם זה בעמדת הבלם ואם בעמדת הקשר האחורי. הקפטן גבי אדרי, שפתח הפעם בעמדת הקשר היה לא רע בכלל ואף בישל את השער הראשון. אולי 550 צופים חזו במשחק בשמש נעימה וראו כדורגל טוב עם לא מעט מצבים. האורחת, כמו יבנה, עמוסה בלא מעט שחקנים וותיקים כשהטוב שבהם הוא יוסי שבחון שנראה קליל ביותר ופחות עשור בחייו ממה שהוא באמת. אבל בחזרה ליבנה. במועדון קיוו ליצור שני ניצחונות רצופים ולהיצמד לצמרת הגבוהה אבל טעויות של ההגנה וגם החמצת פנדל מצד אחד ושער דרמטי ביותר מצד שני העניקו לכל קבוצה נקודה. בדיוק כפי שקרה בעונות הקודמות בלאומית, גם הפעם יבנה נחשבת לקבוצה האטרקטיבית ביותר בליגה, דהיינו, הקבוצה שבה נכבשים הכי הרבה שערים במשחקיה. הפגש מול רמת השרון כמובן שרק מוסיף לממוצע. הפתיחה הייתה מהממת עבור יבנה. 7 דקות מהפתיחה גבי אדרי פרץ מצד ימין, העביר רוחב וטימור אביטן, עם הרבה מאוד נחישות, הצליח לדחוק את הרגל מקרוב, כשהוא מקדים את הבלם שלו וזה 1-0 למקומיים. ביבנה הפעם דווקא לא הלכו אחורה והמשיכו לתקוף אך ללא הועיל. החבורה של זוזוט דווקא הייתה טובה מאוד במחצית הראשונה אבל הסיומת הייתה שייכת דווקא לצד השני כאשר רובי דבורה, עוד שחקן תוצרת הפועל פ"ת  (מיני רבים ברמה"ש) הצליח להשוות את התוצאה אחרי טעות קשה מאוד של השוער גיא סלם שלא הצליח לצאת לכדור כמו שצריך וזה 1-1 במחצית . בחצי השני הקצב אמנם מעט ירד אבל עדיין הכדורים שרקו בעיקר בין הרחבות.  בדקה ה70 ראה המאמן ראובן עטר את בנו רועי, מכניס כדור ליוסי שבחון והקשר הוותיק נכנס לתוך הרחבה וסחט פנדל שטותי ומיותר לחלוטין מניבאלדו שהפיל את שבחון ולשופט דרור כהן לא נותרה שום ברירה והוא שרק לפנדל. את הבעיטה לקח שבחון בעצמו ועם ביצוע מושלם קבע 2-1 לאורחים ומהפך אכזרי עבור יבנה. לאחר השער הכניס זוזוט את כל הכלים ההתקפיים שלו וככל שנקפו הדקות נראה היה כי שער השוויון באוויר. בדקה ה74 הגיעה ההזדמנות הטובה במשחק עבור יבנה. אביטן בעט כדור מתוך הרחבה אבל מאור קנדיל האורח, שהיה על סף השער, עצר את הכדור בידו. השופט כהן הורה על הנקודה הלבנה אבל העניש בצהוב בלבד את קנדיל, שמנע כאמור שער בטוח. את הבעיטה עצמה לקח דוד רביבו שהפציץ את הקורה ובכך החמיץ את הפנדל היחיד שקיבלה יבנה העונה.

 

בדקות 88 ו 90 החמיץ וראן מקרוב מאוד ואוהדי הקבוצה לא האמינו למראה עיניהם. הקלישאה קובעת כי כדורגל משחקים 90 דקות אבל אצל יוסי אסייג זה אף יותר מזה. ממש רגע אחד לפני שריקת הסיום ועמוק מאוד בתוך תוספת הזמן, עשה החלוץ יוסי אסייג מבצע נפלא כאשר בנחישות רבה קיבל כדור מוראן בתוך הרחבה, הקפיץ באלגנטיות מעל השוער אלקסלסי ודחק פנימה כדור לא פשוט בכלל, כדור שהעניק ליבנה נקודה ביתית. ה2-2 בסיום המשחק הגיע ברגשות מעורבים לאנשי יבנה. מצד אחד, זה משחק שהיה צריך להיות כל יבנאי עם רמה אחת לפחות יותר טובה ממה ששיחקה הקבוצה לאחרונה, מצד שני, הי, יבנה כבשה עמוק בתוך תוספת הזמן וזכתה בנקודה. לא זכור לי מתי יבנה הייתה זאת שכובשת בצורה כל כך דרמטית. מאמן הקבוצה יוסי זוזוט שמיהר מאוד בתום המשחק להגיע לביתו לפני כניסת השבת, אמר "אני מרוצה מהאופי והנחישות שהשחקנים הפגינו. לא נשברנו והיינו טובים וגם אם היינו מפסידים הייתי אומר את אותו הדבר. לצערי אנחנו סובלים מחוסר ריכוז וחוסר מזל מול השער. כמו בכל משחק יש דברים לשפר ויש מה לתקן לקראת ההמשך". בתחילת העונה הגיע הקשר ליאור ז'אן עם הרבה מאוד ציפיות. שחקן שהיה בליגת אלופות, קפטן האולימפית ומעבר לכך, שחקן מצוין לכל הדעות שאמור היה לסחוב את הקבוצה למעלה. לפני חודש קיבל ז'אן החלטה כי הוא עוזב את הארץ ועובר לעסק של דודו בארצות הברית. לאחר שיחה עם המאמן זוזוט בה הבהיר לו את מצבו ואת עמדתו, החליט המאמן לא לעמוד בדרכו של השחקן. לאחר דחייה בת שבועיים של הטיסה, עלה בראשון האחרון ז'אן על הטיסה לאמריקה והותיר בור לא קטן במרכז השדה. עכשיו המאמן מדבר על מה שהיה ועל מה שיהיה "המציאות יותר חזקה מהכל. ליאור בא לדבר איתי ואחרי שהסביר, איחלתי לו בהצלחה. הכרתי אישיות מדהימה ושקן מצוין. ברמה המקצועית אין לנו ברירה, אנחנו נצטרך להתחזק בעמדה הזאת אבל ביבנה יש 20 שחקנים ומי שייכנס לתפקיד הזה יצטרך למלא אותו על הצד הטוב ביותר" .  אז ללא ז'אן ועם 4 נקודות בשני המשחקים האחרונים, תצא יבנה ביום שני (שעה 18:00) למשחק החוץ הרחוק ביותר שלה העונה, מול הפועל עפולה. מן הסתם שלא צפוי לקבוצה טיול שנתי  ואליה צפויים להצטרף עשרות אוהדים שיעזבו את המשפחה והעבודה באמצע היום על מנת ללוות את יבנה לבירת העמק ועם רצון לחזור עם מלוא שלוש הנקודות. השבוע נערכה הגרלת גביע המדינה לסיבוב ז' בהשתתפות קבוצות הלאומית. גם הפעם, כמו בפעמיים הקודמות לה, הצליחה יבנה להעפיל אוטומטית לשלב הבא לאחר שהיא נבחרה מתוך 4 קבוצות שלא יתמודדו בשלב הזה. המשמעות לכך היא שיבנה תיכנס למעגל המשחקים ביחד עם ליגת העל. מזל בעניין הזה לפחות, יש ליבנה בכמויות.

 

 

 

 

הכר את היריבה- הפועל עפולה

 

לנרי קהינדה. זה השם. 10 שערים כבש החלוץ הסופר מוכשר של עפולה שמושאל ממכבי ת"א. ההגנה של יבנה תצטרך להצר את צעדיו של החלוץ האימתני והמהיר  אחרת זה יכול להיגמר רע מאוד. מעבר לקהינדה יש לעפולאים גם את דריו פרננדס, שחקן שחצי מליגת העל רצתה אותו ובסוף הצטרף לקבוצה הצנועה מהצפון. בנוסף, שווה לשים לב לנתנאל גולדמן ומתן נחמני המצוינים שבאים מאחורה ונכנסים לא מעט לרחבה. בעמדת השוער ניתן למצוא את מאיר כהן הוותיק. בהצלחה

 


 
$(function(){setImageBanner('bcc1f512-f017-40b9-a218-92ac42b1fc1e','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('a5b54072-6d0b-4160-84f8-cef6719dd24e','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה