צוות לעניין: ביקור הנהלת ארגון 'צוות' של גמלאי צה"ל ביקרו ביבנה



הנהלת ארגון "צוות" בראשות יו"ר הארגון, ד"ר ברוך לוי, יו"ר מחוז יהודה של "צוות" תא"ל מיל. יואל גונן, מנכ"ל הארגון תא"ל מיל. דן נדיב, ומנהל מחוז יהודה של "צוות" ראובן חמו קיימו ביום חמישי האחרון ביקור בעיריית יבנה ובסניף "צוות" בעיר.


 

 

 

                                                                                                                    

   כיום מונה ארגון 'צוות' כ-37 אלף חברים, קצינים ונגדים שפרשו לגמלאות בתום שירות קבע ארוך, חלקם עדיין משרתים במילואים. עיקר פעילותו של הארגון מכוונת למתן סיוע לחברים במגוון תחומים, ולא בכדי ניתן להגדיר את הארגון כ"בית של גמלאי צה"ל".

 

 

 

מטרת הביקור ביבנה הייתה להתרשם וללמוד על התפתחותה של העיר בשנים האחרונות ועל הקשר הבלתי אמצעי בין העירייה לבין הנהלת וחברי סניף "צוות" יבנה, המתנדבים בתחומים רבים ומסייעים לעירייה ולגופים נוספים. כמו כן ביקשה הנהלת הארגון לשמוע מיו"ר הסניף וחברי ההנהלה על פעילות הסניף אשר התרחב והתפתח בשנים האחרונות.

 

 

 

הביקור החל בלשכת ראש העיר, צבי גוב-ארי אשר סקר העשייה העירונית בתחומים השונים,  גידול האוכלוסיה והשפעותיה וכן התכניות להתפתחותה העתידית של העיר עד שנת 2035. ראש העיר הקדיש חלק ניכר מסקירתו לתיאור המיזמים הקהילתיים ותרומתם הערכית והבלתי-אמצעית של מאות המתנדבים המסייעים לפעילויות העירייה השונות, אשר חלקם נמנה על אנשי ארגון "צוות". גוב-ארי תיאר את שלבי הקמתה של יחידת החילוץ וההצלה העירונית המורכבת ממתנדבים ועובדי עירייה, בראשה עומד יו"ר סניף "צוות" ביבנה, עו"ד שמואל פז, וחברי הנהלת הסניף המשמשים בתפקידי מטה  ביחידה.

 

 

 

בתום הסקירה נערך ביקור במספר אתרים בעיר: חברי ההנהלה ביקרו בספרייה העירונית בה שוכן מוזיאון מקראור ללימוד סיפורי המקרא וכן בבית "יד לבנים" המהווה אתר הנצחה לחללי העיר שנפלו במלחמות ישראל. במקום ניתן הסבר ע"י מנהלת יד לבנים טובה זיו ומנהל הכותר וקב"ט העירייה, ציון דוד. בביה"ס החדש לאומנויות ע"ש לאה גולדברג הציגה מנהלת בית הספר רונית הראל את תחומי ייחודיותו של בית הספר, ביקור בכיתת ציור, כיתת מדעים וצפייה בהצגה של התלמידים.

 

 

 

בהמשך נערך ביקור במרכז המתקדם לפינוי אשפה והפרדה במקור באמצעות המערכת הפניאומאטית, ניתן הסבר ממצה על שלבי תהליך קליטת האשפה דרך צנרת תת-קרקעית, טיפול בה ושינועה להטמנה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

במחסני החירום של העירייה ושל יחידת החילוץ וההצלה העירונית ניתן הסבר על ידי מפקד היחידה עו"ד שמואל פז והקב"ט ציון דוד על שלבי הקמת היחידה, אפיוניה והצגת ציוד החירום האישי והיחידתי.

 

 

 

יו"ר "צוות", ד"ר ברוך לוי הודה לראש העיר, צבי גוב-ארי וציין כי שיתוף הפעולה המלא סניף "צוות" ובין העירייה מהווה דוגמא לאופן בו צריכים לפעול סניפי "צוות" ברשויות השונות.  כמו כן ציין לחיוב את ההתפתחות המרשימה של העיר יבנה בהובלתו של ראש העיר וביסוסה כאחת הערים המובילות בישראל בכל תחומי החיים.

 

 

 

ראש העיר, צבי גוב-ארי הודה ליו"ר "צוות" וציין לשבח את אנשי הסניף המקומי המרימים תרומה נכבדה במעשה התנדבותם. "אני רואה בחברי 'צוות' שותפים מלאים לעשייה ולפיתוח העיר. המתנדבים בראשותו של עו"ד פז מעורבים בתחומים רבים בעיר ויוצקים תוכן ערכי חשוב למעשה ההתנדבותי. אחד הדברים היקרים ביותר שאדם יכול להעניק לאחרים הוא משאב הזמן ואתם עושים זאת בחפץ לב ובנדיבות".         

 

 

 

 

 

                                                                                                                        

 




 
$(function(){setImageBanner('dd4d4831-e096-45bd-92f1-aa60ec9ca84e','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33663,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('4bef5cd5-bb52-4d31-bae2-fa83b5719eb9','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33664,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה