ישנים בעמידה



במכבי יבנה כנראה שכחו שנגמרה חופשת הקיץ והתחילה הליגה אחרת קשה להסביר את היכולת החלשה "בבית" מול הפועל עפולה. גם הקהל המקומי ממשיך בנופש שלו ורק 200 יבנאים הגיעו לנס ציונה. ביום שני בשעה 19:00 תצא הקבוצה לטדי למשחק חוץ מול הפועל ירושלים
כתב- ארז זנו
צילום- חסדאי כהן

 

גם מחנה אימונים יוקרתי בבולגריה ושני משחקי גביע טוטו לא הצליחו לשנות את הפאזה אצל שחקני מכבי יבנה. אולי בגלל שעדיין מדובר בחודש אוגוסט אז זה נראה כאילו עדיין אנחנו נמצאים בחופשה. לקראת פתיחת העונה החדשה הייתה ציפייה לראות משהו חדש, משהו שונה במכבי יבנה. אולי איזה אס, אולי השקעה יוצאת דופן. בכל זאת, מדובר בקבוצה שפותחת את עונתה הרביעית בליגה הלאומית ונחשבת לחברה מן המניין. האכזבה מההתקפה בעונה שעברה הביאה את המאמן יוסי זוזוט להחליף כליל את כל החוד אבל נראה כי מה שהיה, הוא שיהיה. לא דובים ולא יער. במשך שלוש עונות סיימה יבנה בתיקו את משחק הפתיחה שלה אבל הפעם היא הפסידה ובצדק. זה נגמר 2-0 להפועל עפולה היומרנית וזאת תוצאה שעוד עשתה עוול איתה. זה יכול גם היה להיגמר 4 או 5 אלמלא יכולת טובה של ליאור ז'אן ונדב מוניס. במשך כל הקיץ כתבתי כי הרכש הטוב ביותר שיבנה עשתה הייתה בעמדת השוער. אחרי שנפרדו מגיא סלם המקומי, הביאו ביבנה את ניל אברבנל,, לטעמי אחד השוערים הטובים שיש בליגה ובטח ובטח הטוב ביותר שהוצע לקבוצה. בשורה התחתונה, אברבנל היה אשם בשני השערים. לא מובן מה עבר עליו אבל הוא טעה פעמיים בגולים שעלו ליבנה בנקודות. זה יכול לקרות לכל אחד וזה עוד יקרה גם לניל אבל מאוד מאכזב שזה קרה במשחק הפתיחה. אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. אני עדייןם איתן בדעתי. אברבנל הוא שוער מצוין שעוד יביא נקודות במו ידיו. ימים יגידו. עוד לפני המשחק השינוי הבולט היה בעמדת הכרוז. די ג'יי קובי, הכרוז של אליצור יבנה הוא גם זה שהיה על המיקרופון. קובי (או יותר נכון אבא שלו) הקריא את הרכבי הקבוצות ועל הדרך עשה קידם את החזרה הביתה, מה שעורר מחיאות כפיים מצד הקהל. אז נכון שהיו אינספור טעויות בהקראת השמות וגם לא הודיעו על חילופים ואפילו לא על כובשי השערים אבל הי, לאט לאט, גם זה יבוא. בהחלט תוספת מכובדת וטוב שהיא הגיעה. עם הזמן זה יילך וישתפר. מבחינת כדורגל לא ראינו יותר מדי במחיצת הראשונה. מעט מאוד הזדמנויות, יותר מדי איבודים ובעיקר מספר מועט של בעיטות למסגרת. אם המחצית הראשונה הייתה החלשה, אז הגיעה המחצית השנייה. כבר בתחילתה ראינו לאן המשחק הולך. 3 דקות בסך הכל בתוך המחצית, שלח גיא דיין בעיטה מ 30 מטרים. לא חזקה אבל מדוייקת. כולם היו בטוחים שזה כדור של השוער אבל אברבנל איחר לזינוק והכדור נכנס פנימה 1-0 לאורחים מהעמק. לאחר השער שחקני יבנה התעוררו והחלו לתקוף. המגן השמאלי אלעד חלימי פרץ פעם אחר פעם דרך האגף והביך את הגנת עפולה אבל בהזדמנות הגדולה בעיטה של מירו נבלמה.. יבנה המשיכה לתת דקות דקות אבל דווקא אז הגיע הרגע המביך של הקבוצה כאשר הרמה פשוטה לרחבה עברה את השוער, ההגנה נרדמה ויובל שאווט שלח כדור פשוט פנימה מקרוב וקבע 2-0. השער השני בעיקר הוציא ליבנאיים את הרוח מהמפרשים וגרם למאמן יוסי זוזוט לעשות מהפכה בתוך המגרש. מוניס נהיה בלם, תומר הפך למגן, מירו הוחלף על ידי גרץ וניבלדו הפך לחלוץ. בלגן. אף שחקן לא התעלה על עצמו ולא הראה יותר מדי כדורגל. דוד רביבו בקושי תפקד, תומר בן חיים נעלם על המגרש וסולימנוב איבד הרבה כדורים. באביץ ניסה לעשות כמה מהלכים על הקו אבל זה היה קצת מדי ולא מלוטש. רפי עמוס עם יציאה חזקה מהמקום אבל סיומת לא טובה

שום צדיק בסדום. ואם כל זה לא הספיק אז השופט גם החליט לשלוף אדום לניבלדו על תיקול במרכז השדה בדקה ה86, מה שגרר את ניבה לזרוק כל מיני מילים לא כל כך נעימות לאוזן. אחרי משחק כזה, לא פלא שההיי לייט של הערב היו זיקוקי הדינור שעלו מעל המגרש במשך מספר דקות שהגיעו ממסיבת הסיום של הצופים (או משהו כזה). בקיצור, לא משחק שייכנס לפנתיאון. אחרי מחזור אחד יש למאמן יוסי זוזוט עוד הרבה עבודה עם חניכיו. אם זה אומר שינויים פרסונליים במצבת השחקנים או שינויים על המגרש. היכולת החלשה חייבת להדליק נורה אדומה. ועכשיו לקהל. לא ברור מה קודם למה. הביצה או התרנגולת. דבר אחד ידוע וברור. מעולם לא הגיעו 200 צופים למשחק הפתיחה של העונה. אז נכון, מדובר ביום שני וכן המשחק היה בנס ציונה אבל גם זה לא מסביר מדוע הגיע כל כך מעט. האם המחירים? או אולי המנויים ? הקבוצה שלא מלהיבה? הירידה באהדה? שיווק שלא קיים? העובדות מדברות בעד עצמן. ביבנה התגאו אשתקד כי 300 ש"ח למנוי בלאומית הו סכום סביר. מסכים איתם. מדוע המחיר עלה ל400? האם זה מה שיפחית את הגירעון של המועדון? לא בטוח. 3 שנים חיכו ביבנה לחזור הביתה והתפקיד של ההנהלה הוא להחזיר בעיקר את הקהל ובכל מחיר. כרגע זה לא קורה. ביבנה צריכים לעשות חושבים איך הם רוצים שתיראה העונה. ועדיף שעה אחת קודם. לפחות בשורה טובה אחת הגיעה השבוע. עקב הבלגן סביב משחקי השבת, הוחלט בהתאחדות כי משחקי הלאומית ישוחקו לכל אורך העונה לא בשבת. עבור יבנה מדובר בחדשות מצוינות שכן יוסי זוזוט ועוד מספר משחקניו (והרבה מאוד אוהדים) שומרים את השבת והיו גם פעילים במאבק.

ביום שני (19:00) תצא יבנה למשחק חוץ בטדי מול הפועל ירושלים. הקבוצה מהבירה מעמידה העונה סגל חלש שצפוי להיאבק על הירידה. הגירעון התקציבי של המועדון לא מאפשר למאמן להביא שחקנים איכותיים והם בעיקר יתבססו על השלד המקומי. אופיר עזו, יוסי ביטון והמגן ניר מנצור (שגדל במחלקות הנוער בספרד) הם השמות הבולטים כשבחוד ההתקפה נוכל לזהות את גאיטון וראן, אקס יבנה מהעונה שעברה.


 
$(function(){setImageBanner('e0718bb9-c034-4a33-b8ba-0c56907986e5','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('801eae69-3643-48b9-aa64-ced8f7bb64cb','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה