החיים על פי יוליאן



ריבוי הפרשיות עם אייל גולן, הסלידה מהצל, בתי הספר שלא האמינו בו, החוצפה שלא מפריעה, הדאגה משגרה, ההשתעשעות בזהות המינית, ההומור סביב אורית פוקס, הטעות עם רוסלנה וגם על ההתנדבות בהוסטל והחלום הגדול בעולם התקשורת. יוליאן לוינסון, בקושי בן 25 ועם קילומטראז' נכבד של סיפורים ופרשיות

כתב- ארז זנו

לדבר ולספר על יוליאן לוינסון בכתבה אחת זה קצת קשה ומאוד מורכב, בטח ובטח לראיין אותו. אינספור סיפורים ומעשיות, יותר מדי הקשרים רכילותיים וכמות אדירה של אמביציה, שאפתנות ורצון להיכנס לעולם המדיה התקשורתית. הוא התחיל בכלל כשחקן כדורסל בנערים של אליצור יבנה אבל עם הזמן הבין כי הוא מעוניין להיכנס לעולם התקשורת. מכיוון שהוא לא התפרסם בשום מקום ולא היה שחקן או מגיש מפורסם הוא פשוט נהיה בלוגר באופן עצמאי. כאחד שצריך להביא סיפורים באופן אישי ובעל תנועה ערה במדיה, הוא החל לצלם פפראצי, להסתבך עם שלל אושיות כגון אייל גולן ויואב "הצל" אליאסי אבל תמיד ידע גם להרים טלפון ולהתנצל. יחד עם זאת, אחרי שמקלפים אותו קצת, יוליאן מספר על ילדות לא פשוטה ומורכבת, על הווה שבו הוא חי בשני בתים שונים, על חלומות של פרסום בעולם הגדול וגם על ההתנדבות בהוסטל.

 

יוליאן, מה אתה עושה בימים אלו?

"כפי שנכתב גם בגלובס, בימים אלו אני עובד על תכנית רשת חדשה שהיא חלק ממיזם אינטרנטי של חברי יו"ר רשות השידור לשעבר אמיר גילת".

מה זה אומר מבחינתך להיות בלוגר פעיל?

"בלוגר פעיל זה בלוגר אשר מעדכן את עוקביו או את הבלוג שלו מספר פעמים ביום. כיום אני כבר לא בלוגר 'פעיל'. אני מעדכן את דף הפייסבוק שלי מספר פעמים בשבוע מחיי האישיים או מפרסם אייטמים בלעדיים מעולם התקשורת. אפשר לקרוא לזה איך שרוצים".

היה לך חתיכת סיפור עם אייל גולן ועם הצל. איך הכל נגמר?

"היו לא מעט פרשיות וסיפורים עם אייל גולן. המקרים מאחורינו עשינו סולחה והכול נגמר. אייל הוא זמר מדהים ואחלה גבר שבעולם! אוהב אותו ומאחל לו בהצלחה. בקשר ליואב אליאסי לא השתנה הרבה - הוא מסית את העם מעודד טרור (מצדנו) ואדם שפל וברברי".

אתה נחשב לילד החצוף של הבלוגרים. איך אה מרגיש עם זה?

"'חצוף'... אני סה"כ משתדל לעשות את עבודתי נאמנה ועל הצד הטוב ביותר והמעניין. אגב, חוצפה אף פעם לא הפריעה לי. נהפוך הוא".

אם אתה תעשה כל פרובוקציה למען אייטם?

"במידה ואני צריך לקדם משהו אז כן (חוץ מדברים פליליים כמובן) ואני ממש לא מתבייש בזה".

איפה הגבולות שלך?

"דברים פליליים כמובן. וכיום אני נוטה לעבוד יותר עם הרגש מה שלא היה בעבר".

ספר על משהו שאתה מתחרט עליו.

"הווידאו פפארצי האחרון שצילמתי את רוסלנה יצא משליטה ועלה לטונים גבוהים של קללות והשמצות (מצידה ומצדי) המקרה שודר גם בצינור לילה.. מבחינה מקצועית הייתי סופר מקצועי כי שאלתי שאלות קשות ואמיתיות, מהבחינה האישית נגררתי בחיפזון לתרבות רעה".

לא הרבה יודעים אבל אתה מתנדב לא מעט. כרגע אתה מתנדב בהוסטל. ספר על זה קצת.

"נכון, לפני שנתיים התנדבתי בהוסטל לאוטיסטים בנס ציונה. וכיום אני מתנדב ונמצא הרבה שעות בהוסטל לאוטיסטים בתפקוד גבוה ברחובות. עוזר להם בכול הקשור ליום יום, דברים בסיסיים וכו'. אני מרגיש שאני תורם המון וזה עושה לי ממש טוב על הנשמה ואני ממליץ לכל בני הנוער לצאת ולהתנדב".

לאחרונה נראה כי לוינסון התבגר מעט, פחות פרובוקציות בשקל ויותר ניסיון אמיתי להיכנס לעולם של הגדולים. מחפש יותר יציבות בטלוויזיה אבל גם לא מסוגל לחיות עם שגרה. מסתבר כי הניגודיות הזאת נוגעת גם בחייו האישיים כשהוא מעדיף להשתעשע במחשבות הקוראים לגבי זהותו המינית.

ניסו מספר פעמים להוציא אותך מהארון. איך ההרגשה?

"אני לא מייחס לזה חשיבות ומי שכן, אז בעיה שלו וצר לי. אין לי שום דבר נגד הקהילה, נהפוך הוא, יש לי לא מעט מכרים וחברים מהקהילה. בעבר הרחוק היו לי התלבטויות שונות אבל אני סטרייט לחלוטין, טוב אולי לא לחלוטין חחח...."

מה דעתך על עומרי חיון הקולגה שלך?

"למרות כל המתיחות בינינו והריבים המתוקשרים, חייב לציין שעומרי עושה חיל בעבודתו ושהוא מפעיל בלוג ואתר מוצלח. אני מפרגן לו מכול הלב".

אתה בחור מאוד צעיר ועם רזומה ארוך. מה המטרות שלך? לאן אתה רוצה להגיע בתעשייה?

"שנים עסקתי ברכילות ובכול הקשור בה. עשיתי גם טלוויזיה וגם אינטרנט. כיום אני עובד על תוכית חדשה לרשת יחד עם אמיר גילת. לצד זה אני גם נכנס אל עולם סיקור הברנז'ה העסקים והכלכלה. התחילו לכתוב עליי בגלובס, זה כבר טוב".

במשך כל שנות נעוריו יוליאן לא מצא את עצמו יותר מדי. גם בתי הספר לא עזרו כשהעבירו אותו ממסגרת אחת לאחרת אבל הוא לא מתלונן ורואה זאת כמקפצה לחיים.

הייתה לך ילדות מורכבת. ספר עליך קצת.

"רק ילדות? כל החיים שלי הם מורכבים. בילדות נזרקתי מכמה בתי ספר ואז הגעתי ללמוד בישיבה ולאחר מכן חזרתי מהר מאוד לעולם החילוני והכדורסל הופיע בחיי (דבר אשר עזר לי להשתקם ולהפסיק עם השטויות) סה"כ הייתה לי ילדות די טובה, הורים שתמכו בי ונתנו לי ועדיין נותנים לי את הכל... יחד עם זאת לא חסר גם מריבות, אבל זה קורה בכול בית".

איך החיים שלך בהווה מושפעים מהעבר?

"תמיד הייתי טיפוס 'מופרע' ולא שקט.. ההפך הגמור מחנון... שוב - החיים שלי לעולם לא היו שגרתיים, ביום שזה יקרה אתחיל לדאוג... מצד שני אני טיפוס מאוד ביתי, בימי שישי בדר"כ מבלה בבית עם סרט טוב ואוכל מעולה ומרבה להתאמן בחדר כושר".

אתה מחלק את החיים שלך בין יבנה לרחובות. איך זה מסתדר לך?

"יומיים בשבוע אני ביבנה (משפחה קרובה מנווה אילן) אני מאוד אוהב את יבנה. בעבר שיחקתי באליצור יבנה במחלקת הנוער וגם בבוגרים בליגה הארצית ואז בלאומית. לפי דעתי יבנה היא פנינת השפלה, עיר פסטורלית, מצרך שדי קשה לנו למצוא כיום.. לפחות באזורנו".

לך ולאורית פוקס יש מערכת יחסים מורכבת. ספר עליה קצת. אי אפשר כמובן לשכוח שתמחרת אותה.

"אורית פוקס היא קודם כל משפחה וחברת אמת שאני מאוד מאוד אוהב. כיום אני עוזר לה בשיווק קו המוצרים שלה הכולל שמפו סרום ומסכה איכותיים במיוחד. לאור הלו"ז הצפוף כיום יוצא לנו להיפגש פחות, אבל אנחנו בקשר טלפוני תמידי ורציף. אני מאוד אוהב אותה. ובקשר למחירון ושלל האייטמים השונים? נו באמת... קצת הומור לא יזיק לאף אחד.. הכול נעשה בהומור".

שאלה אחרונה. מה החלום שלך? מה השאיפות שלך? איפה תקבל את השקט שלך?

"החלום שלי הוא שהתוכנית שלי תעלה ותזכה לצפיות רבות ושכמובן המיזם של הטלוויזיה האינטרנטית ימריא nowtv של חברי אמיר גילת לשעבר יו"ר הרשות השידור. ולהמשיך ולהצליח בתעשייה הכל כך קשה ותובענית שלנו..."

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה