מכבי יבנה ספגה הפסד שלישי ברציפות כאשר נוצחה 3-2 על ידי רמת השרון אחרי שכבר הובילה 2-0. זוזוט יצא במחצית ויצר ביקורת גם ברמה הארצית ופתח דיון נוסף סביב עניין השבת. אפללו שוחרר. בשישי 14:00- הפועל רמת גן מגיעה לאצטדיון

כתב- ארז זנו  צילום- חסדאי כהן

ימים טרופים עוברים על מכבי יבנה. אם זה מבחינה מקצועית ואם זה מבחינה חברתית/דתית. על היציאה של יוסי זוזוט במחצית ישנה כתבה נפרדת ולא נרחיב על זה פה אבל נדמה כי הביקורת היא השלכה ישירה גם לעזיבה. האם זה בסדר או לא לעזוב את שחקני הקבוצה ללא המאמן באמצע המשחק. האם התוצאה הייתה שונה עם המאמן את זה לא נדע לעולם אבל נראה כי כל אחד בצור בעמדתו. בכל אופן, ברמה המקצועית נראה כי יבנה לא מצליחה להתאושש מכמות הפציעות שלה ונראה כי המחליפים והסגל הקצר לא מצליחים להביא תוצאות נורמליות, גם לא כשמוליכים בשני שערים 35 דקות לתום המשחק.

במשך שבועות אנחנו מדברים על החיסורים של כמות השחקנים אבל הפעם נדמה כי החיסרון הכי משמעותי הוא אך ורק של ניבלדו. הבלם הברזילאי עדיין פצוע (עשוי לחזור בימים הקרובים) ואף שחקן לא מצליח להיכנס לנעליו. ז'ניה קפלן, הבלם והקפטן, חזר אחרי שנתיים של היעדרות מהמגרשים והיה לא רע בכלל אך הוא כמובן לא כשיר עדיין ל- 90 דקות מלאות. ברגע שקפלן יצא מערך ההגנה החל להתפרק ואף שחקן לא מצא את מקומו. דווקא בן פרידלנדר שעלה מהנוער ומתפקד כבלם טבעי היה לא רע בכלל בדקות הבודדות ששיחק ויכול לתפקד כעתודה.

במשך מחצית שלמה המשחק התנהל על מי מנוחות אבל דקה לפני ההפסקה השוער אברבנל קלט כי החלוץ הבולגרי מירו נמצא לבדו קרוב למחצית המגרש של רמת השרון ושלח לו כדור ארוך במיוחד. מירו שעט לכיוון שער היריבה ובעט כדור שנעצר על ידי גולן אלקסלסי שוער הנבחרת האולימפית. את הריבאונד לקח מירו שוב והפעם לא פספס ועשה 1-0 ליבנה.

במחצית כאמור עזב זוזוט את הספסל ונסע לביתו עקב כניסת השבת המוקדמת. בהפסקה עצמה החלו להגיע שמועות כי בטלוויזיה מדברים על הסיטואציה וביקרו בחריפות את הקבוצה והמאמן. אוהדי הקבוצה מצדם היו עסוקים בעיקר בדבר אחד, לריב ולהחליף קללות עם קובי מוסא קפטן רמת השרון, עניין שהיה לעיני הקוון אך עוזר השופט העדיף להתעלם מחילופי הקללות. את החצי השני העביר המנכ"ל שוקי נגר ומבחינתו זה נפתח הכי טוב שיכול להיות. רפי עמוס הגביה כדור היישר לראשו של מירו שנגח בעוצמה את ה 2-0 בדקה ה55. עבור החלוץ הבולגרי מדובר בשער שביעי העונה והוא נראה בלתי ניתן לעצירה. אין סיבה שהוא לא ימשיך ככה וירוץ חזק לתואר מלך השערים של הליגה.

ביבנה ציפו שזה יספיק לניצחון אך במגרש שצמוד למאפיה חשבו אחרת לחלוטין. זה התחיל עם החילוף המאולץ של ז'ניה שבעצם הוריד את בן חיים לעמדת הבלם ופירק את ההגנה. כבר במהלך המשחק היה נדמה כי השחקן אינו מרוצה מהתפקוד ואף העיר על כך לספסל. התשלום הגיע מהר ובמזומן. בן בן יאיר צימק ל 2-1 בדקה ה-64 אחרי בלבול בהגנה והזר של המארחים ננמקה איזן ל 2-2. דקות הסיום היו מתוחות ובדקה ה87 הגיע גם המהפך כאשר עומר צלישר היה זה שכבש עבור הרמה"שים את שער הניצחון שגם גרר אחריו ויכוחים בין שחקני יבנה.

בשורה התחתונה יבנה נמצאת עם שלושה הפסדים רצופים ואם נדמה כי הניצחון על פתח תקווה הביא רוח של שינוי אז שלושת ההפסדים החזירו את יבנה למרכז הטבלה. בתום המשחק דיבר בן חיים והכחיש כל עניין סביב הצבתו כבלם "זה לא עניין של לא התלהבתי, פשוט הרגשתי שבאותם רגעים שאעזור יותר בקישור אבל לצערי גם זה לא עזר. אני רק שחקן בקבוצה ולא מאמן או עוזר מאמן . עשיתי ואמשיך לעשות כל מה שאומרים לי ומבקשים ממני בשיא המחויבות והאהבה". הבעיות של יבנה גרמו למאמן זוזוט להעלות מספר שחקני נוער לבוגרים כשעבור פרידלנדר מדובר בהופעת בכורה בסגל הבוגרים. גם החלוץ הצעיר עומר יעקב הוקפץ אך הוא לא זכה להיות שותף במשחק. צריך לזכור, מדובר במשחק שלישי בשבוע האחרון של מכבי יבנה (הפסדים לאשדוד ואשקלון) ונראה כי העומס והחיסורים נתנו אותותיהם על כר הדשא, בעיקר במחצית השנייה. היעדרותו של זוזוט מהמחצית השנייה לא נעלמה מדו"ח השיפוט של יגאל פריד ובהתאחדות שוקלים האם להעמיד את יבנה לדין. בינתיים, ראשי הקבוצה שלחו מכתב באמצעות עורך דינם יוסי גייר כי הזזת השעה ל 15:00 פגעה בזוזוט וכי מדובר בהפרת עמדת בית הדין לעבודה.

 אגב, על הדרכתו של שוקי נגר וניהול המשחק, למאמן זוזוט לא הייתה שום טענה "שוקי עשה בדיוק מה שצריך והחילופים שלו לא הפסידו לקבוצה את המשחק. הייתי מתנהג בדיוק והוא גם נאלץ להתמודד עם החסרונות של הסגל. מה שבטוח, לא בגלל שוקי הפסדנו את המשחק. אני מקווה שעכשיו שחקנים יתחילו לחזור לנו וצריך גם להביא נקודות, כבר במחזור הקרוב". המאמן מדבר על חזרה להשגת נקודות אבל גם הפעם זה צפוי להיות קשה כשמולם תתמודד חיה פצועה בדמותה של הפועל רמת גן. האורדונים, שחשבו כי הם הולכים לקראת עונה בצמרת, נמצאים מתחת לקו האדום כשמאמנם דני גולן כבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה ולעת עתה הוא נשאר, בטח לאחר התיקו שקבוצתו השיגה מול הפועל פ"ת. בשורות ר"ג ניתן למצוא את לירון דיאמנט, דידייה ברוסו המסוכן, לירן כהן הוותיק ומייקל טוקורה. גם השבוע צפוי הבלם הברזילאי של יבנה, ניבלדו להיעדר עקב הפציעה ובקבוצה מקווים כי הוא יהיה כשיר למשחק הבא. ז'ניה קפלן עשוי להמשיך ולפתוח בהרכב. החלוץ דודו אפללו בן ה 24 שוחרר ביום רביעי ממכבי יבנה וחתם בקבוצתו הקודמת מעלות /תרשיחא. החלוץ הצפוני והמהיר לא הצליח להותיר חותם על הקדנציה הקצרה שלו ביבנה כאשר שותף שלושה משחקי גביע הטוטו ועוד ארבעה משחקי ליגה, בכולם הוא שותף כמחליף ולא כבש אף שער. ביבנה הודיעו לחלוץ כי הוא אינו בתוכניות אך יעזרו לו למצוא קבוצה ראויה שתקלוט אותו. אפללו, שמאוד מוערך במעלות, החליט לעשות פארסה ולחזור לקבוצתו הקודמת. אמנם הסגל של יבנה מתקצר משבוע לשבוע אך בקבוצה מאמינים כי בינואר יגיעו מספר שחקנים שישדרגו את המערכת

לאחר הטררם שהיה בשבוע שעבר סביב שעת המשחק, הפעם נקבע כי יבנה תארח בשעה 14:00, שעה נוחה לכל הדעות ובקבוצה מצפים לראות מגרש מלא שיעודד את הקבוצה ויוציא אותה לדרך חדשה. בהצלחה


 
$(function(){setImageBanner('212335aa-9339-4cb7-a108-a825f2d8c201','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('42c57ce5-796e-41e8-80f4-8b9bfb4f6b88','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה