אחד על אחד עם... ברק שטורך

$(function(){setImageBanner('deb7edc3-50b5-47ad-8b08-0449f2d4039d','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33917,'Image','');})

מעבר להיותו מפתח גוף מהטובים בארץ, מאמן כושר ותזונה, ברק שטורך בן ה- 33 הוא גם אושיית פייסבוק שכותב מה שעולה לו לראש ללא עכבות. הוא מצחיק, מדליק וכל תשובה שלו בצבע

ברק. מנפץ מיתוסיםכתב- ארז זנו

מה הדבר הכי הזוי שמישהו ביקש ממך בחדר כושר?

"לבוא למסיבת יום ההולדת של בנו בן ה-5 שהסתבר כי מתלהב מ'ברק השרירן'. לא שכחתי לשמור על פאסון, לפרק להם שם 30 שקיות הפתעה ולהשאיר ליצן אחד בטראומה".

מה הדבר שאנשים לא מבינים לגבי בודי בילדר?

"הם חושבים שהכל עניין של קיצורי דרך. 'עזבו אותו זה כולו סטרואידים' אפשר לשמוע על כל לשון קנאית. הם חושבים שבודי בילדינג מתחיל ונגמר בסטרואידים ושבילדר (לא פארש) חוץ מלהזריק לא עושה כלום. הם לא מעריכים עבודה קשה והתמסרות עיוורת שאין לה מחיר. העניין הוא שקשה לי לתקן את העולם, לא מבזבז את הזמן על קנאים או נפגע מפגועים - אז בקיצור שימותו הקנאים ויאכלו יותר חלבון. זה בריא למוח".

לא מתחשק לך לפעמים לוותר על המשמעת הקשה ולטרוף מה שבא לך, מתי שבא לך?

"מה זה קשה ..הכי קשה !! שאף אחד לא יבלבל לכם את המוח, כולם אוהבים לאכול. מאוד פשוט -זה כיף וכולם עושים את זה. ונעזוב רגע בצד תמונות של טונה במים שהם מעלים לפייסבוק, אח״כ אתה פוגש אותם ב-2 בלילה עם שקיות מפוצצות ביציאה מהyellow ..לגביי לפחות, ויעיד מצוין הוול שלי על כך - אני יודע ליהנות מהחיים ולהתפנק מידי פעם. מהסיבה הכי ברורה - נכון, בחרתי בדרך חיים של מפתח גוף, אבל עוד לפני זה נולדתי בן אדם".

באיזה אוכל לא תיגע לעולם?

"דגים עם עצמות (לא כולל חריימה כי טריפולטאי זה מקצוע), צדפות, רכיכות סרטנים ושאר כוכבים שהופיעו בבוב ספוג".

 

אתה אושיית פייסבוק מדליקה ומצחיקה. מה הנושא שהכי בוער לך לכתוב עליו?

 

"על האמת שלי. תמיד אני מייצג אותה והיא היחידה שמציתה לי מבערים ומוליכה לי בנחייה אצבעות על המקלדת. כמו כן אוהב לכתוב על מה שאני שונא, כל מיני גישות חדשות ישנות או מיתוסים בעולם הספורט, חשיבות הגיוס לצה״ל, תזונה נכונה ויש עוד מלא. גם אם לא מסכימים איתי, תמיד נשארים לקרוא עד הסוף בגלל הסגנון ואני מעריך את זה יותר ממה שנדמה לקוראים, זו הבטחה".


מה האוכל האהוב עליך?

"קוסקוס מפרום של סבתא לאורה ז״ל, בשר על האש של דוד רמי שיבדל, חומוס אבו גוש וסביח של עובד - אלו ההוכחות שאלוהים רוצה אותי שמח".

מה הבילוי המועדף עליך ביבנה?

"חברים שלי, האנשים הטובים בעיר. כל מכריי הינם חלק בלתי נפרד מהוויה של העיר האחת והיחידה הזאת שאני כל כך אוהב. כל מה שאני עושה אתם זה כיף ומעשיר לי ת׳זמן במילא לכן בכל מקום שאמצא איתם אני ארגיש טוב ובבית, ולא משנה מה נעשה".

 

 מה היית רוצה לשנות בעיר?

"מה הייתי רוצה לשנות?? הייתי רוצה שייגבה פה מס בריאות לכל תושב, 2 שקלים בחודש לא יותר, כפול סה״כ התושבים = זה מספיק כסף בשביל להרים חדר כושר עם ציוד קומפלט לכל הנוער המשועמם פה בעיר, להשכיר 2-3 מאמנים טובים ולשלם להם משכורת, במקום לשחק חתול ועכבר ולשלם משכורת לפקחים שירדפו אחרים ב  yellowויפתחו להם תיקים במשטרה. בזיון".

סרט טוב שראית לאחרונה?

" אקס מן - העתיד שהיה. וואוו איזה סרט. בכלל כל הסדרה הזאת פסיכוטית וממכרת. גם שודדי הקאריביים, פורסט גאמפ וכל פיפס של קלינט איסטווד למעל הסר ספק".

פעם אחרונה שמישהו העז ללכת איתך מכות.

"אין לי תשובה מרגשת לשאלה הזאת וזה בטח לא יפתיע אתכם - מכות לא מתחילים איתי והפעם היחידה שהייתי מעורב אז זו הייתה קטטת שיכורים בפאב בחו״ל ..לא משו מיוחד ..אבל תשאלו כמה פעמים הוציאו אותי מבתי כנסת בגלל הקעקועים שלי ..זה יהיה מעניין".

תשלים....."יבנאים, תפסיקו כבר....."

"יבנאים, תפסיקו כבר לחשוב על פארק המים כמקום לאנשים עשירים בלבד ולבוא בטענות לקיפוח. הרי ברור שאתם צודקים".

מתי תסתפר?

"מתי אסתפר? כשחן טל תתעורר לשחרית".

לא יקרה.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה