תחזית שנתית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשנת תשע"ו



מאת עוזי הכוהן - מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים מביא לנו את התחזית לשנה הבאה

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

  

 

 

 

 

תחזית תרולוגית שנתית לשנת 2016 על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט.

טלה:

2016 תהא שנה חיובית במהותה. הבסיס עליו תשען שנה זו יהיה עבודה וקריירה. הנושאים הללו יעלו ויצופו לאורך כל השנה כולה. השנה חשוב להיות במרכז העניינים ולדעת כיצד למשוך תשומת לב. היכולת שלכם להשפיע על הסובבים אתכם ולרתום אותם לתעלתכם תהיה תלויה ביכולת ההקשבה שלכם. שנה זו קוראת לבני מזל טלה להתחבר למנהיג שבתוכם ולקחת אחריות על האופן שבו חייהם מתנהלים. בעבודה: דומיננטיות היא מילת המפתח. לרבים מכם ישנה אפשרות לפרוץ בשנה זו דרך ולהתקדם. כדי לעשות זאת, יהיה עליכם להתחבר לעצמה הפנימית המפעמת בכם, להתלהבות ולאש היצירה, אל פחד! זוהי שנה טובה לאלו מכם העוסקים בתחום היצירה על גווניה השונים, שנה בה ניתן לצאת אל האור ולהיחשף. זוגיות: גם כאן נקודת המוצא להצלחה היא בולטות, כריזמה. היכולת לשלב בתא הזוגי אלמנטים רוחניים כגון שיחה משמעותית והתפתחות משותפת, תוכל להשפיע לחיוב על הזוגיות. השנה אתם אלו שצריכים להיות הצד היוזם לכן שנסו מותניים וצאו לדרך. אם אינכם יודעים כיצד, צאו ולימדו. לרווקים שביניכם: כדי למצוא את האחד/ת ממליצה התרולוגיה לראות ולהראות. צאו מהבית, היחשפו, חייכו ולכו לרקוד. שנה אזרחית מוצלחת ואלוהים אתכם!!

סיכום: שנה טובה להזיז דברים קדימה להעיז, לדחוף ולקדם. התנהגות דומיננטית ואסרטיבית, תעזור לכם להשיג את מבוקשכם הן בתחום המקצועי והן בתחום האישי. נושאים שקשורים באורח חיים בריא כמו למשל תזונה נכונה ופעילות גופנית עולים בשנה זו על הפרק ויעסיקו אתכם. אלו מכם שילמדו כיצד לנצל את האנרגיות החיוביות של שנה זו יזכו לשיפור משמעותי בערך ובדימוי העצמי. חשוב לזכור שעל מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בשנה זו יהיה עליכם לנהוג בצורה הוגנת תוך כדי שמירה על מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי ובעזרת ה' תעשו ותצליחו.

 

 

שור:

המהות של השנה הקרובה מלמדת שעליכם לדעת שלא כל הנוצץ זהב. התחושה שאתם מרמים את עצמכם לא נותנת מנוח. בתוך לבכם אתם יודעים מה צריך ונכון לעשות כדי שהשנה הזו תראה אחרת אך אתם מתקשים לעשות זאת. למעשה, ניתן לומר שבשנה זו יש בכם שני קולות שמושכים לכיוונים מנוגדים. הקלפים ממליצים להקשיב ללבכם- הוא יודע את התשובה. במידה ואינכם מצליחים לעשות בכוחות עצמכם, כדאי מאוד לשקול פניה לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לסדר את הראש. 2016 תהא שנה מבולבלת עבור רבים מבני מזל שור. אשמה או חוסר יושר פנימיים עלולים להוביל אתכם למקומות לא נעימים. על מנת ליצור איזון עבור שנה זו, יצטרכו בני מזל שור לעשות שני דברים: האחד הוא להירגע ולהתחבר לאמונה שהכול יהיה בסדר והשני: להימנע מלקחת על עצמם יותר מידי מטלות בעת ובעונה אחת. הקלף השנתי שלכם, שבע החרבות, מלמד שכתוצאה מערך עצמי נמוך אתם עשויים לקחת על עצמכם מעל ומעבר ליכולת שלכם, הימנעו מלעשות זאת. בעבודה: גם כאן ניתן לראות שזוהי שנה לחוצה, בעלת המון מלל ויהיה עליכם להקפיד על האופן בו אתם מתנסחים עם הסובבים אתכם. באופן כללי זו אינה שנה קלה עבור בני המזל ורבים מכם יחוו טלטלה ושינוי במקום העבודה.  זוגיות: חוסר אהבה עצמית, דינו שיגלוש גם אל התא הזוגי והמשפחתי ובשנה זו רבים מבני מזל שור הנמצאים בתוך מערכת זוגית יחוו סערת רגשות שקשורה בנושאי אמון ויושרה. קשרים שלא יקבלו עזרה יחלו להתרופף ולהתרחק והדבר עשוי לגרום לנתק רגשי ופיזי. התיקון השנתי של בני מזל שור: "לא תישא דבר שקר בלבבך". חשוב לזכור שעל מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בשנה זו יהיה עליכם לנהוג בצורה הוגנת תוך כדי שמירה על מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי ובעזרת ה' תעשו ותצליחו. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

סיכום: 2016 טומנת בחובה המון אתגרים לבני מזל שור. היכולת שלכם להתמודד בהצלחה עם מה ששולח לכם האל תלויה בהבנה שאם אין אני לי מי לי. רק אתם הם אלו שיכולים להתמודד בעוז עם פחדים וחששות המונעים מכם להתחבר אל הערך העצמי בו התברכתם. אם אינכם יכולים לעשות זאת בכוחות עצמכם, בקשו עזרה. חשוב לזכור שעל מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בשנה זו יהיה עליכם לנהוג בצורה הוגנת תוך כדי שמירה על מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי ובעזרת ה' תעשו ותצליחו.

  

-

תאומים:

הפכפכות וחוסר החלטיות עלולים לצבוע את השנה הזו בגוונים אפורים. בכדי להימנע מכך יהיה על בני מזל תאומים להיפתח לסביבה ולא להתכנס פנימה אל תוך עצמם. פחדים שאין להם אחיזה במציאות מעלים חששות בלבכם אך חשוב לציין שלרוב הדאגה היא בחינם ולמרות זאת רבים מבני מזל תאומים מתקשים לראות באופן חיובי את המתרחש סביבם. השנה חשוב לא להתייאש בקלות. קלף תשע החרבות מראה שרבים מכם חשים בדידות ותחושה שהם נושאים בעול היום יום לבדם. נתינת אמון עיוור בצד שלישי יכולה לעורר השנה אכזבות ולכן חשוב מאוד לא לסמוך על אחרים שיבצעו במקומכם מטלות והתחייבויות שונות. עבודה: שנת 2016 איננה שנה כספית במהותה ולכן ההתמודדות העיקרית היא עם תחושה של חוסר יציבות.  השנה מומלץ לפתוח את הראש ללא חשש לאפיקים תעסוקתיים חדשים. הנועזים שביניכם שלא תיפול רוחם, יופתעו לגלות שמעברו השני של הפחד נמצא אור גדול.  זוגיות: תחושת הבדידות אינה פוסחת גם על הפן הזוגי. ורבים מבני מזל תאומים אינם סגורים על הזוגיות שלהם. הגיעה העת לראות את המציאות כפי שהיא ועם יד הלב להודות שיש דברים שדורשים טיפול בזוגיות בה אתם נמצאים. אין זה אומר שאינכם נהנים ומבלים כזוג אך יחד עם זאת מלמד הקלף על חולשה וסדקים שנובעים משגרה ובורות זוגית. פניה לעזרת איש מקצוע יכולה להאיר את הדרך ולמנוע דמעות. בריאות 2016: בשנה זו יש נטייה לדיכאון ולמרה שחרה. עיסוק בפעילות גופנית והתנדבות למען הזולת יכולים לעזור לכם להימנע מכול אלה. שנה אזרחית טובה ואלוהים אתכם!!

סיכום: שנת 2016 לא תהא שנה קלה. הקלף השנתי – תשע החרבות, מזמין את בני מזל תאומים לראות את המציאות כפי שהיא באמת ולהתמודד איתה ללא משוא פנים. חשוב לזכור שעל מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בשנה זו יהיה עליכם לנהוג בצורה הוגנת תוך כדי שמירה על מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי ובעזרת ה' תעשו ותצליחו.

 

 

סרטן:

שנת 2016 טומנת בחובה את פירות השקעתכם מהשנה שחלפה. מאמצים רבים שהושקעו מצידכם בשנה הקודמת בעבודה בהתפתחות ובעשייה עולים יפה והדבר מוכיח שהאמונה והמאמץ משתלמים בסופו של דבר. בעבודה: נושא או עשייה בהם תעסקו השנה יעלו יפה וייתנו סיפוק רב. יחד עם זאת, עשוי הדבר להוביל למאבקי כוח סמויים ויהיה עליכם לפקוח עין ולהישמר שלא תפגעו עקב כך. הקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא להיגרר לויכוחים מיותרים שלא לכבודכם. זוגיות: זוהי שנה נהדרת לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. נקיטת גישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו להנאתכם הזוגית. השנה נפתח עבורכם חלון הזדמנויות לתיקון או טיפול בנושאים שעד עתה נמנעתם מלעסוק בהם. התעלמות מהזדמנות זו עשויה להוביל לניתוק סופי ומוחלט של קשרים רופפים. לאלו מכם המחפשים זוגיות, זוהי שנה טובה  להאמין בעצמכם ולהקשיב לקול הפנימי שלכם אשר ידריך אתכם למחוז חפצכם. לאלו מכם השוקלים להתחיל ללמוד, קבלו את ברכת הדרך, הדבר מומלץ ביותר ואף יביא לעונג רב. מעבר דירה, שיפוץ ועיסוקים שקשורים במגורים יעלו בשנה זו על הפרק גם כאן צפויה הצלחה. שנה אזרחית טובה ואלוהים אתכם!

לסיכום: המהות העיקרית של שנה זו תעמוד בסימן  של הצלחה, אושר, פריון ושפע  שיש ביכולתם  להוביל וליצור סיפוק ובטחון רגשי. קלף תשע הגביעים מעיד על כך ששנה טובה ממתינה לבני מזל סרטן. הקלפים מראים שתהליך שהתחלתם בו עוד בשנה שחלפה ושבו הושקעו מאמצים רגשיים ונפשיים עמוקים, מגיע אל שלביו הסופיים. התוצאה שתושג תגרום לכם נחת ותפצה אתכם על זמנים לא יציבים אותם חוויתם. חשוב לזכור שעל מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בשנה זו יהיה עליכם לנהוג בצורה הוגנת תוך כדי שמירה על מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי ובעזרת ה' תעשו ותצליחו.

 

אריה:

שנת 2016 מאירה פניה לבני מזל אריה. המהות של השנה היא מהות חומרית מעיקרה ונושאים שקשורים בחומר, בכסף וביכולות כלכליות יעלו בשנה זו על הפרק. הקלף השנתי מלמד שרבים מבני מזל אריה אמורים בשנה זו להתמודד אל מול גורמים אשר יוצרים בחייהם הססנות/רגליים קרות. אין זה משנה באיזה תחום זה קורה, התרופה היא אחת והיא להימנע מפקפוק יתר וחוסר בטחון אשר מונעים מכם מלהתקדם ולממש את חזונכם. שנה זו טובה לרכישת נדל"ן, השבחת נכס ומעבר דירה. בעבודה: זו העת להתחבר אל הביטחון העצמי, אל האומץ ואל ההעזה. לימודים, השתלמויות והכשרות במקום העבודה פותחים בפניכם השנה הזדמנויות לקידום רוחבי. למרות שייתכן וקידום זה לא יגיע יחד עם תגמול כספי בצידו, אל תהססו לקפוץ על ההזדמנות היות ו "טוב שם טוב משמן טוב". לדורשי העבודה זוהי שנה מצוינת לחזור למעגל העשייה. כדי לעשות זאת ממליץ לכם הקלף השנתי לשדרג את קורות החיים, "לתת גז" ולנוע קדימה. זוגיות: שנת 2016 מצביעה על זוגיות מונוטונית שעומדת במקום ואינה מספקת עניין רב ומשמעות לשני הצדדים. בכדי ליצוק משמעות, תוכן ועניין לתוך התא הזוגי, מומלץ בחום למצוא תחומי עניין משותפים אשר יחזקו את התקשורת בשלושת הרמות: תקשורת מילולית, תקשורת רגשית ותקשורת מינית. חשוב לזכור שזוגיות איננה מתה בין לילה ושעל שני בני הזוג לפעול ולהחיות אותה באמצעות רומנטיקה, חיבוק ויחס חם. במידה ולא תעשו זאת, לא יהיה לכם אל מי לבוא בטענות אלא אל עצמכם בלבד. טיפ לשנה טובה יותר: על האריות יהיה למשול בייצרם, מיצר המין, יצר התיאבון וכל שאר היצרים שברא ה' לעשות. שנה אזרחית מוצלחת ואלוהים אתכם!!

סיכום: שנת 2016 חיובית מאוד לבני מזל אריה. זוהי שנה של התבססות חומרית, שנה שבה יש לטפח בראש ובראשונה את עצמכם והדבר צריך לבוא לידי ביטוי באסטטיקה גופנית (אורח חיים בריא) ואסטטיקה רוחנית. חשוב לזכור שעל מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בשנה זו יהיה עליכם לנהוג בצורה הוגנת תוך כדי שמירה על מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי ובעזרת ה' תעשו ותצליחו.

 

בתולה:

שנת 2016 תלווה בבלבול רגשי ובחוסר יכולת להתמקד ולבחור בבחירה אחת ונכונה. השנה על בני מזל בתולה לקבל הכרעה לגבי נושא רגשי שמעסיק אותם. המשך ההתלבטות יגרום לכך שדברים שאמורים להגיע בשה זו יתעכבו והדבר עשוי לפגום בביטחונכם העצמי. לכן בשנת תשע"ו הגיע העת לנהוג בהיגיון, "לחתוך" דברים ולקבל החלטות שיאפשרו לכם להמשיך ולהתקדם. מערכות יחסים שהתערערו בשנה שחלפה, גרמו לכם לעשיית חשבון נפש שבסופו התברר שאולי מיהרתם להסיק מסקנות. כעת עם כניסתה של השנה האזרחית החדשה אתם חשים שאולי לא מיציתם את כל האפשרויות הקיימות על מנת לפתור את הבעיות ברוח טובה יותר. אלו מכם שלא יתביישו להודות בטעותם יקבלו בשנה זו הזדמנות נוספת לתיקון. עבודה: נסיבות חיצוניות גורמו לכך שבשנה שחלפה לא השקעתם את מלוא האנרגיה הדרושה לביצוע המטלות שניצבות בפניכם. התוצאות אותן השגתם, תואמות את יחס השקעתכם בנושא. על מנת להביא לשיפור בעבודה, יהיה עליכם בשנה זו להתעשת ולהתחבר שוב אל המוטיבציה שמאפיינת את בני מזל בתולה. זוגיות: בשנה שחלפה התמקדתם בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לאכזבה מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצבעים על כך שבשנה זו יהיה עליכם להעניק לזוגיות שלכם עדיפות יתר שתוביל ותפתח ערוצי תקשורת לשיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להפיג בלבול רגשי וחוסר ודאות ובכך, תוכלו להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. בריאות: חוסר יציבות רגשית יוצר קרקע פורייה למצבי דיכאון ולמפח נפש. שיפור והעלאה של הערך העצמי והדימוי העצמי שלכם, יעזרו לכם לא ליפול נפשית ורוחנית. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

לסיכום: שנת 2016 מציבה בפני בני מזל בתולה מראה המעידה כי עליהם להתחיל ולהתייחס לעצמם בכבוד הראוי. בשנה שחלפה, חוויתם טלטלה רגשית שמובילה בשנה זו לתהליך של חיפוש עצמי אחר מודעות ומשמעות שיענו על הצורך שקיים בליבכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד. נתיב זה יוביל בסופו של תהליך למציאת השקט הנפשי לו הנכם כל כך כמהים. בשלב הזה של תחילת השנה הכול נראה תקוע, מעיק וקשה אך ברגע שתוציאו את ה "בלתי" מהבלתי אפשרי, תחליטו שזה אפשרי, תקומו על הרגליים ותתחילו לבצע צעדים קטנים, תוכלו להשיג כל מטרה, לא משנה עד כמה זה ניראה קשה. אז קדימה, קחו צעד! במידה ואינכם מסוגלים לעשות זאת לבד, פנו לייעוץ או הכוונה רוחנית של איש מקצוע אשר יסייע בידכם לעלות על נתיב של צמיחה רוחנית ומעשית. עשיית הדבר הנכון יוריד מעל כתפיכם דאגות ולחצים וישחררו אתכם מהמעמסה הכבדה. חשוב לזכור שעל מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בשנה זו יהיה עליכם לנהוג בצורה הוגנת תוך כדי שמירה על מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי ובעזרת ה' תעשו ותצליחו.

 

 

מאזניים:

המוטיב המרכזי השנה יהיה הצורך לקחת אחריות על איך שהחיים שלכם נראים. ההבנה שאם אתם לא תעשו את זה, אף אחד אחר לא יעשה את זה בשבילכם הופנמה בעזרת תהליכים, מקרים ותובנות שהתרחשו בשנה שחלפה. את האגרסיביות, חוסר הסבלנות וההתנהגות המיליטנטית שאפיינה את התנהגותכם בשנה החולפת אתם צריכים להחליף השנה באסרטיביות, ראייה חיובית, איפוק והפגנת שליטה. אז, ורק אז תוכלו להגיע לשיתוף פעולה הגון עם סביבתכם וזה יוביל להתחשבות ולהבנה בצרכים שלכם ללא יצירת מתחים מיותרים. בעבודה: השנה אתם זוכים להכרה במעמדכם אך הדבר אינו בא לידי ביטוי מבחינה כספית. סוגיה זו גורמת לכם לחוסר נוחות ותחושת חוסר הצדק המופגן כלפיכם מביאה אתכם לחשוב על אופציות וכיוונים חדשים. הקלפים מצביעים על כך שהתחברות לאומץ לב תאפשר לכם להתחיל ולקדם עניינים. כמו כן נראים באופק לימודים או התמקצעות כזו או אחרת. זוגיות: הצורך שלכם להיות צודקים מקשה על פתרון בעיה שמציקה לכם. השנה מומלץ לכם לנסות ולאמץ גישה אחרת, מתונה יותר ופחות עקשנית. יצירת תחומי עניין משותפים עם בן הזוג תיטיב עם הזוגיות שלכם. כספים ב 2016:  בשנה שחלפה, בזבזתם קצת יותר מידי וכעת בשנת תשע"ו אתם נדרשים לארגן מחדש את הדרך בה אתם מנהלים את חשבונותיכם. ארגון מחדש יאפשר לכם להוציא אל הפועל תוכניות עתידיות ממקום יציב יותר. שנה טובה ואלוהים אתכם.

לסיכום: השנה יהיה עליכם לקבל את החלטותיכם ממקום שכלתני. החלטות שיתקבלו מתוך ההיגיון ומבלי לערב רגשות, יעלו יפה והדבר יאפשר לכם להבהיר את תחושת אי הודאות והבלבול הטורדת את שלוותכם. באופן כללי ניתן לומר שהצורך הבסיסי של שנה זו הוא התחברות כנה ואמיתית לכוח הפנימי שקיים בתוככם. התחברות זו תאפשר לכם לגייס את הכוחות הדרושים כדי לעבור בהצלחה את המסע אותו אתם חווים כעת. חשוב שתדעו שהתקדמותכם תלויה באופן ישיר בעשייתכם. שימוש נבון ומושכל באסרטיביות ונחישות יאפשר לכם להניע ולקדם מהלכים בהם אתם מעוניינים. כל דבר יכול להתגשם אם רק נתמיד בו. אם רק תרצו מספיק חזק ותעשו הכל למען המטרה, תצליחו ב"ה להשיג אותה. חשוב לזכור שעל מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בשנה זו יהיה עליכם לנהוג בצורה הוגנת תוך כדי שמירה על מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי ובעזרת ה' תעשו ותצליחו.

 

 

עקרב:

השנה הקרובה מזמנת לעקרבים מבחנים רבים. המוטיב המרכזי במבחנים אלו יעמוד בסימן השאלה האם אתם באמת שמחים בחלקכם? חוסר שביעות רצון מוביל בשנה זו לתחושת אכזבה ולראייה פסימית של המציאות. אט אט אתם מתפכחים ומבינים שהאופן בו אתם חיים את חייכם, אינו מספק לכם את מה שאתם באמת צריכים. למעשה, ניתן לומר שבשנת תשע"ו רבים מכם מבינים שהם מרמים את עצמם כל יום מחדש בכך שאינכם מצליחים להתחבר להנאות החיים הפשוטות ואתם מבצעים את מעשיכם מתוך תחושה של חובה, שיגרה וחוסר ברירה. תהליך זה מעיד כי הגיעה העת להכניס בחייכם שינויים כאלה ואחרים שיאפשרו לכם להמשיך ולאתגר את עצמכם. אני מאמין שעלינו לחפש את התשובות לשאלות שמציקות לנו בתוכנו. במידה ואינכם יכולים לעשות זאת בכוחות עצמכם, אין זו בושה לפנות לעזרתו של איש מקצוע שיאיר את עיניכם.  בבית: בשנה זו קיים לחץ מסוים אשר עלול להוביל לחיכוכים עם בני הזוג ובני הבית. סבלנות, התחשבות ואורך רוח, יאפשרו לכם להימנע מכעסים והתפרצויות אשר אתם עשויים להצטער עליהם מאוחר יותר. 2016 בעבודה: דאגות חומריות ולחץ כספי ממשיכים ללוות אתכם גם בשנה זו. באופן כללי בשנה הזו מצב הרוח ירוד ואין לכם הרבה חשק לעבודה. תהליך זה נובע מעצם העובדה שבתוך לבכם ציפיתם לקצת יותר הערכה אישית ממקום עבודתכם. ציפייתכם נחלה אכזבה שמעיבה על מצב רוחכם. חשוב לא למהר ולשקוע במרה שחורה או פסימיות. 2016 - זוגיות: גם כאן יש השנה הרבה ברים שצריך לסדר בתוך לבכם אתם חשים ויודעים שהדברים בתוך הזוגיות שלכם אינם מתנהלים כשורה אך אינכם עושים דבר על מנת לשנות את המצב. חוסר מעש מצדכם רק יחריף את מצבכם ולכן בשנה זו כדי לקחת אחריות ולהיות הצד שיוזם. כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם, שיחה שתתנהל בכבוד הדדי יכולה להפיג את חוסר הודאות ולהוביל ליציבות. כסף: ציפיות לשינוי חיובי בתחום הפיננסי לא מתבצעות בקצב ובמהירות שהייתם רוצים והדבר יוצר אכזבה בלבבכם. למרות שהתהליך איטי, המגמה עדיין חיובית ועליכם להקפיד ולראות בשנה זו את חצי הכוס המלאה. בריאות 2016: נטייה לדיכאון וחולשה נפשית על רקע כספי וכלכלי. כדי להיחלץ ממצב זה מומלץ לקבל כלים איך להתמודד עם פחד העוני שקיים בליבכם. (חייגו אלי ואומר לכם איך) שנה אזרחית טובה ואלוהים אתכם!!

לסיכום: קלף 7 המטבעות מלמד שהשנה החדשה תעסוק באופן שבו אתם מתמודדים  עם חוסר שביעות רצון מהתוצאות שהשגתם לגבי נושא כזה או אחר בחייכם. בדיקה עניינית של הדברים תצביע שלמרות התחושות הללו, מצבכם הכללי בסדר. והדבר נובע בעיקר משום שאתם בוחרים להתמקד באין במקום ביש. מבחינה רוחנית ניתן לומר, שנשמתכם אינה חשה בנוח במקום בו אתם נמצאים. יתכן ומדובר במקום עבודה בלתי מתגמל, או בקריירה תקועה וחסרת ברק או אולי... בזוגיות לא מספקת. אין זה משנה אם זה אחד מהם או כולם ביחד. עצם העובדה שאתם נמצאים במקום הזה ובמצב הזה, אומר דרשני.  כלומר, הגיע הזמן שבשנת 2016, תתחילו לשאול את עצמכם את השאלות הנכונות כגון: מה עלי לעשות כדי לעלות על הדרך הנכונה? מהו הפוטנציאל האישי שלי ואיך לנצלו? איך אני יכול להימנע מלחזור על אותן טעויות? איך אני יכול להימנע מלדרוך במקום? ועוד. . . התשובות לשאלות הללו אמורות להאיר ולפקוח את עיניכם. חשוב לזכור שעל מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בשנה זו יהיה עליכם לנהוג בצורה הוגנת תוך כדי שמירה על מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי ובעזרת ה' תעשו ותצליחו.

 

 

קשת:

שנה חיובית לקשתים. התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות בשנה זו על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה רוחנית או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה ועניינים שבלב. גם עבודה חדשה או עיסוק חדש עולים בתשע"ו הפרק. באופן כללי ניתן לומר ששינויים שביצעתם בשנה שחלפה הן במעשה והן בקו המחשבה, מוכיחים את עצמם. בשנה זו אתם חשים שבסך הכול אתם בכיוון הנכון, וכל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט שנוצר ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם בשנה זו להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקרים בדרככם. הבנה זו היא המפתח לשנה מוצלחת. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא. בעבודה: זו היא שנה מצוינת וטובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים. לאלו מכם החלו בעבודה חדשה, כדי לדעת שיש בעבודה הזו הזדמנויות טובות לקידום וצמיחה. לדורשי העבודה צפויה בשנה זו חזרה למעגל העשייה. 2016 בזוגיות: השנה יש אפשרות לחולל שינוי רגשי במערכות רדומות. לרוב, הזוגיות שלכם מונוטונית, שגרתית וכהה. תהליכים חיצוניים כגון: עבודה, כסף, ילדים יוצרים את העייפות הזוגית בה אתם שרויים. הזוגות שביניכם שישכילו בשנה זו להתגבר על העצלות וחוסר החשק וינתבו בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו בתשע"ו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת. 2016 - לרווקים: השנה עליכם ליזום, לראות ולהראות. מפגש או הכרות חדשה יוצרים הזדמנות ששווה לבדוק. קשר ישן שבעבר לא צלח, שב ועולה בשנה זו והפעם, הדברים יכולים להראות אחרת. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

לסיכום: שנת 2016 תחדד את הצורך שלכם לרפא את עצמכם ואת מערכות היחסים אותם אתם מנהלים. קלף נסיך הגביעים מכוון בעיקר לריפוי רגשי ורוחני שכולל בתוכו מספר שלבים שהבסיסים שבניהם מדברים על הימנעות מחשיבה שלילית, התחברות לאמונה, התגברות על כעסים וריפוי מהרגלים רעים. עשיית הדבר הנכון בלב שלם תאפשר לכם בשנה זו להתחבר אל היועץ הפנימי שקיים בתוככם והדבר יאפשר לכם לקדם ולהזיז תהליך שמאוד חשוב לכם. אין זה משנה באיזה תחום או באיזה נושא מדובר, המהות היא אחת. עשיית הדבר הנכון תוביל לצעידה קדימה ושיפור שישביע ב"ה את רצונכם. חשוב לזכור שעל מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בשנה זו יהיה עליכם לנהוג בצורה הוגנת תוך כדי שמירה על מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי ובעזרת ה' תעשו ותצליחו.

 

 

גדי:

שנה שבה על בני מזל גדי ללמוד כיצד יש להלך בדרך הנכונה על גלגל החיים שהועיד להם האל הטוב. השנה הדגש  מושם בעיקר בכל הקשור לתחום הבית, המשפחה והזוגיות. רבים מבני מזל גדי ימצאו עצמם השנה כשהם נתונים למצבי רוח משתנים כשמצד אחד הם די מרוצים ממה שיש להם  ומצד שני הם חשים צורך לשנות ולגוון את חייהם. הפרדוקס הזה מוביל לבלבול וחוסר עקביות שיש לטפל בם. הימור שלקחת בשנה שעברה או סיכון שנטלתם אשתקד מתבררים כעת עם כניסת השנה החדשה, כחיוביים והדבר יכול לפתוח בפניכם בשנת תשע"ו נתיבים לעשייה חדשה. השנה ממליצים לכם הקלפים לקבל באהבה את גורלכם על מנת שתוכלו לחוות את השיעורים שעליכם לעבור כדי להתפתח מבחינה רוחנית ולצמוח מבחינה אישית. מבחן בדמות פיתוי כזה או אחר יצריך מכם בשנה זו כוח ונחישות. שינון הפתגם "מי הוא הגיבור? הכובש את יצרו." יאפשר לכם לעבור את מבחני השנה בהצלחה. בעבודה:  בשנה זו יש להיזהר ממריבות קטנות שעשויות להעכיר את האווירה. בכל הנוגע לקידום שהובטח לכם- ניתן לומר שלמרות הרצון מצד הממונים עליכם לעמוד בהבטחתם ולקדם אתכם, לא ניתן בשלב זה ליישם את הדבר עקב אילוצי המערכת. בבית: מעט סבלנות בשנת 2016 לא תזיק ואף תסייע בידכם להבליג ולהימנע מויכוחים ומריבות חסרות תכלית עם בן הזוג והילדים הבוגרים. בנוסף, בשנה זו יתאפשר לכם ללבן ויכוח ישן עם בני משפחה, אחים, חברים קרובים וכו'. נצלו הזדמנות זו בתבונה והיו מוכנים להתחשב, להבין ואף לסלוח. זוגיות: יש דברים רבים שצריכים להיאמר, אך אתם בוחרים לנהוג בחוסר יושר עם עצמכם ועם בן זוגכם ומדחיקים את אשר על לבכם. צעד זה לא יוביל לשיפור והדחקה של הדברים תעצים את רגשות התסכול שכבר קיימים עוד מהשנה שחלפה. כדי להיחלץ ממצב זה יהיה עליכם בשנה הנוכחית לדעת ולייצר תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. יצירת תחומי עניין משותפים תיתן לקשר שלכם משמעות מחודשת. 2016 - התיקון השנתי: ללמוד ולהעריך! העריכו יופי – והיופי יגבר. העריכו שפע – והשפע יתעצם. העריכו בריאות – ותזכו להיות בריאים. העריכו אהבה – ואהבה תציף ותמלא אתכם. העריכו את הרגע הזה – ותקבלו רגע נוסף להעריך. העריכו את היום הזה – ותקבלו יום נוסף להעריך. העריכו את חייכם ותיוולדו ב"ה לחיים חדשים...מלאי ערך והערכה והצלחה. שנה טובה להשקיע סכומי כסף סמליים  במשחקי מזל. שנה מבורכת ואלוהים אתכם!!

סיכום: את השנה הקרובה אפשר לתאר כשנה גורלית וכשנת מבחן. בשנה שחלפה ואף בזו שקדמה לה עברתם המון תהליכים אשר נועדו ללמד אתכם דבר אחד או שניים על עצמכם ועל הדרך בה עליכם למצות את חייכם וכמו שאתם כולכם יודעים- אחרי שלומדים מגיע המבחן לכן יקיריי היו ערניים וזכר שנועדתם להצליח.  חשוב לזכור שעל מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בשנה זו יהיה עליכם לנהוג בצורה הוגנת תוך כדי שמירה על מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי ובעזרת ה' תעשו ותצליחו.

 

 

דלי:

שנה חיובית ניצבת בפתח. שיפור בדימוי עצמי מחולל שינוי חיובי בתחושה הפנימית. השנה תתאפיין בחיי חברה תוססים מן הרגיל ותופתעו לגלות שאתם די נהנים מכך ושיש המון אנשים שאוהבים אתכם. יתכן שתתבקשו בשנה זו להביע את דעתכם ואף להכריע בנושא זה או אחר שיבוא לידי דיון בפורום חברתי, השתדלו לעשות זאת בתבונה ובדרך הוגנת. יוזמות ותוכניות חדשות עומדות ב 2016 על הפרק אך אתם חוששים ומהססים להוציאם אל הפועל וחבל. אם תעשו, תצליחו. לאלו מכם השוקלים להתחיל מסלול של לימודים, צפויה הצלחה. בשורה או תשובה שאתם מחכים ומצפים לה, מגיעה. והדבר מתחיל להניע תהליכים חיוביים סביבכם הן בתחום האישי והן בתחום החברתי. לאלו מכם שבשנה זו מחפשים אהבה זו היא שנה מוצלחת במיוחד בכל הקשור לרומנטיקה וליחסים שבינו לבינה. בשנה זו אתם תקשורתיים מתמיד, מרגישים טוב ונראים יפה. זהו זמן טוב להיכרויות חדשות או להתחדשות רגשית במערכות קיימות. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, תהיה זו שנה בעלת השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. מיסוד של קשרים או שותפויות ארוכות טווח יעלו בתשע"ו על הפרק ויובילו לשיפור משמעותי בהרגשתכם. בעבודה: אתם מבצעים את מלאכתכם נאמנה בחריצות ושקדנות וניתן לומר שלמרות שהעבודה לא משהו, אתם מודים לאל על כך שיש לכם אותה... אירוע משמח או סתם מפגש עם חברים ותיקים יסבו בשנה זו עונג רב. כמו כן ניתן לראות שבשנה זו טיול או חופשה  - אפילו מאורגנת יוצרים בעבורכם מצבים טובים לשינוי מבורך לכן אל תהססו לצאת, לטייל וליהנות. שנה אזרחית טובה ואלוהים אתכם!!

לסיכום: המהות העיקרית של שנה זו תעמוד בסימן  של הצלחה, אושר, פריון ושפע  שיש ביכולתם  להוביל וליצור סיפוק ובטחון רגשי. קלף 3 הגביעים מעיד על כך ששנה טובה ממתינה לבני מזל דלי. הקלפים מראים שתהליך שהתחלתם בו עוד בשנה שחלפה ושבו הושקעו מאמצים רגשיים ונפשיים עמוקים, מגיע אל שלביו הסופיים. התוצאה שתושג תגרום לכם נחת ותפצה אתכם על זמנים לא יציבים אותם חוויתם. חשוב לזכור שעל מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בשנה זו יהיה עליכם לנהוג בצורה הוגנת תוך כדי שמירה על מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי ובעזרת ה' תעשו ותצליחו.

 

דגים:

השנה ב"ה נפתחות פניכם הזדמנויות טובות שבאות לידי ביטוי באנרגיות יצירתיות ובחשיבה חיובית. זו שנה טובה להוביל מהלכים הקשורים לקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה שיוביל או למציאת עבודה והתחלת תעסוקה או לביסוס במעמדכם המקצועי הקיים. לעצמאים שביניכם: זו שנה נהדרת להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יביאו לשיפור בתזרים המזומנים. עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם תוכל לבוא בשנה זו לידי מימוש. שנה טובה למכור דירה ולקנות אחרת.  2016 בעבודה: השנה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה.זו השנה לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב"ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. אצל חלקכם, קידום או קביעות נראים בשנה זו באופק. זוגיות: זו שנה נהדר לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו לחיזוק הקשר ולהנאתכם ויתקבלו גם בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה- לעשות, ליצור, לפעול וליזום לרווקים שביניכם: שנה טובה להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפויה שנה רומנטית שיש בכוחה להוביל אפילו למיסוד של הקשר על ידי חופה וקידושין. שנה אזרחית טובה ואלוהים אתכם!!

לסיכום: על מנת שתוכלו למצות את הפוטנציאל הטמון עבורכם בשנה זו, יהיה על בני מזל דגים ליזום, לפעול ולהיות נכונים להשקיע את המאמץ הדרוש כדי לגרום לדברים להצליח. התחברות לאמונה ואומץ לב יסייעו בידכם להעיז יותר למען עצמכם ודבר זה יוביל למימושם של תוכניות ורעיונות שעד עתה חששתם מליישם אותם. הקלפים מזמינים אתכם בשנה זו להתחבר למודעות עצמית על מנת שתוכלו להשיג שליטה בחייכם ולפתוח בפניכם נתיב חדש לעשייה מבורכת למען עצמכם. עשייה זו תכניס לחייכם את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. חשוב לזכור שעל מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בשנה זו יהיה עליכם לנהוג בצורה הוגנת תוך כדי שמירה על מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי ובעזרת ה' תעשו ותצליחו.

 

 

 

ברוך אתה ה'... אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

 

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

 

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!  

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

052-3646914

 

 

 

 

 

לראש הדף       


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה