פאב ה'אוטו' פותח את שעריו ביבנה באופן רשמי ומתיימר לשנות לכם היבנאים את הרגלי הבילוי. לא עוד לנסוע לרחובות או אשדוד בשביל בירה, עכשיו יהיה לכם את זה כאן מתחת לבית, בליווי אוכל טוב ומוזיקה משובחת או צפיה במשחקי ליגת האלופות. עם התכניות שיש להם לעתיד הקרוב, כנראה שכל אחד ימצא את היום המועדף עליו

ביום שלישי הקרוב ייחנך באופן רשמי פאב ה"אוטו" שבמרכז רוגובין, בשכונה הירוקה בעיר. לאחר חודש וחצי של הרצה, במהלכו למדו בעלי המקום את הקהל היבנאי, את הטעם שלו במוזיקה ואת הטעם שלו באוכל, שמעו אינספור ביקורות והצעות ייעול ולא הפסיקו לבצע שינויים, הגיע היום בו הם מוכנים לגזור את הסרט באופן רשמי ולהוציא את המקום לדרך.

כמה ימים לפני החגיגה הגדולה, שתמשוך למקום מאות בליינים מיבנה והסביבה, לצד מנהלי הרשת ועובדים מסניפים אחרים בארץ, תפסנו לשיחה קצרה שניים מתוך ארבעת השותפים נועם מלניק, שהוא גם המנכ"ל של הרשת ורותם זכרי. את הרביעייה משלימים ליאור זליג ואסף בוארון היבנאי.

"רשת האוטו היא רשת בארים היחידה למעשה בישראל", אומר מלניק בגאווה "היא עם 10 סניפים בפריסה ארצית מנתניה בצפון ועד ליבנה בדרום כשבהמשך מתוכננים סניפים בב"ש, חיפה, אשדוד, ירושלים ועוד".

מה מייחד את הרשת מבארים אחרים?

"מה שמייחד את רשת האוטו הוא למעשה מה שהיא מייצרת. היא התחילה כבאר באבן גבירול שהיה מאד מוצלח והוחלט לשכפל את המודל הזה למקומות נוספים. בתחילה בתל אביב עצמה (רוטשילד, דיזנגוף) ואח"כ גבעתיים, הוד השרון, חולון, ראשל"צ ועוד".

אי אפשר שלא להבחין בקונספט העיצובי המיוחד

"עומר לייכטנר שהוא גם שותף ברשת, הוא מבכירי האדריכים בארץ בכל הקשור לעיצוב חיי לילה ואולמות אירועים, והטאצ' שלו מורגש בכל אחד מסניפי האוטו בארץ".

בכלל, נראה שיש לכם הרבה ניסיון בתחום.

"הקבוצה שלנו היו תמיד הבעלים של המקומות הכי מצליחים בתל אביב, כל מה שהיה איני, שיקי וטרנדי עבר תחת הידיים שלנו ולקחנו את כל הניסיון הזה כדי להביא את 'אוטו' למקומות הכי גבוהים".

התחלתם בתור באר תל אביבי מגניב ופתאום הפכתם למפלצת של ממש.

"בדיוק ככה. לכן, כשהגענו לסניף העשירי החלטנו לעצור ולעשות רה-ארגון למותג. חתמנו עם משרד פרסום שהוא מהמוביליםבתחום, סגרנו גם עם השף אביב משה, מבעלי המסה והקוואטרו, שיכתיב את התפריט בכל הסניפים".

אבל אחרי הכל מה שמושך את הבליינים זו האווירה והמוזיקה.

"נכון מאד, לכן אנחנו עובדים עם עורכי מוזיקה אחידים כדי שהמוסיקה תמיד תהיה הכי עכשווית. והכל כדי ליצור את חווית הבילוי המושלמת מתחת לבית".

חודש וחצי אתם כבר עובדים כאן, איך הרושם עד כה?

"חייב לציין שיבנה קצת שונה מכל מה שהכרנו עד היום. זו עיר שאין לה כמעט תרבות בילוי כי התושבים רגילים לבלות מחוץ ליבנה. אפילו לשתות בירה הם נוסעים לאשדוד, רחובות או ראשון לציון ונראה להם מוזר לצאת לבירה ביבנה.

 

אז אולי עכשיו ההרגל הזה לאט לאט ישתנה?

"אנחנו רוצים לשנות את זה ולתת לאנשים את האפשרות לבלות ממש כאן, לשתות איזה בירה אחרי העבודה עם משהו טוב לאכול, לראות משחק כדורגל עם חברים או לחגוג ארוע נחמד".

שינוי הרגלים זה משהו שלוקח זמן. בטח לא חשבתם שתבואו וכולם ישר ירוצו בהמוניהם.

"בחודש וחצי מאז שפתחנו הדגשנו את האפשרות שאפשר לבלות ביבנה כאלטרנטיבה לרחובות או נס ציונה. זה בעצם היה הרעיון מאחורי הפתיחה כאן ביבנה. ברור שהדברים לא קורים מהיום למחר, וגם אנחנו באנו לפה כדי להישאר שנים רבות ואין לנו ספק שזה יצליח".

איך באמת ההיענות עד כה?

"בסופי השבוע אנחנו עובדים בתפוסה מלאה, אמצע השבוע עדיין לא. מצד שני, רק עכשיו סיימנו את התפריט המלא שלנו וממש בקרוב אנחנו מתחילים את שידורי הספורט שיתנו נופך אחר גם לימי אמצע השבוע ולכל אחד יהיה את היום הפייבוריט שלו".

מאלו שכן מגיעים, אתם מקבלים פידבקים?

"בטח, לרוב התגובות מאד טובות, יש הרבה קהל חוזר, צעירים, חיילים שמגיעים הביתה ומחכים לזה בקוצר רוח. האכולוסיה מצד אחד, צמאה מאד לאלטרנטיבה ומצד שני מאד ביקורתית בקטע בונה, באים עם רעיונות והצעות לשיפור, שזה מאד טוב בשבילנו כי הגענו לעיר חדשה ואנחנו רוצים להתאים את עצמנו לאכולוסיה בצורה המקסימלית".

מאיזו בחינה למשל התאמתם את עצמכם?

"התפריט למשל השתנה המון בתקופה הזו, הורדנו מנות, הוספנו מנות וקיבלנו הרבה הצעות ייעול".

מי קהל היעד שלכם בעצם?

"הקהל שלנו נע בין 25-35, שזה הפתיע אותנו ממש לטובה, אבל אנחנו כמובן פתוחים לכולם, לחבר'ה הצעירים שיגיעו ויוכלו לשתות בלי לדאוג וגם לתושבי השכונה בעלי המשפחות, שרוצים לרדת למטה וקצת לנקות את הראש עם משקה טוב ומוזיקה איכותית".

עכשיו כשנגמרה ההרצה, מה מצפה לנו במקום?

"בהמשך מתוכננים מספר ליינים. יום שלישי יהפוך לערב הדגל של המקום שיהיה 'ערב מסלולים', ימים ראשון-שני יהיו הופעות אקוסטיות אינטימיות וערבי סטנד אפ. יהיו שידורים של ליגת האלופות, מכבי ת"א כדורסל וכמובן שבסופי השבוע יגיעו דיג'יים והמוסיקה תהיה יותר קצבית ומקפיצה".

אז מה מצפה לנו ביום שלישי?

"ביום שלישי הקרוב יהיה ערב הפתיחה הרשמית. תהיה אווירה טובה, דיג'יי, המון הפתעות. זה בעצם משהו להראות נוכחות ולהכריז רשמית שהסתיימה תקופת ההרצה ומתחילים לעבוד בכל הכח. כולם כמובן מוזמנים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה