חמישה תירוצים ל-למה אין צורך לחגוג את ט"ו באב?



ט"ו באב מתקרב אלינו בצעדי ענק ואיתו האימה הזו לגבי מה לעשות לה כדי שתהיה מבסוטה. החלטנו דווקא לכתוב למה לא כדאי לכם לחגוג אהבה ראוותנית. חמישה תירוצים שיגרמו לכם להיות מאושרים בחלקכם.

ט"ו באב היה אנטישמי- מה, לא שמעתם? הוא היה לוקח יהודים ומורח את הדם שלהם יחד עם ביצה מעל בורקסים ומפזר מעל שומשום. אל תאכלו את ה'לוקש' הזה.

כי אתה עדיין בדיכאון מחורבן הבית- איך אנשים מצפים שעשרה ימים בלבד בין תשעה באב לט"ו באב יגרמו לך להתגבר על החורבן הכפול. המעברים החדים האלה שבין שמחה לעצב במדינה שלנו קשים לעיכול, באמת. 

ממילא יש כבר את הוולנטיינס' דיי- עד כמה יכולים לעשוק אתכם הבנים? אם היא מתעקשת לחגוג חגים עבריים אז אתה מוזמן להתפרצף עליה כשהיא לא זוכרת את יום ההולדת שלך שחל בכ"א באלול. חוצמזה, הכל הרבה יותר "גדול" באמריקה.

 

באמת צריכים יום מיוחד לחגוג את האהבה שלכם? הכל יקר וקיטשי. ודביק. ומפוצץ באנשים. ומרגיש כאילו מנסים לדחוף לכם עוד מלא דברים חומריים שדרכם אתם אמורים לבטא את האהבה שלכם. ואתה אוהב אותה יום יום, ומרוסק עליה בעיקר בגלל הדברים הקטנים האלה שביניכם. ולא מרגיש צורך להביע את האהבה הזו בפומבי בעלות מופרזת וחסרת תועלת. מה יש לה לעשות עם דובי ענק? היא בת 28 בחיית'.

כי בינינו, הדשא של השכן ירוק יותר- לא משנה כמה תשקיע, תטרח, תצא מדעתך ותרגיש שמישהו מצמיד לך אקדח לרקה ובכל זאת תעשה הכל למענה, כדי שתהיה מרוצה ושמחה ותצלם מה שעמלת עבורו לאינסטגרם וכל החברות שלה יגיבו "וואו, אתם מהממים ביחד" ו"אמן תצעדו בחופה עוד השנה", תמיד תהיה לה את החברה הזאת שקיבלה מתנה גדולה יותר, חופשה בחו"ל יותר ואיכשהו יצא שיצאת קטן.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה