הזוגיות על המסך, הפרעות האכילה, הפרסום ברחוב, החוויה בכל מדינה ומדינה, החברים שנשארו וכמובן סבתא גיזי. אדריאנו חאוובל אמנם הודח מהמרוץ למיליון אבל עבר טיפול פסיכולוגי שלם מול המסך. ולא, הוא לא מתחרט על כלום

הם היו הזוג הכי מתוק שיש על המסך. הוא הרים לה את התיק, היא פרגנה לו בטירוף. הם עשו משימות קשות ולחוצות ועדיין שמרו על קור רוח ועל אהבה נדירה. אדריאנו חאוובל ומונדה שלו הם ללא ספק הממתק של המרוץ למיליון ומסתבר כי גם אחרי שהודחו, חאוובל ממשיך לקבל אהבה ברחוב, אהבה שהוא יודע להחזיר ולהעריך. אז נכון שהשניים כבר הספיקו להיפרד אבל לאדריאנו יש רק מילים טובות להגיד על הפרטנרית לחיים ולמרוץ ונראה כי גם עכשיו הוא מלא הערכה כלפיה. בניגוד לנגעי ריאליטי כאלה ואחרים, אדריאנו ממש לא מצטער על כך שיצא לחוויה של חייו אלא להיפך, מוכן לעשות זאת שוב אחרי שלקח משם בעיקר את הדברים הטובים ולא פחות חשוב קילף עצמו מול המצלמה בתור הגבר המתחשב, הפחדים מנחשים, הרגישות, החולשה, הפרעות האכילה והטבעונות שלקח על עצמו כדרך חיים

- אדריאנו, איך אתה מתאר את המסע שעברת במרוץ למיליון?

"אני שחקן, והמרוץ נתן לי היכרות מאד אמיתית עם עצמי. אחרי שנים של עבודה וניסיון בתעשייה ובטלוויזיה, בהצגות ובקולנוע הישראלי. נתקלתי הפעם באתגר חדש. המסע שלי במרוץ למיליון היה מאד אותנטי וחדש, הפעם לא היה לי טקסט ודמות שהייתי צריך לשחק. הלכתי אני, בלי מסכות, בלי לדעת מה יקרה ומה יהיה, פשוט ״התאבדתי״ על זה. אני מאד ״פריק קונטרול״, אני מאד אוהב שהכל מסודר לי. במרוץ קבלתי הזדמנות לשחרר ופשוט ליהנות מהדרך ומהתהליך בלי לחשוב על התוצאות, אין ספק שזאת הייתי חוויה מטורפת, לא צפויה ומלמדת. אני מאד שמח שהלכתי"

-        האם ניתן בכלל להבין דרך מרקע הטלוויזיה מה עברתם שם? מבחינה פיסית? מנטלית? זוגית?

"מהתגובות שאני מקבל נראה לי שהצופים קבלו מושג על איך עבר עליי המרוץ. נכנסתי בזוגיות מדהימה, הייתי מאוהב עד מעל הראש, והיה לי מאד חשוב גם לנצח ולהגיע הכי רחוק וגם לשמור עלינו. מבחינה פיזית הרגשתי מאד חזק וגם הוכחתי את עצמי במשימות, הרבה מאד פעמים סחבתי שעות את שני התיקים שלנו כדי שנתקדם יותר מהר, במקום ללכת, רצנו, היינו בטירוף, מלא אנרגיה ואדרנלין, כשבמשימת האש בנמיביה נפצעתי בידיים, המצב שלנו התחיל להתדרדר, נחלשתי פיזית, היו לי ממש חורים בידיים וכאבים עד הכתפיים, ניסיתי לדחוף את עצמי כמה שיכולתי ובשלב מסוים הגוף שלי הפסיק לעבוד, נשברתי מנטלית, היה לי קשה מאד וכבר ממש סבלתי מכאבים.. אי אפשר להסביר את התחושה הזאת, שאתה רוצה להמשיך ואין לך במה להיאחז. במיוחד כשיש משהי שאתה תלוי בה והיא תלויה בך, ככה זה כשהולכים יחד כצמד. אנחנו יחד לטוב ולרע"

-        למה רצית מלכתחילה ללכת לתוכנית הזאת?

"אינטואיציה, הלכתי נטו בשביל החוויה, מהרגע הראשון באודישן הרגשתי שהדבר הכי נכון לי כרגע זה ללכת על זה עם מונדה. הציעו לי כל כך הרבה תכניות ריאליטי בעשור האחרון. המרוץ למיליון תמיד קרץ לי, זה תמיד הגניב אותי, התכנית, הטיסות לחו"ל, המשימות וההתמודדות עם הפחדים. מי היה מאמין שאני אחזיק נחש, היו לי שנים סיוטים מנחשים. אני נזכר היום במשימות ואני מאושר"

-        האם מונדה הייתה פרטנרית טובה למרוץ?

 "עזוב את המרוץ, מונדה הייתה פרטנרית מדהימה לחיים שלי, היא האהבה הכי גדולה שהייתה לי בחיים. המרוץ היה עוד חלק ביחסים בינינו, אני מודה כל יום על זה שהיא חלק מהחיים שלי גם אם אנחנו לא יחד. אנחנו בוייב מעולה, אנחנו מפרגנים אחד לשני, חווינו יחד כל כך הרבה רגעים. לא כל יום פוגשים בחורה כל כך יפה ואינטליגנטית"

שלא תטעו, אדריאנו הוא שחקן ברמ"ח איבריו. לא ספורטאי ולא פליט ריאליטי, אלא שחקן שידע בדיוק לאן הוא הולך ומה זה יביא איתו. מעריצי "האלופה" אולי הטלנובלה המוצלחת ביותר שהייתה פה, זוכרים אותו כ "טוטה" השרמנטי והמסוקס, מה שהעניק לו באופן כמעט אוטומטי הערות ברחוב, מעריצות אינסופיות והצהרה כ "סמל סקס". היום מסתבר, הוא הרבה יותר שלם עם עצמו ועם הדרך שלו.

-        האם כעת מזהים אותך הרבה יותר מבעבר?

"יש המון באזז כרגע, אין ספק שמזהים אותי הרבה יותר והחשיפה עלתה, מה שמעניין זה שהפעם בניגוד לכל הפעמים שהייתי בפרונט, הפעם באמת נחשפתי, נתתי הצצה לבפנים שלי, אנשים ראו את הלב שלי, את האופי, את הרגישות, את הכח וגם את החולשה. דברתי על הטבעונות ועל ההפרעות אכילה וחשפתי המון מעצמי. יש את האנשים שיתחברו ויאהבו ויש את אלה שלא"

-        זה החזיר אותך לתקופת "האלופה" שבה זכית לאינספור הערות ברחוב?

"באלופה דברו אליי באנגלית, קראו לי טוטה, צרחו ״תעשה לי ילד״, הייתי בן 25, זאת הייתה העבודה הראשונה שלי בעולם המשחק. אז הייתי בשוק, לא ידעתי איך לאכול את זה שמזהים אותי, ניגשים אליי, מצלמים אותי פאפארצי, אני זוכר שלא יצאתי מהבית חודש שלם. היום אני בן 31 (עוד חודש). אני במקום אחר, אני יותר שלם עם עצמי ועם הדרך שלי, אני לוקח את הכל בפרופורציות. אני מסתובב איפה שבא לי, מדבר עם האנשים, עושה סלפי לאינסטגרם ומחייך ונהנה מכל רגע"

אין כמעט אחד ביבנה שלא מכיר את המשפחה. האבא סרג'יו הוא שחקן כדורגל לשעבר, מאמן ודוגמן גם בהווה. האמא ליאורה זכתה לכינויים כמו "הנפש התאומה שלי" מפיו של אדריאנו שהוא בכור האחים שמונים גם את סטפני (עליה הייתה קרויה המסעדה המשפחתית בסוף שנות ה90 בעיר) ג'וליאנו, ג'רמי וסמואל, שחקנה של מכבי יבנה. את סבתא גיזי כולם כבר מכירים.

-        מה ההערות שחוזרות על עצמן?

"מחבקים אותי ואומרים לי המון שרצו שננצח ושנגיע ראשונים ושהייתי תותח ושבפרק ההדחה כולם בכו. אנשים מאד מפרגנים וזה כיף.. מצד שני יש גם ביקורות בטוקבקים, אבל אני לא נכנס אפילו כדי לראות, אין לי זמן לזה"

-        איך הגיבו במשפחה על כך שהלכת לתוכנית?

"אנחנו ארבעה אחים ואחות, אנחנו לא משפחה רגילה, אנחנו שבט מאוחד. ההורים שלי הם השראה, כל כך חכמים, תמיד שם בשבילי. דברנו יחד על היתרונות והחסרונות. הם נתנו לי המון ביטחון ואמרו לי שאני יודע הכי טוב מה טוב בשבילי. האחים שלי היו ממש קולים לגבי העניין, החשיפה שלי זה לא חדש בשבילם, הם תמיד בעדי ובשבילי ואני תמיד שם בשבילם"

-        כיצד הגיבו בתקופת השידורים?

"אמא שלי כמובן התקשרה אליי בסוף כל פרק או סימסה לי כמה מילים, גם אבא פרגן לי. אפשר להגיד שהיו פרקים שהם מאד אהבו והיו פרקים שפחות.. סבתא גיזי נהייתה סלב בראשון לציון, כולם מכירים אותה עכשיו"

-        איזו מדינה הייתה הכי מעניינת מבחינתך?

"איטליה הייתה בשבילי ירח דבש, רומניה הייתה טיול שורשים, נמיביה הייתה המקום שנפצעתי בו וזנזיבר הייתה השיא"

-        לאיזה זוג התחברת הכי הרבה?

"אני מאד התחברתי לחן טולדנו, היא נשמה גדולה מהחיים ואנחנו בקשר טוב, הצרפתים והשפלנים הם אחים שלי. בכלל כל הקאסט מיוחד מאד. בכל אחד מהם יש משהו שעורר בי עניין"

-        איזו משימה הייתה הכי קשה?

"המשימה עם הקורה בזנזיבר, הייתה לי הכי קשה, הייתי גמור, פצוע, מותש. לילה לפני לא ישנתי בכלל הידיים כאבו לי עד הכתפיים. זה הרגע שהרגשתי בו הכי לבד בעולם, אני זוכר שאני מנסה להתמקד במשימה, והגוף שלי פשוט לא מקשיב לי, אזל הדלק"

-        מה אנשים לא מבינים לגבי מה שעברתם שם?

"אנחנו רצים בממוצע 16 שעות ביום, אין זמן לעצירות, התיק שלי שקל 22 קילו בערך, התיק של מונדה שקל 19 קילו.. זאת אומרת שסחבתי 41 קילו בריצה על הגב, כל היום!, למצוא אוכל טבעוני בכל העולם תוך כדי מרוץ זאת משימה קשה. לראות את רון שחר זה כמו אבטיח קר ביום הכי חם בשנה"

-        זאת חוויה שהיית מסוגל לעבור בשנית?

"bring it onברור    "


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה