ניתוח עפעפיים למראה אסתטי ומושלם



העולם של ניתוח פלסטיים ואסתטיים מתחלק לשניים, ניתוחים שכל מטרתם היא שיפור המראה האסתטי שלנו, וניתוחים שלצד שיפור המראה האסתטי, הרי שיש להם מטרה נוספת והיא שיפור היכולות הפיזיות שלנו או יותר נכון, ניתוחים שיש להם משמעות מעבר לאסתטיקה של הגוף בכלל והפנים בפרט.

 

דוגמא טובה לכך הוא ניתוח עפעפיים. מדובר בניתוח שאנשים מבוגרים בדרך כלל עוברים (קיים מיעוט של אנשים צעירים אשר צריכים לעבור את הניתוח מסיבות גנטיות). זהו ניתוח שמטרתו להרים את העפעפיים העליונים כלפי מעלה או של העפעפיים התחתונים אחרי צניחתם.

מצד אחד, מבחינה אסתטית, הרי שניתוחי עפעפיים מאפשרים לנו ליהנות שוב ממראה צעיר ורענן, במקום המראה העייף והזקן שהיה לנו כשהעפעפיים צנחו כלפי מטה, והעניקו לפנים מראה עייף, כמעט על גבול האדם שישן ולא התעורר עוד. מצד שני, מבחינה פיזית, הרי שניתוח עפעפיים מאפשר לנו לשפר באופן ניכר את יכולת הראיה שלנו. כשאנחנו מבצעים ניתוח שכזה, אנחנו מרימים את העפעפיים כלפי מעלה ובכך מגדילים באופן ניכר את שדה הראיה. זו אחת הסיבות שמלבד מנתחי עפעפיים ומרכזים אסתטיים, גם קופות חולים מבצעות ניתוח זה.

לכן לא מעט אנשים מבוגרים וכן צעירים, מבקשים לעבור ניתוח זה. מה עוד שמדובר בניתוח פשוט שלא נמשך זמן רב, עד שעתיים, ותקופת ההחלמה ממנו גם כן איננה ארוכה, אחרי הניתוח עוד באותו יום משוחרר המנותח הביתה, יש מספר הוראות שעליו למלא (הוא לא יכול לנהוג, לא יכול לשחות, אסור לו לשאת משקלים כבדים ועוד), אך תוך זמן יחסית קצר הוא יכול לתפקוד מלא וליהנות מעיניים פקוחות לרווחה ומראה צעיר ורענן.

כיצד בוחרים היכן לערוך ניתוח עפעפיים

כאמור, ניתן לערוך ניתוחי עפעפיים במרכזים רפואיים שונים, שם מנתחים פלסטיים ומנתחי עיניים מבצעים את הניתוח, וכן ניתן לברר כיצד אפשר לעבור את הניתוח דרך קופת חולים. למרות שלא מדובר בניתוח מסובך, נכון יותר לעשות את הניתוח במקום מקצועי ומוכר, אצל רופא שאתם יכולים לסמוך עליו.

לפני הניתוח, תצטרכו להיפגש עם הרופא לבדיקות עיניים וכן על מנת לקבל הסברים מפורטים אודות הניתוח. אז הוא יסביר לכם כיצד לנהוג לפני ואחרי הניתוח וכן הוא יסביר לכם מה בדיוק הוא מתכוון לבצע וכיצד. בנוסף הוא יקבע ביחד איתכם, אם יש צורך לבצע הרדמה מלאה או הרדמה מקומית. בדרך כלל, ניתוחי עפעפיים מבוצעים בהרדמה מקומית דרך זריקת אלחוש, אך במקרים מסוימים בהם המטופל מתמודד עם חרדות וקיים קושי לבצע את הניתוח ללא הרדמה מלאה, הרי שמבצעים אותה.

חשוב מאוד שהמטופל יקשיב היטב להוראות הטיפול אחרי הניתוח, ויבצע אותן. הן בשביל שתוצאות הניתוח יישמרו והן בשביל שירגיש טוב ויתאושש במהרה. הוראות הטיפול אחרי הניתוח כוללת את הדברים שיש לבצע כבר כשיוצאים מחדר הניתוח ועד השלבים המאוחרים של ההחלמה ממנו.

בין היתר, חשוב מאוד להגיע לבדיקות וביקורות אצל הרופא אחרי הניתוח, על מנת לוודא שאכן הניתוח עבר בהצלחה. במידה ויש צורך, הרי שיתבצע תיקון נוסף. חשוב לומר עוד, שבמקרים רבים נהוג לבצע ניתוח עפעפיים בעין אחת ולאחר מכן בעין שנייה.

אם אתם מעוניינים לפנות אל מרכז רפואי בשביל לבצע ניתוחי עפעפיים, אתם מוזמנים לפנות אל ד"ר דניאל בריסקו, אשר מחזיק שתי מרפאות לניתוחי עפעפיים, הן בתל אביב והן בעפולה. ניתן ליצור איתו קשר דרך הטלפון או דרך אתר האינטרנט. אתם יכולים לקבל מידע נוסף אודות הניתוח ולקבוע אצלו תור בהקדם.

   


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה