הדגשת תווי פנים לכבוד הקיץ



הקיץ מתקרב ואיתו החום והלחות, והבילויים בחוף הים ובבריכה.
דווקא כשאנחנו נהנים מאימון כושר גופני, מרחצה בים או סתם ממקלחת טובה, האיפור שלנו נמרח או פשוט נעלם לגמרי. בעזרת הדגשת תווי פנים, השיטה המהפכנית שפותחה על ידי רונית רפאל עבור מרכזי "רונית רפאל - מדע היופי" ניתן ליהנות מהפעילויות הללו ועדיין להיראות במיטבנו.

טיפולי הדגשת תווי פנים למראה מטופח לאורך כל היום, הדגשת תווי הפנים במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי אשדוד" מקנה מראה איפור טבעי ועדין, שמבליט את יופייך מבלי להיראות בולט או מוגזם. הטכניקה הייחודית מבוססת על פיגמנט טבעי ואפליקציה עדינה שמדגישים בעדינות את תווי הפנים. בעקבות הטיפול ייראו האזורים שתבחרי להדגיש, בצבעים אמיתיים-טבעיים.

זוהי הזדמנות עבורך לראות את עצמך מתעוררת בכל בוקר ונראית במיטבך .כאשר עינייך מודגשות כאילו הרגע תחמת אותן בקו אייליינר עדין, הגבות מעוצבות ומסודרות באופן המעניק לפניך מסגרת מחמיאה ושפתייך מלאות וצבועות בגוון טבעי שטרם דהה וכל זאת בשנייה שפקחת עיניים ולאורך כל היום! עכשיו תפסיקי לדמיין!
לכל אחת מאתנו ישנם יתרונות שהיינו רוצות לטפח ולהבליט ונקודות תורפה קטנות שאותן היינו שמחות לטשטש. אורח חיים המודרני אינו משאיר לך הרבה זמן לעצמך. בין הקריירה, לבית, למשפחה, לבן הזוג פלא שיש לך זמן לנשום...
במרכז רונית רפאל יש לך הזדמנות ליהנות מהניסיון, מהמקצועיות ומהמכשור המתקדם ביותר, שהפכו חלום למציאות לאלפי נשים ברחבי העולם. בקלות, בלי כאבים ועם תוצאות שנשארות לאורך זמן.

המדד ליופי הוא סימטריה של הפנים. טיפולי הדגשת תווי פנים מטפלים במקרים מסוימים של חוסר סימטריה ומקנים לך מראה מושלם ומוקפד לאורך כל היום.

מה מדגישים? 
 הדגשת עיניים: עיניים יפות מושכות את תשומת הלב. אנחנו מזמינים אותך להנות מעיניים מודגשות, סימטריות ומאופרות באופן טבעי ללא כל מאמץ מצדך.
-עיצוב גבות: גבות מעוצבות משלימות את המראה המוקפד והמטופח שחלמת עליו. הדגשת הגבות גורמת ל"פתיחת" העפעף ועיצובן תורם לסימטריה של הפנים.

לשיפור תוצאות הטיפול ולשמירתן לאורך זמן, אנו ממליצים על המשך טיפול יומי באמצעות ליין מוצרי טיפוח בלעדיים שפותחו בבית L.RAPHAEL, ע"י מומחים בעלי שם עולמי בראשות פרופ' שיניצקי.
התוצאות:
- מראה מטופח ומוקפד מהרגע שהתעוררת ולאורך כל היום
- הדגשת המראה הטבעי והקווים הקיימים
- טשטוש פגמים קטנים
למי הטיפול מיועד?
- לנשים שרוצות להתעורר בבוקר כשהן נראות במיטבן
- לנשים שקמות "מחוקות" ורוצות מראה מודגש
- לנשים שלא רוצות איפור מרוח (בבריכה,במכון כושר ועוד)
- לנשים בעלות גבות דקות או מרוטות
- לבעלי/ות עיניים קטנות או בולטות מידי
- לבעלי/ות שפתיים דקות, לא סימטריות או חיוורות
- לכל מי שרוצה להיראות טוב מבלי להשקיע

 לפרטים ויצירת קשר לחצי כאן או חייגי : 055-9780537


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה