האחות הכתומה - חברות בין האקסיות של דן



אין מה לומר מלבד דבר אחד: הרגל של אורנה הייתה על העליונה בסיפור הזה. ביי דן

דן דן, מה יהיה איתך? למה להשתמש במשפטים כמו "הלב שלי הפסיק לדפוק" או "אני פשוט לא שם" כשאפשר לא? זה נכון, לא התאמתם והפערים היו כנראה גדולים מדי, אבל למה לסיים את זה כל כך מגעיל? הבחורה הפסיקה להשתמש במחליק לשיער בגללך ועכשיו יש לה תלתלים בשורש, נו. אתה זוכר את הרגעים היפים, הנגיעות מתחת לשולחן והתפילות "הלוואי שהברכיים שלנו יתנגשו". אפשר לסיים את זה בצורה מכובדת בלי לגרום להתמוטטות עצבים שני2. 

ועדיין, מודה, הפרק הזה נחמד לי. הנוסחה שמחברת בין כל שתי בחורות התגלתה כעובדת גם בבית האח, ועכשיו, כשאורנה ושני סופסוף חולקות אקס, הן יכולות להניח בצד את המחלוקות, להרעיף חיבוקים ולהבין זו את זו. בצירוף עם מעיין אנחנו זוכים פה לשלישיית בנות מנצחת, ואפילו שרון שמנסה ומחליט לנסות ולקטוע את האידיליה, כמעט ולא מצליח. מילים כמו "מזויף", "צביעות" עולות שוב, ובחייאת, תנוח.

בסופו של דבר, הרגל של אורנה הייתה על העליונה. דן הודח מהבית והפך למודח ה-12, ויחד איתו עזב אותנו גם עומר, שבסך הכל היה אחלה דייר. ייתכן שאם הוא היה נכנס בתחילת העונה זה היה נראה אחרת והוא היה הופך להרבה יותר דומיננטי. אז איך אמרת דן - "אני כבר לא שם"? זה לגמרי נכון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה