מה נשים באמת רוצות?



חמישה דברים שנשים באמת רוצות ולא תמיד מוכנות לדבר עליהם עם בני הזוג שלהן, כי לרוב הן מחכות שזה יבוא מהם (אם זה לא בא טבעי- אנחנו נכתוב את זה כשירות לגברים שלא מבינים מה היא רוצה ממנו)

שתתנו לנו תחושת ביטחון- אין דבר יותר גרוע מאישה שנמצאת במערכת יחסים עם גבר שלא נותן לה תחושת נינוחות, שלווה ושקט. החלטת שאותה אתה רוצה? תן לה את הידיעה בדבר. לא בקטע של לזרז אותך להציע לה טבעת (זה בזמנך החופשי) אבל אל תתן לה לדאוג לגבי המקום שלה אצלך/ עבורך.


מחוות קטנות שיראו לנו שחשבתם עלינו- בין אם מדובר בפרח שקטפתם מהעץ ברחוב (לא מוגן כמובן) או כל פריט קטנטן כמו: שקית עם הבורקסים האהובים עליך, חולצה עם כיתוב משעשע או המנה האהובה עלינו במסעדה ארוזה בטייק אווי. העיקר משהו שיגיע בהפתעה, פעם בכמה זמן.
שפעם בכמה זמן תגיעו אלינו הביתה עם בקבוק יין, תפתיעו בארוחה, תעשו לנו קניות ותסחבו מרצונכם שישיית מינרלים מבלי שנתחנן לעזרה ונעצים את הגבריות שלהם בכך שאתה ממש חזקים ולנו זה ממש כבד.

סקס- לצערנו, יש הרבה נשים שעושות סקס עם הגברים שלהן במטרה לספק אותם. נכון, אין כמו לראות שבן הזוג מבסוט ומאושר אבל אתם לא יכולים לקרוא לעצמכם "גברים" במובן הזה אם לא הצלחתם לספק את בת הזוג שלכם (!) אז קחו קצת טיפים: "פור פליי" יותר ארוך, תשאלו אותה מה היא מעדיפה (תתפלאו, כל מה שראיתם בפורנו לאו דווקא עושה לה את זה), 'טיזינג' מתמשך והרבה רגש. אצל נשים זה קצת פחות מכני ויותר רגשי- תזכרו את זה והכי חשוב- תגרמו לה להרגיש סקסית.

הצד שלה- רוב הגברים מרגישים מאוד נוח באזור הנוחות שלהם- עם החברים שלהם, עם המשפחה שלהם ועם כלללל מה ששלהם. כשנכנסים למערכת יחסים עם מישהי, כמו שלכם יש את שלכם- לה יש את שלה: חברים, חברות, משפחה, עבודה וכו'...
תשתלבו, תכירו, דברו, תבואו ותהיו נחמדים. אם היא יכולה להעביר ערב עם החברים שלך, אין סיבה שלא תעשה בדיוק את אותו הדבר למענה ועל הדרך תפגין כלפיה קצת חיבה כדי שהחברות שלה יבינו על מה היא דיברה כשהיא פרגנה לך ואמרה שאתה "מהממי". וכן, היום נשים ירצו לרוב שתפרסם אתה תמונה שלך איתה ברשתות החברתיות וקצת תשוויץ בה.


מחויבות- חתונה היא השלב הסופי והאחרון אבל לפני זה מגיעים הרבה דברים כמו לתת לה מפתח לדירה שלך, לטוס יחד לחו"ל כדי להיות לגמרי רק שניכם ולחזק את האינטימיות, לעבור לגור ביחד וכן- אם זה "זה" אז גם חתונה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה