"בשביל שנעשה קפיצת מדרגה, צריך להביא כסף"



קשרה הנהדר של מכבי יבנה, ציון אזולאי, ששיחק כמעט בכל תפקיד אפשרי העונה ואף סבל מפציעות, עליות וירידות, מספר בראיון ליבניתון על ההשפעה של התכנית המירוץ למיליון שבה השתתף, ההצלחה היחסית של שי מאור בכפר קאסם, העונה שחלפה וגם על עתידו

ציון אזולאי עבר עונה שידעה עליות וירידות, גם מבחינת היכולת שלו – וגם מבחינת פציעות וכדומה. זה לא התחיל טוב, אזולאי סרב להצעה של מכבי יבנה והחליט לחתום בבני יפו, אך כשביבנה ראו שהקשר, שכיכב באותה עת בתכנית הריאליטי המירוץ למיליון, נמצא בכושר מעולה ויכול להוביל את הקישור של הקבוצה – החליטו במועדון להחתים אותו.

אזולאי (26) מתנשא לגובה של 1.92 מטרים ויכול לשחק במספר תפקידים כאשר במהלך העונה גם שיחק לסירוגין בעמדת הבלם כשיבנה סבלה מפציעות רבות. לאחר הפתיחה המקרטעת עם שי מאור, שפוטר בסופו של דבר, הגיעה התקופה עם אלי כהן בה יבנה בסופו של דבר הצליחה להעפיל לפלייאוף – בו הודחה לאחר משחק אחד בלבד.

כעת, בראיון ליבניתון אזולאי מסכם את העונה החולפת, מספר שהוא רוצה מאוד להישאר במכבי יבנה, מדבר על חוסר החיבור עם שי מאור אבל מאידך, לא מתפלא שהוא מצליח בכפר קאסם, על השילוב בין המירוץ לחיי הכדורגלן וגם על העתיד.

איך היית מסכם את העונה הזו?

"מבחינה אישית וקבוצתית הייתה עונה טובה מאוד. חבל שלא הגענו עד הסוף כי אני חושב שיכולנו לעשות משהו גדול בעונה הזו, אבל אין מה לעשות, לא בוכים על חלב שנשפך".

אתה כבר הרבה שנים בכדורגל, היית במספר קבוצות וחווית מאבקים. מה היה חסר ליבנה השנה בשביל להפוך לקבוצה שעולה ליגה?

"אני חושב שהיה חסר לנו עומק של הספסל. זו הייתה הבעיה העיקרית. הפועל מרמורק עלו ליגה בגלל שהיה להם ספסל עמוק עם שחקנים מצוינים. זה עושה את ההבדל בליגה שלנו, אין מה לעשות".

באופן אישי,  אתה חושב שההשתתפות במירוץ למיליון פגע בך בנושא הכדורגל? שנפצעת יותר, שהיה לך יותר קשה להיכנס לתלם אחרי האופוריה סביב התכנית?

"מה פתאום. אני חושב שהמרוץ נתן לי ביטחון, נתן לי מודעות עצמית, סוף סוף היה לי את האומץ לשחק את המשחק שלי מבלי לפחד לטעות. כמובן שגם המאמן נתן לי את הביטחון. הייתה לי פציעה אחת בתחילת העונה ואז בשאר העונה התחלתי להרגיש מצוין. אני חושב שסוף סוף יש לי את הביטחון לעשות את מה שאני יודע. אני בטוח שהעונה הזאת הפתעתי המון אנשים לטובה".

כשאתה מסתכל על מה שקורה עם שי מאור בכפר קאסם, זה לא קצת צובט שהוא לא הצליח לעשות את אותה הצלחה עם יבנה? מה לא עבד?

"שי מאור יודע שהוא הלך מוקדם מאוד. הוא הרים ידיים מהר מידי אצלנו וזה הכי לא מאפיין אותו. שי מאמן מצוין בליגות האלו ולא מפתיע אותי מה שהוא עושה עם הכפר. אצלנו פשוט זה לא התחבר, כולנו ביחד. בהתחלה היינו קבוצה חדשה מאוד והיה צריך סבלנות. תראה מה קרה בסוף. עובדה שהיינו יכולים להצליח".

מה אתה חושב שיבנה צריכה לעשות בעונה הבאה בשביל לעשות את קפיצת המדרגה הזו?

"בשביל לעשות קפיצת מדרגה צריך להביא כסף. כשיש בליגה הזאת כסף אתה תעלה ליגה. יבנה צריכה לשמור על כל השחקנים ולחזק בעוד כמה מקומות וגם לחזק את הספסל!!

לא היה לכם מוזר, השחקנים שהאוהדים של יבנה לא מגיעים למשחקים? כולנו יודעים שיש הרבה כאלה, לא שאלתם את עצמכם למה זה קורה?

 

"את האמת, לא שאלנו. אמרו לנו ביבנה שאם ננצח האוהדים יגיעו, כשניצחנו הגיעו אוהדים אבל לא כמו שציפו. אני חושב שהם נפגעו בשנה שעברה, שייצא להם החשק מקווה אחרי העונה הזאת החזרנו להם את החשק ושנה הבאה הם יגיעו ויעודדו את הקבוצה

מי היה המצטיין שלך העונה הזו? ולמה?

"לדעתי מעל כולם היה גליל בן שאנן, שוער ברמה גבוהה ומנהיג. הוא הציל אותנו הרבה פעמיים העונה ומגיע לו קרדיט גדול על מה שעשה".

אתה באופן אישי רוצה להישאר? במה זה תלוי?

"אני מאוד רוצה להישאר. אני מקווה שנגיע לעמק השווה ושאני יישאר".


 
$(function(){setImageBanner('45515e98-8f60-454c-a2a5-77965f6cd897','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('ab306da9-d94a-4fc5-ad58-b261c8dd361e','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה