אני ארקוד על מדרגות הרבנות



עוה"ד שדה סייעה ללקוחת משרדה לסיים הליך גירושין כשידה על העליונה והיא נותרת להתגורר בבית המגורים המשותף לעוד שנים רבות

אל משרדה של עוה"ד רעות שדה הגיעה אישה בשנות השלושים לחייה והחל לגולל את סיפורה בפניה: הלקוחה, נשואה מזה כ-15 שנה ואם לשלושה ילדים מקסימים. עם הולדת בנה הבכור החל הבעל לשלוט בחייה ולהתנגד לעצמאותה, כשהוא מסרב ליציאת הלקוחה לעבודה, מחליט באשר ללבושה, שעות יציאתה מהבית וכיוצ"ב.

הלקוחה נאלצה להישאר בבית, כשנטל גידול הילדים ואחזקת הבית רובץ עליה, בעוד הבעל פיתח קריירה ענפה בתחום ההייטק.

במידה והלקוחה פעלה שלא לרוחו של הבעל או כאשר סירבה לתכתיביו, הבעל היה "סוגר את הברז" ולא מעביר לידיה ולו שקל בודד. לאור העובדה כי, לא היה בידי הלקוחה כרטיס אשראי והיא הייתה תלויה באופן מוחלט בבעל ובמתן כספים על ידו, הדבר עלה לידי התעללות כלכלית חריפה אשר לא אפשרה לאישה לרכוש אף מוצרי מזון בסיסיים. לאורך השנים התעללות כלכלית זו הפכה לתכופה והמחסור הכלכלי הקשה הפך למנת חלקם של הלקוחה וילדיה.

ניסיונותיה הרבים של הלקוחה לדבר אל לבו של הבעל ועל רצונותיה להתפתח מקצועית ולאפשר לה ולילדיה חיי רווחה עלו בתוהו, והתעללותו הכלכלית והנפשית של הבעל גברה, כך שהבעל היה מבטל את רצונותיה ויכולותיה, מזלזל בה ומסביר לה כמה היא נחותה ממנו.

לאחר שנים ארוכות של התעללות החליטה הלקוחה שמספיק וברצונה להתגרש. בשלב זה הגיעה הלקוחה למשרדה של עוה"ד רעות שדה. עוה"ד רעות שדה האזינה לסיפורה ארוכות תוך אמפטיה רבה, נטלה ייצוג בתיק וניגשה מיד לעבודה. עוה"ד רעות שדה שינסה מותניה והחלה להעמיק בשלל המסמכים והראיות אשר הובאו בפניה והגישה בקשה ליישוב סכסוך בבית המשפט לענייני משפחה, כנדרש על פי הוראות החוק להסדר התדיינויות בסכסוכי משפחה (הוראת שעה), תשע"ה-2014, לאורה זומנו בני הזוג לפגישה ביחידת הסיוע, במטרה לפתור את הסכסוך המשפחתי בדרכי שלום.

במהלך הפגישה הצדדים לא הגיעו להסכמות, לאור כך עוה"ד רעות שדה הגישה במהרה מספר תביעות בבית המשפט לענייני משפחה ובניהן תביעות מזונות ומדור, איזון משאבים משמורת והסדרי ראייה.

הבעל טען בכתב הגנתו כי, הלקוחה אינה זכאית למחצית הרכוש לאור העובדה כי, מעולם לא נשאה בכל תשלום עבור הבית ורצונו למשמורת משותפת.

בסיומו של הליך ארוך בו נאבקה עוה"ד רעות שדה על זכויות לקוחתה ולאחר מספר דיונים ומשאים ומתנים אשר עלו בתוהו, בית המשפט לענייני משפחה הוציא תחת ידו פסק דין מפורט הקובע כי, הילדים יהיו בחזקתה של הלקוחה, כשהבעל מחויב לשאת בתשלום מזונות של 4,000 ₪ לחודש ללא מחציות!!!.

כמו כן על הבעל לשאת בתשלום מחצית הוצאות החינוך והבריאות של הקטינים. רכוש הצדדים וזכויותיהם בכלל חשבונות הבנק וכן זכויותיו הפנסיוניות של הבעל של הבעל יחולקו חצי בחצי מה שמותיר את האישה עם סך של 5,000 ₪ נוספים בכל חודש.. הלקוחה תיוותר להתגורר ביחד עם הקטינים בבית המגורים המשותף לעוד שנים רבות, עד הגיע אחרון הקטינים לגיל 21. עם הגיע אחרון הקטינים לגיל 21 יימכר בית המגורים המשותף ותמורתו תחולק בין הצדדים באופן שוויוני.

עוה"ד רעות שדה: "שמחתי לעמוד לשירותה של הלקוחה ולסייע לה לעמוד על מלוא זכויותיה ולצאת לדרך חדשה בצורה ראויה. הליך הגירושין מטבעו טומן בחובו שלל רגשות וקשיים ובמקרים רבים נוכח אורכו מגיעה האישה לכדי ויתורים רבים על זכויותיה מחשש שהבעל יסרב לתת גט ושאינה תוכל לצאת לדרך חדשה. על כן באם הנך מצוי/ה בסיטואציה דומה מומלץ להיוועץ בעורך דין מומחה בתחום, בכדי לסייע בניהול ההליך תוך עמידה על מלוא זכויותיך בדרך האפקטיבית והמהירה ביותר".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה